Ανάρπαστο το Renault 5: Ξεπέρασαν τις 50 χιλιάδες οι παραγγελίες του

Renault 5 2024

Το γαλλικό ηλεκτρικό citycar, λίγες μέρες μετά το ντεμπούτο του στο Σαλόνι της Γενεύης, έχει ήδη μια τεράστια λίστα αναμονής ενόψει του εμπορικού του λανσαρίσματος στην Ευρώπη μέσα στο Μάιο.

Η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει λάβει από τώρα πάνω από 50.000 προ-παραγγελίες του αυτοκινήτου που αναβιώνει το θρυλικό Renault 5 της δεκαετίας του '80, αλλά πλέον με τη σύγχρονη αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία και με τιμή που ξεκινά κάτω από τις 25.000 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την επιβεβαίωση για τον τεράστιο αυτό αριθμό παραγγελιών έκανε ο Fabrice Cambolive, διευθύνων σύμβουλος της μάρκας Renault στο μεγάλο γαλλικό όμιλο: “Έχουμε λίστα αναμονής 50.000 ανθρώπων. Θα ανοίξουμε τις παραγγελίες το Μάιο, και θα αρχίσουμε να παραδίδουμε τα αυτοκίνητα από το Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο”, τόνισε ο Cambolive.

Όπως είπε, η γαλλική εταιρεία υπολογίζει ότι το 40% των παραγγελιών του νέου Renault 5 θα αφορά σε εταιρικούς στόλους, λόγω των πολλαπλών πλεονεκτημάτων που προσφέρουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις εταιρείες. Άλλωστε, οι μισές πωλήσεις της Renault το 2023 έγιναν σε εταιρείες.

Η παραγωγή του Renault 5 θα γίνεται στη Βόρεια Γαλλία. Θα διατίθεται με τρεις επιλογές ηλεκτροκινητήρων (70-90-110 kW), ενώ η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 52 kWh, εξασφαλίζοντας μέχρι και 400 χιλιόμετρα αυτονομίας (κατά WLTP). Εναλλακτικά, η Renault θα το προσφέρει σε δεύτερο χρόνο -μάλλον από το 2025- και με μπαταρία 40 kWh, για τη μείωση του κόστους και του βάρους, με αυτονομία 300 km.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Renault φιλοδοξεί με το πρώτο της ηλεκτρικό citycar σε μία δεκαετία (μετά το Zoe) να ανταγωνιστεί τα Fiat 500e και Mini Electric, αλλά δεν θεωρεί ότι θα “κλέψει” πωλήσεις από το υβριδικό Clio - το δεύτερο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Ευρώπη το 2023.

Στόχος της Renault -που ανήκει κατά 15% στο γαλλικό κράτος- είναι να πουλάει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030. Μετά το λανσάρισμα των EV της στην κατηγορία C, των Megane E-Tech και Scenic, τώρα εμπλουτίζει την ηλεκτρική της γκάμα με δύο αυτοκίνητα της πολύ πιο εμπορικής κατηγορίας B, το Renault 5 και το επερχόμενο -μέσα στο 2025- Crossover Renault 4. Κι έπειτα, θα έρθει η ώρα για το νέο Twingo, ένα ηλεκτρικό mini που θα ξεκινά κάτω από τις 20 χιλιάδες ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ