Citroen Ami: Tο αυτοκίνητο των 6.500 ευρώ επιστρέφει με αλλαγές

Citroen Ami Pop

Παρότι οι επιδόσεις δεν είναι το φόρτε του Citroen Ami, το γαλλικό όχημα μικροκινητικότητας απέκτησε λιγάκι πιο δυναμική εμφάνιση στην καινούρια του έκδοση Pop.

Σε ένα μικρό αυτοκίνητο που εκ των πραγμάτων είναι σχεδιασμένο για την οικονομία και ευελιξία στην πόλη, και οι 43 χιλιάδες πωλήσεις του αποδεικνύουν ότι πετυχαίνει τα παραπάνω, ο σπορ χαρακτήρας δεν είναι κάτι που περιμένει κανείς. Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να εμπλουτίσει και αυτό το όχημα αστικής μικροκινητικότητας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι, η Citroen παρουσίασε μια καινούρια εξοπλιστική έκδοση, με την ονομασία Pop, η οποία ξεχωρίζει από τη σκουρόχρωμη λωρίδα που περιλαμβάνει τα φωτιστικά σώματα, από τις ζάντες αλουμινίου, από τους μαύρους προφυλακτήρες, από ένα μικρό πτερυγιάκι στην άκρη της οροφής και από τα αυτοκόλλητα στις πόρτες και στο πίσω μέρος του γαλλικού citycar.

Από όλα αυτά τα στοιχεία, βλέπουμε ότι το μαύρο περίβλημα στο οποίο εμπεριέχονται τα εμπρός φώτα εξελίσσεται σε ένα κοινό χαρακτηριστικό των λίγο ακριβότερων εκδόσεων του Ami - καθώς το έχουμε παρατηρήσει και στις προηγούμενες εκδόσεις Ami Buggy και Ami Tonic.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσο για το εσωτερικό, το Pop έχει μόνο μία «παιχνιδιάρικη» προσθήκη: το κίτρινο φωσφοριζέ χρώμα στο άγκιστρο των τσαντών στο ταμπλό, που ξεχωρίζει από τις άλλες πορτοκαλί λεπτομέρειες της καμπίνας.

Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε ότι η Citroen προχώρησε και σε ορισμένες εργονομικής φύσεως αλλαγές στο εσωτερικό. Η βασικότερη από αυτές είναι ότι μετέφερε τα κουμπιά της επιλογής μετάδοσης από την αριστερή πλευρά του καθίσματος στο ταμπλό, τώρα, για ευκολότερη πρόσβαση. Η αλλαγή αυτή θα εφαρμοστεί σε όλες τις εκδόσεις του Ami από το 2024.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ