Το ηλεκτρικό Audi A6 e-tron στο δρόμο προς την παραγωγή

Audi A6 e-tron

Η αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή του Audi A6 εξελίσσεται πυρετωδώς από την εταιρεία του Wolfsburg, για να βρεθεί σύντομα αντιμέτωπο με τη BMW i5 και τη Mercedes EQE.

Το ηλεκτρικό Α6 θα έχει φυσικά την ονομασία e-tron, όπως και όλη η νέα γενιά αυτοκινήτων της Audi που κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του A6 e-tron, όπως το είδαμε και στο πρόσφατο πρωτότυπο Α6 e-tron concept που παρουσίασε η Audi, είναι ο σχεδιασμός του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και ακόμα πιο συγκεκριμένα τα πίσω φωτιστικά σώματα, που τοποθετήθηκαν στα τελευταία πρωτότυπα δοκιμών που εξελίσσονται αυτές τις μέρες στους χιονισμένους δρόμους της Γερμανίας. Στα πρωτότυπα αυτά φαίνεται ότι είναι σημαντικά διαφοροποιημένα από τα πίσω φώτα του A6 e-tron Concept - είναι τώρα πιο παχιά, και έχουν κλίση προς το κέντρο της πίσω πόρτας.

Όσο για τα εμπρός φωτιστικά σώματα, φαίνεται ότι θα διατηρηθεί ο διαχωρισμός τους σε δύο ξεχωριστά τμήματα - όπως ήταν και στο A6 e-tron Concept. Συγκεκριμένα, τα LED φώτα ημέρα θα βρίσκονται στο άνω σημείο, και οι προβολείς ένα επίπεδο πιο κάτω.

Το νέο Audi A6 e-tron, που θα διατίθεται σε Sedan είτε Avant (station wagon) αμάξωμα, θα βασιστεί στην καινούρια αρχιτεκτονική της πλατφόρμας Premium Platform Electric (PPE) - στην ίδια που χρησιμοποιείται και για το νέο Audi Q6 e-tron και την ηλεκτρική Porsche Macan, καθώς εξελίχθηκε από κοινού από τις Audi και Porsche. Η αρχιτεκτονική αυτή επιτρέπει φόρτιση με ρυθμό μέχρι και 270 kW.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Audi A6 e-tron Concept διέθετε δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 476 hp και 800 Nm, ενώ η μπαταρία των 100 kWh του χάριζε αυτονομία περίπου 700 χιλιομέτρων. Όμως, η έκδοση παραγωγής αναμένεται να διατίθεται και με λιγότερο ισχυρές επιλογές, με έναν μόνο κινητήρα (αλλά με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 10''), αλλά κι από την άλλη και με μία πιο ισχυρή - την έκδοση RS.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε ότι οι τρεις premium Γερμανοί κατασκευαστές ακολουθούν διαφορετική στρατηγική με τα ηλεκτρικά τους μοντέλα. Η BMW λανσάρει την ηλεκτρική i5 ως την EV παραλλαγή της νέας Σειρά 5, βασισμένη στο ίδιο δάπεδο. Αντίθετα η Mercedes EQE, ηλεκτρική παραλλαγή της E-Class, δεν έχει τίποτα κοινό με την E-Class και διατίθεται ως liftback. Η Audi με τη σειρά της, λανσάρει την ηλεκτρική παραλλαγή του Α6, το A6 e-tron, με διαφορετική πλατφόρμα και σε εκδόσεις Sedan αλλά και Avant.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ