audi q3

VW ID.Cross -Όσα αξίζει να γνωρίζετε για το μικρό και προσιτό SUV

VW ID. Cross Concept

Το μικρότερο ηλεκτρικό SUV της Volkswagen βγήκε από το studio και ξεκίνησε τις δοκιμές εξέλιξής του. Διαβάστε όλα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για αυτό.

Οι πρώτες «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες του ID.Cross μάς δίνουν καθαρή εικόνα για το πώς εξελίσσεται το συμπαγές ηλεκτρικό SUV που η Volkswagen είχε παρουσιάσει ως πρωτότυπο στη Διεθνή Έκθεση του Μονάχου τον Σεπτέμβριο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρότι καλυμμένο με καμουφλάζ, το αυτοκίνητο δείχνει εντυπωσιακά κοντά στο πρωτότυπο. Οι αναλογίες του μοιάζουν σχεδόν αντιγραφή: μικροί πρόβολοι, στρογγυλεμένη μάσκα και μια ελαφρώς «τσιμπημένη» ουρά που αποπνέει αστικό, ευέλικτο χαρακτήρα. Με μήκος γύρω στα 4.160 mm, θα τοποθετηθεί κάτω από το Taos σε μέγεθος και ακριβώς στον πυρήνα της κατηγορίας των συμπαγών ηλεκτρικών SUV.

Ακόμη και κάτω από τα αυτοκόλλητα, τα περιγράμματα των φώτων παραπέμπουν στη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της VW με τις χαρακτηριστικές φωτεινές λωρίδες. Αν και δεν φαίνονται στις φωτογραφίες, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα διατηρηθούν και τα τρία φωτεινά ορθογώνια που ήταν ενσωματωμένα στην μαύρη πίσω κολόνα του πρωτοτύπου.

Το εσωτερικό, βέβαια, δύσκολα θα κρατήσει αυτούσια την αισθητική του πρωτοτύπου, οπότε δεν θα πρέπει να περιμένουμε παστέλ φωτισμούς και υφές zen στο βασικό εξοπλισμό. Αντίθετα, θα δούμε τη νεότερη αρχιτεκτονική καμπίνας της VW, με μεγαλύτερη οθόνη infotainment και πιο ποιοτικούς φυσικούς διακόπτες - ένα σημείο που η εταιρεία έχει ήδη υποσχεθεί ότι βελτιώνει συστηματικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κάτω από το αμάξωμα, το ID.Cross βασίζεται στη νεότερη εξέλιξη της πλατφόρμας MEB, προσαρμοσμένη για τα καινούργια, προσθιοκίνητα μικρά EV όπως το ID.Cross και το επερχόμενο ID.Polo. Το concept είχε παρουσιαστεί με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης περίπου 208 ίππων, μια τιμή που φαίνεται ρεαλιστική για την έκδοση παραγωγής - χωρίς να αποκλείονται και πιο αδύναμες επιλογές για χαμηλότερο κόστος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η VW δεν είχε δημοσιοποιήσει την ακριβή χωρητικότητα της μπαταρίας, αλλά είχε αναφέρει αυτονομία 420 χιλιομέτρων (κατά WLTP). Αν αυτό επιβεβαιωθεί στην πράξη, μιλάμε για πολύ ικανοποιητική δυνατότητα ταξιδιού για την κατηγορία, ενόψει της παγκόσμιας πρεμιέρας που αναμένεται μέσα στην επόμενη χρονιά.

Στην Ευρώπη το ID.Cross αναμένεται να ξεκινά περίπου από τις 28.000 ευρώ, ώστε να βρεθεί απέναντι σε μοντέλα όπως το Kia EV2, το Toyota Urban Cruiser και τα «ξαδέλφια» του από τον Όμιλο VW, Skoda Epiq και Cupra Raval.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ