Mazda: 3 νέα ηλεκτρικά μέχρι το 2025

Mazda MX-30

H Mazda ετοιμάζεται να επεκτείνει την γκάμα των ηλεκτρικών της μοντέλων, ενώ παράλληλα θα λανσάρει και νέα πολυδιαμορφώσιμη πλατφόρμα για ηλεκτρικά μοντέλα διαφόρων κατηγοριών.

Η επέκταση της γκάμας ηλεκτρικών μοντέλων της Mazda είναι δεδομένη, αλλά σύμφωνα με την ίδια, δεν πρόκειται να ρίξει όλο της το βάρος σε αυτή την τεχνολογία. Μέχρι το 2025 όμως θα έχει λανσάρει τρία ακόμα ηλεκτρικά μοντέλα, που θα χρησιμοποιούν την υπάρχουσα τεχνολογία της.

Mazda EV 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην συνέχεια, το 2025, η Mazda θα λανσάρει την πλατφόρμα Skyactiv EV Scalable Architecture. Η νέα πλατφόρμα θα έχει την δυνατότητα με την αλλαγή ενός τμήματος στο κέντρο της να μεγαλώσει, χαρίζοντας μεγαλύτερο μεταξόνιο και υποδοχή για ακόμα μεγαλύτερο πακέτο μπαταριών.

Με αυτό τον τρόπο, η Mazda θα καταφέρει να βγάζει μέσα από μία γραμμή παραγωγής ηλεκτρικά μοντέλα διαφόρων κατηγοριών, από μικρομεσαία hatchback μέχρι μεγάλα SUV. Όπως αντιλαμβάνεστε, από οικονομική και κατασκευαστική άποψη, αυτός ο τρόπος είναι αρκετά αποδοτικός.

Mazda EV 3

Η Mazda δεν έχει ανακοινώνει προς το παρόν το ηλεκτρικό μοντέλο που θα λανσάρει τη νέα πλατφόρμα, αλλά αφήνει να εννοηθεί ότι σχεδιάζει να την χρησιμοποιήσει πρώτα σε compact μοντέλα. Να δούμε δηλαδή ένα ηλεκτρικό Mazda στο μέγεθος του 3 ή του CX-30.

Παρά την μεγάλη επένδυση που έχει πραγματοποιήσει στην ηλεκτρική τεχνολογία, η Mazda εξακολουθεί να μην έχει εγκαταλείψει την εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η ιαπωνική εταιρεία σχεδιάζει να κυκλοφορήσει πέντε νέα υβριδικά αυτοκίνητα και πέντε νέα plug-in υβριδικά μέχρι το 2025, ενώ υπόσχεται ότι οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου επόμενης γενιάς θα προσφέρουν χαμηλότερες εκπομπές CO2, χαμηλότερες εκπομπές NOx, καλύτερη οικονομία καυσίμου και περισσότερη ισχύ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Mazda EV 4

Αυτά τα νέα μοντέλα θα συνεχίσουν να βασίζονται στην πλατφόρμα Scalable Architecture Multi-Solution Skyactiv, και οι αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής ήπια υβριδικών κινητήρων 24V ή 48V (με το πρώτο να προορίζεται για μικρότερα οχήματα και το δεύτερο για μεγαλύτερα), plug-in hybrid τεχνολογίας, ακόμη και με σύστημα επέκταση αυτονομίας με wankel κινητήρα.

Η Mazda δουλεύει ακόμη σε μερικούς νέους εξακύλινδρους σε σειρά κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ειδικά εξελιγμένους για τα μεγαλύτερα μοντέλα της, όπως τα επερχόμενα SUV CX-60 και CX-80. Θα κάνουν χρήση της τεχνολογίας Skyactiv-X και θα διαθέτουν ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Και τα δύο αυτά SUV αναμένεται να βγουν στην αγορά το 2023.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ