Η νέα Toyota Supra θα είναι ηλεκτρική

Toyota GR Supra

Το sportscar της Toyota φημολογείται πως θα περάσει στον ηλεκτρισμό με τη νέα του γενιά το 2025 - αλλά πριν από αυτήν, επιφυλάσσει ένα εντυπωσιακό «κύκνειο άσμα» στους θερμικούς κινητήρες: την Supra GRNM.

Η μεταμόρφωση της Supra σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό sportscar -σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού Best Car- έχει νόημα αν οι Ιάπωνες θέλουν να ανταγωνιστούν την Porsche και τη νέα 718 Cayman, που επίσης -μαζί και με τη Boxster- θα γίνει ηλεκτρική και θα παρουσιαστεί από την εταιρεία του Zuffenhausen την ίδια χρονιά.

Toyota Supra GT4 Evo
Toyota Supra GT4 Evo
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από την άλλη, ο μετασχηματισμός της Supra από αμιγώς θερμική και αμιγώς ηλεκτρική ακούγεται λίγο απότομος, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι η ιαπωνική εταιρεία θέλει να κρατήσει για λίγα χρόνια ακόμη στη ζωή τους θερμικούς κινητήρες, και επενδύει ακόμη στην υβριδική τεχνολογία.

Αν επιβεβαιωθεί το δημοσίευμα, η 6η γενιά της Supra θα βασιστεί στην ηλεκτρική πλατφόρμα e-TNGA της Toyota, και θα διατηρήσει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Ο σχεδιασμός της πιθανότατα δεν θα σχετίζεται με το Sports EV, το σπορ πρωτότυπο που παρουσίασε το Δεκέμβριο του 2021 η εταιρεία ανακοινώνοντας τη μεγάλη της επέλαση στον ηλεκτρισμό.

Θερμική ή υβριδική, πάντως, όλα δείχνουν ότι η Toyota έλαβε την απόφαση να αντικαταστήσει τη Supra, σε αντίθεση με τη BMW που θα τραβήξει την πρίζα της Ζ4 στο τέλος της εμπορικής της διαδρομής. Θυμίζουμε ότι η Supra έχει ως βάση τη Ζ4, και παράγονται μαζί στο εργοστάσιο της Magna Steyr στη Graz της Αυστρίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πάντως, πριν τη μετάβαση στη νέα γενιά, στον ηλεκτρισμό είτε στην υβριδική τεχνολογία, το δημοσίευμα αναφέρει ότι η Toyota θα γιορτάσει την τελευταία αμιγώς θερμική Supra με την πιο «καυτή» της έκδοση από όλες: τη GRMN.

Θα έχει φυσικά την υπογραφή της Gazoo Racing, και φημολογείται ότι θα αγγίζει τους 550 ίππους πιθανότατα υιοθετώντας τον εξακύλινδρο εν σειρά twin-turbo κινητήρα 3.0 λίτρων που η BMW τοποθετεί με διαφορετικές ρυθμίσεις στη Μ2, στις M3 CS και M4 CSL, καθώς και στην περιορισμένων αντιτύπων 3.0 CSL. Όλα αυτά, βεβαίως, απομένει να επιβεβαιωθούν από την ίδια την Toyota.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ