Η Mercedes-AMG κρατά στη ζωή τον V8 κινητήρα βενζίνης

Mercedes-AMG V8 engine

Στην εποχή του ηλεκτρισμού, ο κινητήρας V8 δεν είναι καν είδος προς εξαφάνιση: η Mercedes-AMG εξελίσσει τη νέα του γενιά και τον κρατά πρωταγωνιστή για πολλά μελλοντικά της μοντέλα.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της AMG, Michael Schiebe, ο οκτακύλινδρος κινητήρας του Affalterbach -που καθιέρωσε την εταιρεία στο πάνθεον των σπορ κατασκευαστών- όχι μόνο θα παραμείνει ζωντανός εν μέσω του εξηλεκτρισμού της αυτοκίνησης, αλλά και θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη γκάμα της εταιρείας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Schiebe αποκάλυψε -μιλώντας στο αμερικανικό περιοδικό Car and Driver- ότι η AMG βρίσκεται ήδη στο μέσον της φάσης εξέλιξης της επόμενης γενιάς του V8 της, η οποία θα μπορούσε να τοποθετηθεί τόσο σε υπάρχοντα μοντέλα όσο και στα μελλοντικά.

Αν και δεν επιβεβαίωσε συγκεκριμένα αυτοκίνητα, οι δηλώσεις του έχουν φουντώσει τις φήμες για πιθανή επιστροφή του V8 ακόμα και στην C63, από την οποία είχε αφαιρεθεί υπέρ ενός τετρακύλινδρου plug-in hybrid συνόλου.

Η νέα μονάδα αναμένεται να αποχωριστεί τον cross-plane στρόφαλο της προηγούμενης γενιάς για χάρη της επίπεδης διάταξης, προσφέροντας διαφορετικό ήχο, υψηλότερο ρυθμό περιστροφής και πιο άμεση απόκριση.

Επιπλέον, ο κινητήρας θα υποστηρίζει ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, πιθανότατα με ενσωμάτωση μίζας-γεννήτριας στο κιβώτιο για βελτίωση στην απόδοση και την κατανάλωση - χωρίς ωστόσο να πρόκειται για πλήρως υβριδικό σύστημα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Schiebe επεσήμανε ότι η AMG δεν σκοπεύει να πάει στα άκρα με την υβριδοποίηση αυτού του κινητήρα, λέγοντας πως «δεν είναι απαραίτητο να πάμε τόσο μακριά» και δείχνοντας έτσι ότι η μάρκα θέλει να διατηρήσει τον σπορ και αυθεντικό χαρακτήρα του V8.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση προβλέπει απαγόρευση πώλησης νέων θερμικών οχημάτων από το 2035, ενώ στις ΗΠΑ δεν υπάρχει ακόμη συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτό δίνει στην AMG αρκετά χρόνια περιθώριο να αξιοποιήσει εμπορικά τη νέα γενιά του V8 της.

Σύμφωνα με τον Schiebe, ο νέος V8 θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε αρκετά μοντέλα της γκάμας του Affalterbach. Με το κινητήριο σύνολο αυτό η AMG θα μπορούσε να παρατείνει τη ζωή μοντέλων όπως η AMG GT 4-Door, η οποία φαινόταν πως έπαιρνε το δρόμο της σιωπηρής απόσυρσης με την έλευση των νέων ηλεκτρικών sedan.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως ο Schiebe άφησε όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά, λέγοντας: «Ας δούμε πόσο ακόμη θα συνεχίσουμε με το GT 4-Door. Ίσως υπάρξει διάδοχος, αλλά δεν θέλω να κάνω εικασίες».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ