Μετά τα SUV, έρχεται και ένα ηλεκτρικό sedan επιδόσεων από τη Ford

Ford Capri 2025 1

Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει τελευταία η Ford με την ηλεκτρική της στρατηγική, ο διευθύνων σύμβουλος Jim Farley είναι αποφασισμένος να επεκτείνει τη γκάμα με ένα προσιτό, πισωκίνητο ηλεκτρικό sedan υψηλών επιδόσεων.

Το «μυστικό όπλο» της Ford είναι η νέα, ευέλικτη ηλεκτρική πλατφόρμα που εξελίσσει, η οποία θα αποτελέσει τη βάση για μια ολόκληρη σειρά πιο οικονομικών ηλεκτρικών μοντέλων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο πλαίσιο της Monterey Car Week, ο Farley έδωσε μια πρώτη ένδειξη μιλώντας για ένα αυτοκίνητο με «καθαρή σιλουέτα και εντυπωσιακό πίσω μέρος». Η περιγραφή παραπέμπει έντονα σε ένα liftback, που συνδυάζει σπορ εμφάνιση και πρακτικότητα - μια έξυπνη κίνηση για να προσεγγιστεί ένα ευρύτερο κοινό.

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν πως ίσως πρόκειται για την εδώ και χρόνια φημολογούμενη ηλεκτρική Mustang sedan. Λέγεται πως αντιπρόσωποι της Ford είδαν σχετικό σχέδιο ήδη από το 2024, γεγονός που ενισχύει τη θεωρία ότι αυτό είναι το μοντέλο στο οποίο αναφέρεται τώρα ο Farley. Ο ίδιος είναι ξεκάθαρος: «Υπάρχει σίγουρα αγορά για sedan - μια τεράστια αγορά».

Παράλληλα, ο ισχυρός άνδρας του Μπλε Οβάλ αναγνώρισε ότι τα παλαιότερα sedan της Ford στις ΗΠΑ απέτυχαν επειδή ήταν υπερβολικά «ευρωπαϊκά», κάτι που τα έκανε ακριβά στην παραγωγή. Η κατάργηση μοντέλων όπως το Fusion (το γνωστό μας Mondeo) άνοιξε τον δρόμο για επενδύσεις σε άκρως κερδοφόρα οχήματα όπως τα Bronco και Maverick - μια κίνηση που αποδείχθηκε εξαιρετικά επικερδής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέρα όμως από τη μαζική αγορά, ο Farley μίλησε και για πιο τολμηρά όνειρα. Εμπνευσμένος από το κινεζικό ηλεκτρικό Xiaomi SU7, δήλωσε ότι θέλει κάποια στιγμή να δημιουργήσει ένα off-road supercar, ένα τετραθέσιο ημι-ηλεκτρικό «θηρίο» σε ύφος WRC, με ισχύ που θα αγγίζει τους 1.000 ίππους. Προς το παρόν όμως, αυτά παραμένουν σχέδια για το μέλλον.

Όλα αυτά έρχονται σε μια δύσκολη περίοδο για τη Ford, με τα προβλήματα στα ηλεκτρικά της προγράμματα στις ΗΠΑ, την περίπλοκη συνεργασία με τη Volkswagen στην Ευρώπη και τον μεγάλο αριθμό ανακλήσεων - που φτάνει τις 138 τα τελευταία χρόνια.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ