To Ford Maverick μεταμορφώθηκε σε υβριδικό Pick-up

Ford Maverick 2022

Το πάλαι ποτέ SUV της Ford άλλαξε ριζικά: εφεξής θα είναι το μικρότερο της οικογένειας των pick-up της εταιρείας του μπλε οβάλ, και το πρώτο με υβριδική μονάδα ισχύος.

Για την ακρίβεια, θα είναι το πρώτο αμερικανικό πλήρως υβριδικό pick-up ελαφρύ φορτηγό ανεξαρτήτως εταιρείας, και σύμφωνα με τη Ford και το πλέον αποδοτικό στη χρήση του καυσίμου, καθώς η μέση εργοστασιακή κατανάλωση δίνεται στα 6,3 lt/100km.

Πιο συγκεκριμένα, η Ford Αμερικής διατείνεται ότι το νέο τετράθυρο και πενταθέσιο Maverick με την υβριδική τεχνολογία «θα επιτυγχάνει κατανάλωση καλύτερη από ενός Honda Civic, ισχυρές δυνατότητες ρυμούλκησης, και τιμή που θα ξεκινά κάτω από τα 20.000 δολάρια», σύμφωνα με τον Todd Eckert, marketing manager του παραρτήματος ελαφρών φορτηγών της Ford.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ford Maverick 2022

Με δεδομένο ότι είναι κατά 28,2 εκατοστά (!) μικρότερο σε μήκος από το Ranger (στα 5,07 μέτρα), και διαθέτει υβριδική τεχνολογία με χαμηλή κατανάλωση, το νέο Maverick είναι πρωτοφανές για τα αμερικανικά δεδομένα των μικρών φορτηγών και τις ευμεγέθεις συνήθειες των κατοίκων των ΗΠΑ - κι έτσι, είναι τό αυτοκίνητο με το οποίο η Ford στοχεύει σε πιο νεανικό κοινό, που θέλει περισσότερους χώρους και ίσως δεν εξέτασε ποτέ πριν το ενδεχόμενο να αγοράσει ένα pick-up.

Το υβριδικό σύστημα του Maverick διαθέτει δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης, τον ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο 2.5 λίτρων και 162 ίππων και τον 2.0 Ecoboost που αποδίδει 250 hp. Καθένας συνδυάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 126 ίππων και 235 Nm ροπής.

Η ισχύς μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου, που είναι CVT με τον κινητήρα 2.5 λίτρων και 8 σχεσεων με τον δίλιτρο Ecoboost. Η τελευταία έκδοση προσφέρει και τη δυνατότητα τετρακίνησης. Η Ford ανακοινώνει την αυτονομία στα 805 χιλιόμετρα με την πλήρωση του δοχείου καυσίμου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ford Maverick 2022

Το νέο Maverick, στην pick-up πια εποχή του, μπορεί να μεταφέρει βάρος 680 κιλών στο χώρο φόρτωσης. Αυτός έχει μήκος 1,37 μέτρων (και 1,83 μ. με την πόρτα κατεβασμένη) και προσφέρει πολλές έξυπνες δυνατότητες διαμόρφωσης ξεχωριστών διαμερισμάτων ή επιπέδων φόρτωσης με ειδικές ράγες στις εσωτερικές πλευρές του.

Το Maverick έχει ελκτική ικανότητα 907 κιλών, όμως η έκδοση με τον δίλιτρο Ecoboost προσφέρει τη δυνατότητα έλξης βάρους 1.814 κιλών, με την αγορά του προαιρετικού 4K Tow Package.

Μια δυνατότητα που αποζητάται ιδιαίτερα από τους Αμερικανούς αγοραστές είναι και η παροχή ρεύματος σε αρκετά σημεία του εσωτερικού αλλά και του χώρου φόρτωσης, για χρήση σε εξωτερικά φωτιστικά σώματα, τρόμπες και άλλα συναφή. Έτσι, το Maverick έχει μια παροχή 110V στην καμπίνα και μία στην καρότσα, συν μία ακόμα 12V στην τελευταία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ford Maverick 2022

Άλλες λειτουργικές παροχές του εσωτερικού είναι ο τεράστιος αποθηκευτικός συρόμενος χώρος που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα, ο μεγάλος χώρος στις πόρτες που αρκεί για ένα tablet, αλλά και οι μεγάλες ποτηροθήκες που κρατούν σε όρθια θέση ακόμα και μπουκάλια του ενός λίτρου.

Κατά τα άλλα, το εσωτερικό διαθέτει όλες τις τεχνολογίες ενός προηγμένου SUV, με οθόνη αφής 8'' και (προαιρετικά) το λογισμικό SYNC3 της Ford. Το σύστημα πολυμέσων προσφέρει συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και wi-fi hotspot για μέχρι και 10 συσκευές.

Η διάθεση του νέου Maverick στην αμερικανική αγορά θα αρχίσει το προσεχές Φθινόπωρο, με την επιπλέον δυνατότητα -για τις τετρακίνητες εκδόσεις- του πακέτου off-road FX-4 που περιλαμβάνει μεταλλικά προστατευτικά του δαπέδου, τροχούς 17 ιντσών και ισχυρότερο σύστημα ψύξης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ