Οι ηλεκτρικές Alfa Romeo Quadrifoglio θα αγγίζουν τους 1.000 ίππους

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

Η Alfa Romeo φαίνεται πως θα μείνει πιστή στην παράδοση των οδηγικών συγκινήσεων και επιδόσεων και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, καθώς οι κορυφαίες σπορ εκδόσεις QV αναμένονται πανίσχυρες.

Η νέα αυτή εποχή βρίσκεται προ των πυλών για την εταιρεία του Τορίνου, καθώς το λανσάρισμα του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου -του συμπαγούς B-SUV κάτω από την Tonale που ακόμη δεν έχει όνομα- αναμένεται στο πρώτο εξάμηνο του 2024.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εποχή αυτή περιλαμβάνει στην κεντρική της σκηνή και το ένδοξο όνομα Quadrifoglio, το «τετράφυλλο τριφύλλι» που ανέκαθεν κοσμούσε τις κορυφαίες σπορ εκδόσεις επιδόσεων της Alfa. Προς το παρόν γνωρίζουμε ότι το έμβλημα αυτό θα συνοδεύει τις κορυφαίες εκδόσεις των νέας γενιάς Giulia και Stelvio, που διαθέτουν σήμερα θερμικό κινητήρα V6.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Jean-Philippe Imparato, δήλωσε στο αυστραλιανό περιοδικό CarSales ότι οι ηλεκτρικές Alfa Romeo με το τετράφυλλο τριφύλλι θα αποδίδουν 900 έως 1.000 ίππους, δηλαδή διπλάσιους από τον σημερινό V6 twin-turbo 2.9 λίτρων των Giulia και Stelvio.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Παράλληλα, θα υιοθετήσουν την τεχνολογία μπαταριών νέας γενιάς, που θα προσφέρουν αυξημένη αυτονομία και χωρητικότητα και κυρίως την πολυτέλεια στους σχεδιαστές να χρησιμοποιήσουν μικρότερου μεγέθους μπαταρίες για να μειώσουν το βάρος. Ο Γάλλος, επίσης, έκανε λόγο και για δυνατότητα ασύρματης φόρτισής τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Imparato πρόσθεσε πως ένα απλό test drive μιας ηλεκτρικής Alfa Romeo QV θα είναι αρκετό για να πείσει τους υποψήφιους πελάτες της εταιρείας. Έτσι, η έμφαση θα δοθεί στην οδηγική εμπειρία, παρά στους απόλυτους χρόνους στο Nurburgring που κυνηγά η Tesla με το Model S Plaid και η Porsche με την Taycan, μεταξύ άλλων.

Ανεπίσημο υποθετικό ψηφιακό σχέδιο για το νέο B-SUV της Alfa Romeo
Ανεπίσημο υποθετικό ψηφιακό σχέδιο για το νέο B-SUV της Alfa Romeo

Εν συνεχεία, ο Γάλλος πρόσθεσε ότι οι νέες αυτές Alfa θα υιοθετήσουν ψηφιακές οθόνες μεγαλύτερες των 13 ιντσών (με νέο λογισμικό και ψηφιακές λειτουργίες), αλλά δεν πρόκειται αυτές να καλύπτουν όλο το ταμπλό διότι κάτι τέτοιο αποσπά την προσοχή του οδηγού από το δρόμο.

Όσο για το σχεδιασμό, ο επικεφαλής του τομέα αυτού στο Τορίνο, Alejandro Mesonero-Romanos, δήλωσε στο αγγλικό περιοδικό Autocar πως θέλει να προδώσει ρετρό στοιχεία της παράδοσης της Alfa στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της νέας εποχής της εταιρείας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα, είπε ότι το επερχόμενο πρώτο EV, το B-SUV του 2024, θα αναβιώσει στοιχεία από το σχεδιασμό των Alfa Romeo της δεκαετίας του 1960 - όπως οι Giulia SZ και TZ. Ένα από τα στοιχεία αυτά είναι η κοντή ουρά («Coda Tronca»), η οποία εκτός από σχεδιαστικούς θα εξυπηρετεί και αεροδυναμικούς στόχους.

Όλα αυτά θα συμβούν μετά το εντυπωσιακό «κύκνειο άσμα» των θερμικών Alfa Romeo, το αποχαιρετηστήριο δώρο της στους κινητήρες εσωτερικής καύσης - ένα εκρηκτικό θερμικό supercar που θα παρουσιαστεί προς το τέλος του 2023.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ