H Alpine φέρνει ξανά στο φως τα roadsters

Alpine A390

Η εταιρεία της Διέππης επιβεβαίωσε ότι μέχρι το 2030 θα παρουσιάσει την Cabrio εκδοχή της επόμενης γενιάς A110 και μια αντίστοιχη έκδοση για το ολοκαίνουργιο fastback GT -τον αντίπαλο της Porsche 911.

Η τάση για αυτοκίνητα μεγάλου κέρδους / περιορισμένης παραγωγής κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος έναντι εκείνων του μεγάλου όγκου πωλήσεων - και η Alpine έτσι κι αλλιώς είναι μια εταιρεία εκλεπτυσμένων, πολυτελών σπορ μοντέλων του πρώτου είδους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεπώς, δεν προκαλεί εντύπωση ότι περνά στην κατηγορία των roadsters, δηλαδή των ανοικτών σπορ αυτοκινήτων, με δύο νέα τέτοια μοντέλα που θα προστεθούν στην αμιγώς ηλεκτρική γκάμα επτά μοντέλων που χτίζει με ορίζοντα το 2030. Σε αυτή ήδη ανήκουν τα λανσαρισμένα A290 -η hot-hatch εκδοχή του ηλεκτρικού Renault 5- και A390, ένα Crossover που λειτουργεί ως ο δεύτερος βασικός πυλώνας της νέας εποχής της Alpine.

Το δεύτερης γενιάς A110 αναμένεται μέσα στο 2026, αποτελώντας τον ηλεκτρικό διάδοχο του σημερινού, οκτώ ετών πλέον, βενζινοκίνητου coupe. Θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Alpine Performance Platform (APP) και θα διατίθεται τόσο ως Coupe όσο και ως Roadster.

Η νέα αυτή αρχιτεκτονική ανοίγει τον δρόμο για τεχνολογίες όπως οι ηλεκτροκινητήρες που ενσωματώνονται στις πλήμνες των τροχών (in-wheel motors), παρόμοια με αυτά του Renault 5 Turbo 3E - αν και η εταιρεία δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει την εφαρμογή τους σε μοντέλα παραγωγής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην ίδια πλατφόρμα θα χτιστεί και το νέο fastback GT, που αναμένεται να ονομαστεί A310. Η Alpine επιβεβαιώνει πλέον ότι το τετραθέσιο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο και σε κλειστή και σε ανοιχτή εκδοχή.

Αν και δεν υπάρχουν ακόμη επίσημες λεπτομέρειες, όλα δείχνουν ότι το A310 θα έχει σχεδιαστική συγγένεια με το νέο A110, υιοθετώντας μια πιο φουτουριστική προσέγγιση αντί για τις ρετρό αναφορές του σημερινού μοντέλου, ενώ σε διαστάσεις θα παραμείνει κοντά στο υπάρχον A110.

Πέρα από τα δύο νέα σπορ μοντέλα, η Alpine εργάζεται ήδη πάνω σε ένα έβδομο ηλεκτρικό μοντέλο που θα παρουσιαστεί μέχρι το 2030 και το οποίο αναμένεται να είναι ένα μεγάλο SUV της κατηγορίας D ή E.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ