Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Peugeot E-208 GTi

Peugeot E208 GTI

Σε μια νέα εποχή περνά το Peugeot 208 GTi, αποκτώντας έναν ηλεκτροκινητήρα 280 ίππων και την ικανότητα να προσφέρει ένα σπάνιο στις ημέρες μείγμα εκρηκτικών επιδόσεων και οδηγοκεντρικής συμπεριφοράς.

Ένας θρύλος επιστρέφει. Το γνωστό στους περισσότερους 208 GTi, απόγονος του εμβληματικού 205 GTi της δεκαετίας του 1980, αποκτά μια νέα γενιά, την πρώτη αμιγώς ηλεκτροκίνητη, δίνοντας συνέχεια σε μια παράδοση που κρατά σχεδόν 40 χρόνια.

Το νέο Peugeot E-208 GTi διαφοροποιείται και σε επίπεδο σχεδιασμού από τις πολιτικές εκδόσεις του γαλλικού hatchback, ξεκινώντας από τους αποκλειστικά διαθέσιμους τροχούς των 18 ιντσών και φτάνοντας στις αεροδυναμικές βελτιώσεις που έχει δεχθεί το πεντάθυρο αμάξωμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
PEUGEOT E-208 GTI

Αντιστοίχως, στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα επενδεδυμένα με Alcantara bucket καθίσματα, το προσαρμοσμένο στον χαρακτήρα της έκδοσης τιμόνι και η βαμμένη στα κόκκινα μοκέτα, φόρος τιμής στο εμβληματικό 205 GTi.

Σε ό,τι αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 280 ίππους και 345 Nm ροπής, επιτρέποντας στο γαλλικό hothach να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα.

PEUGEOT E-208 GTI
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τις προδιαγραφές του συμπληρώνουν οι μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 54 kWh, οι οποίες εξασφαλίζουν αυτονομία 350 χιλιομέτρων.

Το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης αναλαμβάνει τη διαχείριση των 345 Nm ροπής, ενώ αναβαθμισμένο επιστρέφει και το σύστημα πέδησης, με τους μπροστινούς τροχούς να φιλοξενούν τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους διαμέτρου 355 χιλιοστών.

PEUGEOT E-208 GTI

H παγκόσμια πρεμιέρα του Peugeot 208 GTi πραγματοποιήθηκε στην πόλη του Le Mans, εκεί που η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία θα αγωνιστεί στον φημισμένο 24ωρο αγώνα, διεκδικώντας αν όχι τη νίκη, μια διάκριση στην κατηγορία των υβριδικών hypercars.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ