Microlino: H ηλεκτρική μετεμψύχωση της BMW Isetta

Microlino 2.0

Η ελβετική Micro παρουσίασε στην έκθεση του Μονάχου την τελική έκδοση του Microlino 2.0, που βγαίνει πλέον στην παραγωγή με τρεις διαφορετικές επιλογές μπαταρίας, και τιμή που ξεκινά από τις 12.500 Ευρώ.

Το Microlino 2.0 χειρίζεται με λεπτότητα και καλαισθησία το σχέδιο της θρυλικής Isetta της BMW, η οποία από το 1955 μέχρι το 1962 έγινε το πιο εμπορικό αυτοκίνητο με μονοκύλινδρο κινητήρα στην ιστορία. Ο πιο εμφανής νεοτερισμός του, τότε, ήταν η μία και μοναδική πόρτα σε όλη τη μετωπική επιφάνεια, και φυσικά αυτό είναι ένα από τα χαρακτηριστικά και του Microlino 2.0.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ελβετικό λιλιπούτειο τετράτροχο συνδυάζει το κλασικό σχέδιο με στιλπνό αμάξωμα με σύγχρονες σχεδιαστικές γραμμές, μακρόστενα φώτα LED, κυκλικά φώτα στους πλευρικούς καθρέπτες, ενώ η πόρτα δεν έχει πλέον χερούλι - ελέγχεται από ένα κουμπί.

Στο εσωτερικό χωρούν δύο επιβάτες, και 230 λίτρα αποσκευών. Σε αντίθεση με τα πρώτα πρωτότυπα του Microlino, το τιμόνι δεν είναι τοποθετημένο στην πόρτα αλλά είναι πλέον σταθερό (όπως και στην Isetta) - και πίσω του υπάρχει η ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων. Μια μίνι οθόνη παρέχει το χειρισμό των βασικών λειτουργιών, τοποθετημένη στο κέντρο της κεντρικής αλουμινένιας μπάρας της κοσνόλας - στην οποία είναι συνδεδεμένος και ένας μακρύς ιμάντας για το κλείσιμο της πόρτας από μέσα.

Το Microlino διατίθεται με την επιλογή ανάμεσα σε τρεις μπαταρίες ιόντων-λιθίου: 6 kWh / 10.5 kWh / 14 kWh. Οι μπαταρίες αυτές του χαρίζουν αυτονομία 95 / 175 / 230 χιλιομέτρων αντίστοιχα, και φορτίζονται στο 80 τοις εκατό με περίοδο τριών ως τεσσάρων ωρών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο ηλεκτροκινητήρας του ελβετικού minicar παραμένει πιστός στα δεδομένα της Isetta: παράγει 17 ίππους -με τη δυνατότητα να φτάσει αν χρειαστεί και τους 25 hp- και 118 Nm ροπής, αλλά το χαμηλό του βάρος των 435 κιλών του εξασφαλίζει ιδιαίτερα ζωηρή επιτάχυνση: φτάνει τα 50 km/h σε πέντε δευτερόλεπτα, και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 90 km/h.

Στα πέντε χρόνια της εξέλιξης του μικρού της αυτοκινήτου πόλης η Micro κατάφερε να αυξήσει σημαντικά την ακαμψία του, καταφέρνοντας να το κατασκευάσει με αυτοφερόμενο πλαίσιο. Παράλληλα, βελτίωσε περαιτέρω τη συμπεριφορά του στο δρόμο τοποθετώντας ανάρτηση McPherson σε όλους τους τροχούς.

Στην έκθεση του Μονάχου η Micro ανακοίνωσε και τις τρεις διαφορετικές εκδόσεις στις οποίες θα διαθέτει το Microlino (τις Urban, Dolce, Competizione) με πληθώρα ζωηρών χρωμάτων το αμάξωμα όσο και στα -βιώσιμα- υλικά του εσωτερικού, και με την επιλογή διχρωμίας με γυαλιστερή μαύρη οροφή. Η τιμή του ξεκινά από τα 12.500 Ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αναβίωση της BMW Isetta που πετυχαίνει το Microlino 2.0 είναι τόσο επιτυχημένη, που η Micro έχει ήδη δεχθεί 24 χιλιάδες παραγγελίες. Και με δεδομένο ότι η παραγωγική δυνατότητά της στο εργοστάσιο του Τορίνου δεν ξεπερνά τα 7.500 αντίτυπα το χρόνο, που θα αρχίσουν να διατίθενται αρχικά στην Ελβεταία και τη Γερμανία, η εταιρεία θα πρέπει σύντομα να βρει τρόπους αύξησης της παραγωγής - ειδικά μετά την προβολή του αυτοκινήτου στην έκθεση του Μονάχου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ