Σε ηλεκτρικό SUV μετασχηματίζεται η Porsche Macan

Porsche Macan

Με την ολοκλήρωση μίας δεκαετίας ζωής της Porsche Macan, το 2024, θα έρθει και το τέλος της έκδοσής της με κινητήρα εσωτερικής καύσης - αλλά, ως τότε, θα βρίσκεται ήδη για πάνω από ένα χρόνο στην αγορά η αμιγώς ηλεκτρική της εκδοχή.

Το μεγάλο πέρασμα της αυτοκίνησης στον ηλεκτρισμό και η διαρκής αυστηροποίηση των προδιαγραφών ρύπων (ειδικά των Euro7 που θα ισχύσουν από το 2025), είναι οι αιτίες που θα φέρουν σε τρία χρόνια το τέλος της διάθεσης καινούριων Macan με κινητήρες βενζίνης - όπως επιβεβαίωσε ο διευθυντής παραγωγής του συμπαγούς SUV του Zuffenhausen, Sebastian Staiger.

Porsche Macan GTS (2021)
Porsche Macan GTS (2021)
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακριβώς αντίστροφη πορεία θα ακολουθήσει τη ηλεκτρική Macan, η οποία αυτό τον καιρό γεννάται στο κέντρο σχεδιασμού της γερμανικής εταιρείας, πριν την επίσημη πρεμιέρα της το 2022 και την έναξρη της παραγωγής της ένα χρόνο αργότερα. Θα είναι η πρώτη ηλεκτρική Porsche που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Premium Platform Electric, που εξελίσσεται σε συνεργασία με την Audi (για να τοποθετηθεί και στο νέο Q6 E-Tron, της τελευταίας).

 Porsche Macan GTS (2021)

Porsche Macan GTS (2021)

Η πρόσφατη αναβάθμιση της θερμικής Macan, κατά συνέπεια, είναι πιθανότατα και η τελευταία. Στο πλαίσιο αυτής έγιναν ορισμένες κοσμητικές ανανεώσεις εξωτερικά και εσωτερικά, και τοποθετήθηκε το νέο twin-turbo που ανεβάζει την ισχύ του κινητήρα 2.9 λίτρων της κορυφαίας έκδοσης GTS στους 434 ίππους. Κάτω από αυτήν, η Macan S αποδίδει 375 hp, ενώ το «βασικό» τετρακύλινδρο μοτέρ φτάνει τους 261 hp.

Στα οκτώ χρόνια της εμπορικής της πορείας μέχρι στιγμής, η Macan έχει πετύχει 43,618 πωλήσεις, που την καθιστούν -για μόλις 500 περίπου μονάδες- το δεύτερο πιο εμπορικό μοντέλο της Porsche μετά την Cayenne.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ