
Ο μέγας αντίπαλος της Porsche Taycan ετοιμάζεται πυρετωδώς από την εταιρεία του Affalterbach, ένα εντυπωσιακό τετράθυρο supercar επιδόσεων, και πρόσφατα εντοπίστηκε σε δοκιμές των πρωτοτύπων του στις ελβετικές Άλπεις.
Λίγες ημέρες μετά την επίσημη παρουσίαση του (εικονιζόμενου) πρωτοτύπου Mercedes-AMG GT XX, ο φακός εντόπισε το πρωτότυπο της έκδοσης παραγωγής στην τελική φάση των δοκιμών εξέλιξής του.

Αν και καλυμμένο με βαρύ καμουφλάζ, το ηλεκτρικό sportscar διατηρεί το coupe σχήμα τύπου fastback του πρωτοτύπου, με ρέουσες γραμμές και επιβλητικό προφίλ.
BUY NOW
Η χαρακτηριστική τεράστια εμπρός "ψευδο-γρίλια" επιστρέφει, συνοδευόμενη από κυκλικά φωτιστικά σώματα στην ουρά του. Στο εμπρός μέρος, τα φώτα διαφέρουν ελαφρώς από αυτά του πρωτοτύπου, φέρνοντας μια πιο συμβατική τριπλή σχεδίαση εμπνευσμένη από το λογότυπο της Mercedes.

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία του μοντέλου, όμως, δεν είναι οπτικό αλλά ηχητικό. Παρότι πρόκειται για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το πρωτότυπο παράγει ήχο που θυμίζει θερμικό μοτέρ σε αδράνεια.

Σύμφωνα με στελέχη της AMG, ο ήχος αυτός είναι τεχνητός, εξελιγμένος ώστε να διατηρεί την οδηγική αίσθηση των κλασικών AMG. Στο πρωτότυπο δοκιμών ο ήχος είναι έντονος, αλλά πιθανόν να μην είναι στην τελική του μορφή.

Όσο για τις επιδόσεις, το πρωτότυπο βασίζεται σε αρχιτεκτονική τεχνολογίας 800V και χρησιμοποιεί τρεις ηλεκτροκινητήρες τύπου axial flux - δύο στον πίσω άξονα και έναν μπροστά. Η συνολική ισχύς φτάνει τους 1.340 ίππους, ένα εξωφρενικό νούμερο που πιθανώς δεν θα περάσει αυτούσιο στην έκδοση παραγωγής, αλλά η βασική διαμόρφωση με τρεις κινητήρες αναμένεται να διατηρηθεί.

Η μπαταρία αποτελείται από κυλινδρικά στοιχεία με άμεση ψύξη, κάτι που προσφέρει καλύτερη θερμική διαχείριση και δυνατότητα για υπερταχείες φορτίσεις.

Η αποκάλυψη του τελικού μοντέλου αναμένεται αργότερα μέσα στο 2025, με στόχο να τοποθετηθεί εμπορικά απέναντι στην Porsche Taycan Turbo GT και άλλες κορυφαίες ηλεκτρικές προτάσεις. Η τιμή του αναμένεται να κυμανθεί σε ανάλογα υψηλά επίπεδα, πιθανότατα άνω των 180.000 ευρώ, αναλόγως έκδοσης και εξοπλισμού.