208

Η ηλεκτρική BMW iM3 ανοίγει το νέο σχεδιαστικό δρόμο των Βαυαρών

BMW iM3 render

Η επερχόμενη ηλεκτρική M3, γνωστή ανεπίσημα ως iM3, δεν είναι απλώς η ηλεκτρική μετάλλαξη του εμβληματικού γερμανικού sportscar. Είναι και μια ριζική αλλαγή στη σχεδιαστική φιλοσοφία της BMW και ένας νέος δρόμος για τον τομέα M.

Η ηλεκτρική Μ3 θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική Neue Klasse, τη νέα πλατφόρμα της BMW που θα αποτελέσει τη βάση για όλα τα μελλοντικά της ηλεκτρικά μοντέλα. Οι πρώτες «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες δείχνουν ένα αυτοκίνητο με σαφώς διαφοροποιημένο σχεδιασμό από την τρέχουσα M3 (G80).

Ανεπίσημο και υποθετικό ψηφιακό σχέδιο της πιθανής εμφάνισης της νέας BMW M3
Ανεπίσημο και υποθετικό ψηφιακό σχέδιο της πιθανής εμφάνισης της νέας BMW M3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μπροστά, η υπερμεγέθης μάσκα «νεφρών» που δίχασe το κοινό φαίνεται πως αντικαθίστανται από πιο λεπτές και φωτιζόμενες γρίλιες, με φώτα που ενσωματώνονται αρμονικά και προσδίδουν πιο αιχμηρό και σύγχρονο χαρακτήρα. Σύμφωνα με ψηφιακές απεικονίσεις, η iM3 θα φέρει επίσης μεγάλη χαμηλή εισαγωγή αέρα σε μαύρο χρώμα που ενισχύει την επιθετική της εμφάνιση.

Στις πλευρές του, το αμάξωμα θα μοιάζει περισσότερο με τη νέα Σειρά 5 παρά με την υπάρχουσα M3. Αναμένονται πιο καθαρές γραμμές και «χωνευτές» χειρολαβές θυρών για πιο αεροδυναμική εικόνα. Πίσω, τα λεπτά οριζόντια LED θα θυμίζουν εκείνα του concept Vision Neue Klasse, ενώ ένας έντονα σμιλεμένος προφυλακτήρας με ευμεγέθες diffuser θα ολοκληρώνει την εντυπωσιακή εικόνα.

Η BMW M3 θα εξακολουθεί να διατίθεται και με θερμικό κινητήρα, παράλληλα με την ηλεκτρική iM3
Η BMW M3 θα εξακολουθεί να διατίθεται και με θερμικό κινητήρα, παράλληλα με την ηλεκτρική iM3

Αν και η BMW δεν έχει δημοσιοποιήσει επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά για την iM3, όλες οι ενδείξεις συγκλίνουν σε σύστημα με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες - έναν για κάθε τροχό. Θεωρητικά, αυτή η διάταξη μπορεί να προσφέρει έως και 1.341 ίππους, όμως στην έκδοση παραγωγής η BMW αναμένεται να περιορίσει την ισχύ μεταξύ 700 και 800 ίππων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρόλα αυτά, θα παραμένει η ισχυρότερη M3 που έχει κατασκευαστεί ποτέ, και επίσης και η ταχύτερη - με εντυπωσιακές επιδόσεις και δυνατότητα κατανομής της ροπής ανά τροχό για απόλυτη ακρίβεια στις στροφές.

Η επίσημη παρουσίαση της νέας ηλεκτρικής M3 αναμένεται εντός του 2026. Παρά την έλευσή της, η BMW δεν σκοπεύει να αποσύρει άμεσα την υπάρχουσα έκδοση με εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα. Όπως έχει επιβεβαιώσει η εταιρεία του Μονάχου, οι θερμικές M3 και η ηλεκτρική εκδοχή θα συνυπάρχουν για αρκετά χρόνια, καλύπτοντας διαφορετικά προφίλ πελατών και δίνοντας χρόνο στην αγορά να προσαρμοστεί.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ