BMW Head Banner

Αυτά είναι τα Volkswagen που θα κυκλοφορήσουν έως το 2029

Volkswagen ID

Η γερμανική εταιρεία έχει προγραμματισμένα για τα επόμενα χρόνια, πολλά και σημαντικά λανσαρίσματα.

Η Volkswagen έχει μπροστά της μία περίοδο με πολλές πρεμιέρες κι αυτές δεν θα περιοριστούν σε ηλεκτρικά μοντέλα. Τι λέει όμως ο οδικός χάρτης των Γερμανών για την επόμενη τριετία;

Από την πολυαναμενόμενη ένατη γενιά του Golf μέχρι το ID.Polo, η μάρκα από το Βόλφσμπουργκ θα καλύψει όλα τα θέλω, συνδυάζοντας κινητήρες εσωτερικής καύσης με EV και νέα λανσαρίσματα με facelifts. Ας τα δούμε αναλυτικά…

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

T-Roc
Το Volkswagen T-Roc δεύτερης γενιάς μεγαλώνει φτάνοντας τα 4,37 και υιοθετεί πιο δυναμική σχεδίαση ώστε να διαφοροποιείται από τα Taigo και T-Cross. Αρχικά, το συμπαγές SUV θα κυκλοφορήσει με micro-hybrid βενζινοκινητήρες eTSI 116 και 150 ίππων, ενώ αργότερα θα προστεθεί η πολυαναμενόμενη μη επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση. Μια τεχνολογία που η Volkswagen είχε αφήσει στην άκρη υπέρ των plug-in hybrids, αλλά τώρα παρουσιάζεται ως η καλύτερη εναλλακτική για να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Toyota Corolla Cross ή το Renault Austral.

ID.Polo
Έρχεται το 2026 και αποτελεί τον ηλεκτρικό διάδοχο του κλασικού Polo. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB+, θα διατηρήσει το γνώριμο μέγεθος από τον πρόγονο με τον θερμικό κινητήρα αλλά θα έχει νέα σχεδίαση, που φημολογείται πως θα είναι εμπνευσμένη από τα κλασικά μοντέλα της μάρκας. Με κίνηση εμπρός αλλά και GTI έκδοση που θα έρθει ένα χρόνο μετά, προσφέροντας εκδόσεις 226 και 280 ίππων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ID.Cross
Το 2027 θα δούμε επίσης το ντεμπούτο του Volkswagen ID.Cross, της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης που θα αντικαταστήσει το σημερινό T-Cross. Θα μοιράζεται την πλατφόρμα του με τα μελλοντικά Skoda Epiq και Cupra Tindaya.

Volkswagen ID.1
Εδώ βάζουμε ένα ερωτηματικό στο όνομα καθώς ακόμα δεν είναι επιβεβαιωμένο. Το μοντέλο που αφορά θα είναι πολύ σημαντικό για τη VW, καθώς θα είναι ένα μικρό όχημα πόλης που θα βασίζεται στο πρωτότυπο ID.Every1 και θα λανσαριστεί το 2027. Θα έχει μήκος 3,8 μέτρα, ισχύ 95 ίππων, αυτονομία περίπου 250 χιλιομέτρων και τιμή εκκίνησης κάτω από τις 20.000€.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Golf 9
Φυσικά, από αυτή τη λίστα δεν θα μπορούσε να λείπει η επόμενη γενιά του Golf. Θα είναι η ένατη κατά σειρά, την αναμένουμε το 2029 αλλά αναμένεται επίσης το όνομα του μοντέλου να μετατραπεί σε ID.Golf. Θα βασίζεται στη σύγχρονη πλατφόρμα SSP τεχνολογίας 800 volt, η οποία θα επιτρέπει ταχύτερους χρόνους φόρτισης και μεγαλύτερα επίπεδα αποδοτικότητας. Με αυτό το μοντέλο, η Volkswagen θέλει να κρατήσει ζωντανό τον θρύλο του Golf στην πλήρως ηλεκτρική εποχή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτά με τα νέα λανσαρίσματα αλλά θα πρέπει να συνυπολογίσουμε και τις ανανεώσεις μοντέλων, όπως αυτές των ID.3 και Taigo.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ