
Το Renault 4 E-Tech, το δεύτερο νεο-ρετρό ηλεκτρικό μοντέλο της γαλλικής εταιρείας μετά το R5, επαναφέρει στο προσκήνιο το εμβληματικό του όνομα στη δημοφιλή κατηγορία των B-SUV. Διαβάστε ποιες είναι οι βασικές του πτυχές.
Τρία χρόνια μετά την πρεμιέρα του πρωτοτύπου στο οποίο βασίστηκε, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2022, τώρα η Renault παρουσίασε την έκδοση παραγωγής του νέου R4 E-Tech, που αποτελεί μια φουτουριστική και ηλεκτρική θεωρητική αναβίωση του ένδοξου πρόγονού του.

Με τα κάθετα μπροστινά του φωτιστικά σώματα, το νέο λογότυπο, τα τετραγωνισμένα φτερά και την υφασμάτινη οροφή, διατηρεί φευγαλέα την ταυτότητα του ιστορικού 4L με έναν μοντέρνο τρόπο.
BUY NOW
Σε αντίθεση με το Renault 5 E-Tech που στοχεύει καθαρά στο νεανικό, αστικό κοινό, το νέο 4 E-Tech απευθύνεται σε νεαρές οικογένειες και οδηγούς που αναζητούν περισσότερο χώρο, ευελιξία και αυτονομία σε ένα ηλεκτρικό όχημα της κατηγορίας Β. Ας δούμε πέντε βασικά στοιχεία του.

Το Renault 4 E-Tech είναι μόνο ηλεκτρικό
Το νέο γαλλικό B-SUV θα διατίθεται στην αγορά αποκλειστικά ως ηλεκτρικό - δεν θα διατεθεί υβριδικές ή θερμικές εκδόσεις. Η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται είναι η AmpR Small, κοινή με το Renault 5 E-Tech, ειδικά σχεδιασμένη για ηλεκτρικά οχήματα μικρού μεγέθους.

Η αυτονομία του φτάνει τα 400 χιλιόμετρα
Το R4 E-Tech προσφέρει με κάθε πλήρη φόρτιση αυτονομία έως 400 χιλιομέτρων, αξιοποιώντας μεταξύ άλλων και το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας από το φρενάρισμα. Μάλιστα, η λειτουργία One Pedal Driving επιτρέπει την πλήρη επιβράδυνση έως ακινητοποίησης, χωρίς χρήση φρένου, σε αστικό περιβάλλον. Η βασική έκδοση των 120 ίππων προσφέρει αυτονομία 308 km.

Οι ηλεκτρονικές και ψηφιακές του τεχνολογίες
Ως γνήσιο τέκνο της εποχής των ηλεκτρονικών και ψηφιακών τεχνολογιών, το Renault 4 E-Tech διαθέτει πλειάδα συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), τα οποία συνδυάζει με το σύστημα πολυμέσων openR link με εφαρμογές της Google και τον ψηφιακό βοηθό "reno", για μία πιο διασυνδεδεμένη εμπειρία οδήγησης.

Η οικογενειακή πρακτικότητα του R4 E-Tech
Το εσωτερικό προσφέρει πέντε καθίσματα, πορτμπαγκάζ 420 λίτρων, υψηλή οροφή και καλή εργονομία, καθιστώντας το Renault 4 E-Tech μια άκρως ανταγωνιστική λύση για όσους θέλουν χώρο και άνεση σε ηλεκτρική μορφή, χωρίς να καταφεύγουν σε ογκώδη και ενεργοβόρα SUV.

Δεν είναι τόσο φτηνό όσο το αυθεντικό R4
Το πρώτο R4 κόστιζε περίπου 500 ευρώ -με βάση τη σημερινή ισοτιμία τη δεκαετία του ’60. Το νέο 4 E-Tech προφανώς δεν μπορεί να είναι τόσο φτηνό στην απόκτησή του, ειδικά με βάση το υψηλό κόστος των μπαταριών, αλλά στόχος της Renault είναι να το διατηρήσει όσο το δυνατόν πιο προσιτό για νεαρές οικογένειες. Η τιμή της βασικής έκδοσης σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές κυμαίνεται στις 28.000 ευρώ, που θα έπεφτε στη χώρα μας κοντά στις 20 χιλιάδες με την κρατική επιδότηση.