Τα τελευταία νέα για το επερχόμενο ηλεκτρικό Fiat Panda

Fiat Concept Centoventi

Η Fiat βρίσκεται στην τελική φάση εξέλιξης της νέας -ηλεκτρικής- γενιάς του μικρού της citycar, που θα παρουσιάσει στις 11 Ιουλίου 2024. Διαβάστε τις νέες πληροφορίες για αυτό.

Η αναγέννηση της εταιρείας του Μιλάνου υπό τον όμιλο Stellantis έχει ξεκινήσει, και προχωρά με ταχείς ρυθμούς: η Fiat έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη της γκάμας των ηλεκτρικών της, πλέον, αυτοκινήτων, στο πλαίσιο του στόχου που έχει εκφράσει ο διευθύνων σύμβουλος Olivier Francois να αποτελέσει η Fiat την «Tesla του φτωχού».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Fiat 500e ήδη σταδιοδρομεί με επιτυχία στην αγορά των EV, ενώ το φετινό Fiat 600 -ο διάδοχος του 500Χ- είναι το πρώτο νέο μοντέλο της ιταλικής εταιρείας μετά από τη μακροχρόνια περίοδο στασιμότητας των τελευταίων ετών.

Όμως, ο γιγάντιος όμιλος Stellantis και οι οικονομίες κλίμακας που προσφέρει αλλάζουν τα δεδομένα: εξασφαλίζοντας τις προϋποθέσεις για την αναγέννηση της Fiat και για τον εμπλουτισμό της γκάμας της με μια σειρά από, πιο συμπαγή κατά κύριο λόγο, ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ένα από αυτά είναι ο διάδοχος του ιστορικού Panda. Δεν γνωρίζουμε αν το όνομα θα παραμείνει, που είναι πολύ πιθανό, αλλά σταδιακά αρχίζουμε να μαθαίνουμε περισσότερες πληροφορίες για αυτό, ενόψει της πρεμιέρας του τον Ιούλιο του 2024.

Κατ' αρχάς, το νέο Panda θα μοιράζεται τις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης με το νέο Citroen e-C3, καθώς και το γαλλικό supermini θα μεταμορφωθεί σε αμιγώς ηλεκτρικό στη νέα γενιά του. Έπειτα, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, τα δύο μικρά EV θα διαθέτουν ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 82 είτε 109 ίππων, και την επιλογή ανάμεσα σε δύο μπαταρίες χωρητικότητας 42 ή 50 kWh.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αυτονομία τους, έτσι, αναμένεται να φτάνει μέχρι και τα 400 χιλιόμετρα (κατά WLTP) με κάθε πλήρη φόρτιση. Το νέο Panda θα έχει παρεμφερείς διαστάσεις με την τρέχουσα γενιά του, αν όχι λίγο μεγαλύτερες, και πιθανότατα για τα πρώτα χρόνια θα διατίθεται και με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Πάντως η αμιγώς ηλεκτρική του εκδοχή, χάρη στις οικονομίες κλίμακας της Stellantis, θα το τοποθετήσει μέσα στη μεγάλη επερχόμενη μάχη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω των 25.000 ευρώ - μάχη στην οποία πολύ σύντομα θα μπουν όλα τα εργοστάσια. Ακόμα και η Tesla.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ