
Η σπορ και ισχυρότερη εκδοχή της νέας Lancia Ypsilon, η αμιγώς ηλεκτρική HF, έκανε την εμπορική της πρεμιέρα στην Ισπανία. Και η τιμή της ζαλίζει.
Η Ypsilon HF βασίζεται στην πλατφόρμα Perfo-eCMP, την ίδια που χρησιμοποιούν τα Abarth 600e και Alfa Romeo Junior Veloce. Πρόκειται για προσθιοκίνητο ηλεκτρικό μοντέλο με ισχύ 280 ίππων και 345 Nm ροπής, που αντλούνται από μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh.

Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 5,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 km/h. Η αυτονομία φτάνει τα 370 km (σύμφωνα με τον κύκλο WLTP), ενώ η μέγιστη ισχύς φόρτισης σε DC αγγίζει τα 100 kW - επιτρέποντας την επαναφόρτιση από 20% έως 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά, σε ιδανικές συνθήκες.
BUY NOW
Η Lancia έχει προχωρήσει σε σημαντικές μηχανολογικές παρεμβάσεις, βάσει της επιπλέον ισχύος και για να υποστηρίξει τον δυναμικό χαρακτήρα της HF. Αυτές περιλαμβάνουν φαρδύτερα μετατρόχια, χαμηλωμένο αμάξωμα, σπορ αμορτισέρ (πιθανότατα παρόμοια με αυτά του νέου Peugeot e-208 GTi), τετραπίστονες δαγκάνες στα φρένα εμπρός και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για καλύτερη πρόσφυση.

Η Ypsilon HF ξεχωρίζει οπτικά με πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, μαύρους φαρδύτερους θόλους των τροχών και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών σε σχέδιο αστεριού. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται Full LED φώτα, ψηφιακός πίνακας οργάνων, οθόνη αφής 10,25" με Android Auto και Apple CarPlay, σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και Keyless entry & start.

Σε επίπεδο ασφάλειας, από τη σουίτα των ηλεκτρονικών δεν λείπουν τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού της Stellantis, όπως το Adaptive Cruise Control, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, η ανάγνωση σημάτων κυκλοφορίας, η κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός/πίσω και το σύστημα e-Call.

Η τιμή στην Ισπανία ανακοινώθηκε στα 41.519 ευρώ, γεγονός που την τοποθετεί σαφώς στην premium κατηγορία των συμπαγών ηλεκτρικών hot-hatches - απέναντι σε προτάσεις όπως το Abarth 500e και το Peugeot e-208 GTi.