Συγκριτική δοκιμή: BMW X1 sDrive18i vs Mercedes-Benz GLA 200

BMW X1 sDrive18i vs Mercedes-Benz GLA 200 5

Η έλευση της νέας X1 αποτελεί σημαντικό γεγονός για την κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, αλλά για να αποδείξει την αξία της θα πρέπει να δείξει τα «δόντια» της στον καθιερωμένο ανταγωνισμό, όπως η ομοεθνής και ολοκληρωμένη GLA.

Η κατηγορία των C-SUV διαθέτει πληθώρα μοντέλων για όλες τις ανάγκες και τα γούστα. Μάλιστα, τα περισσότερα από αυτά έχουν αρχίσει να δίνουν έμφαση στον premium χαρακτήρα, που σε συνδυασμό με τις τιμολογιακές αλλαγές που έχει υποστεί η παγκόσμια αγορά, έχει φέρει την πλειοψηφία των μοντέλων πιο κοντά από ποτέ.

BMW X1 sDrive18i vs Mercedes-Benz GLA 200 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε κάθε περίπτωση και για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα, οι premium επιλογές στα C-SUV εξακολουθούν να προσφέρουν αυτό το κάτι παραπάνω στην απτή ποιότητα, την εικόνα και φυσικά το κύρος, ενώ τα τελευταία χρόνια έχουν αρχίσει να πληθαίνουν. Για την ακρίβεια, πρόκειται για εννέα μοντέλα με «καταγωγή» όχι μόνο από την Γερμανία, αλλά και από την Ιαπωνία, την Ιταλία, την Γαλλία, την Σουηδία και την Μεγάλη Βρετανία.

Επιβλητικά και γνώριμα

Τα δύο μοντέλα του συγκριτικού μας προσεγγίζουν την κατηγορία από μία εντελώς διαφορετική σχεδιαστική σκοπιά, με τη νεότερη BMW να διατηρεί το Touring παρουσιαστικό των προηγούμενων γενεών και την Mercedes-Benz να θυμίζει περισσότερο ένα μεγεθυμένο hatchback με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, όπως συνέβαινε και στο παρελθόν.

BMW X1 sDrive18i 1

Η νέα BMW X1 έχει μεγαλώσει ως προς όλες τις διαστάσεις και πλέον έχει φτάσει σε μήκος ακριβώς τα 4μιση μέτρα. Σχεδιαστικά, ακολουθεί την σύγχρονη γλώσσα της εταιρείας και χαρακτηρίζεται από έντονες ακμές και δυναμικές γραμμές. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη κάθετη μάσκα με την ενεργή γρίλια και τα λεπτά φώτα, ενώ το φουσκωμένο καπό παραπέμπει σε αδελφά μοντέλα υψηλών επιδόσεων του M Division.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
BMW X1 sDrive18i 3

Στο πλάι συναντάμε οπισθοκλινή οροφή και τα βαμμένα προστατευτικά των θόλων του πακέτο M Sport. Το ίδιο πακέτο φροντίζει για τον εντονότερο αεροδυναμικό διαχύτη και την αεροτομή του πίσω μέρους. Κύριο highlight όμως πίσω είναι τα τρισδιάστατης σχεδίασης LED φώτα σχήματος L που βοηθούν και στην αεροδυναμική. Μάλιστα, η τελευταία είναι κορυφαία, καθώς το νέο μικρομεσαίο SUV της BMW πετυχαίνει την καλύτερη επίδοση με Cd 0,26.

Mercedes-Benz GLA 200 4
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο αντίπαλο στρατόπεδο, η Mercedes-Benz GLA ακολουθεί ένα πιο ήπιο σχεδιαστικό μοτίβο με πολλές ανάγλυφες επιφάνειες που του χαρίζουν μια αρκετά macho εικόνα. Έχει ελαφρώς μικρότερες διαστάσεις από την X1 και το μήκος της ξεπερνά ελαφρώς τα 4,4 μέτρα (4,41 μέτρα).

Mercedes-Benz GLA 200 3

Η τελευταία εκδοχή της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Mercedes-Benz βρίσκει εφαρμογή με πολύ ταιριαστό τρόπο στο μικρομεσαίο SUV της εταιρείας, με πιο «αγριεμένο» εμπρός μέρος, τονισμένη μάσκα που διαθέτει ενεργή γρίλια, ευμεγέθεις αεραγωγούς και καπό με τέσσερα νεύρα. Παρά το πακέτο AMG που είχε το αυτοκίνητο της δοκιμής, ο off road χαρακτήρας ενισχύεται από τα άβαφα προστατευτικά πλαστικά των θόλων που έχουν και πιο τετράγωνο σχήμα σε σχέση με της X1, ενώ πίσω βρίσκουμε ένα πιο κάθετο κόψιμο και αεροδυναμικά βοηθήματα που ευνοούν και τον αντίστοιχο συντελεστή (0,28).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με πλούσιο εσωτερικό κόσμο

Παρά το γεγονός ότι η εξωτερική σχεδίαση της νέας X1 αποτελεί φυσική συνέχεια της προηγούμενης γενιάς, το εσωτερικό ακολουθεί πιστά τη νέα αντίληψη της γερμανικής εταιρείας που πρωτοείδαμε στην ηλεκτρική iX και φυσικά στο αδελφό μοντέλο 2 Active Tourer.

BMW X1 sDrive18i 5

Το ταμπλό της νέας BMW X1 διαθέτει μια αρκετά πιο λιτή γραμμή με ελάχιστους φυσικούς διακόπτες και στάνταρ το Curved Display με δύο οθόνες υψηλής ανάλυσης που παρουσιάζουν τα πάντα. Η αριστερή οθόνη των 10,25 ιντσών παίζει τον ρόλο του πίνακα οργάνων και η δεξιά των 10,7 ιντσών παρουσιάζει όλες τις λειτουργίες του αυτοκίνητου και των πολυμέσων.

BMW X1 sDrive18i 6
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εικόνα που δίνει στο μικρομεσαίο SUV της BMW είναι αρκετά σύγχρονη και εντυπωσιακή, και η χρήση τους εύκολη και κατανοητή. Το νέο σύστημα iDrive δεν διαθέτει πια το στρογγυλό περιστροφικό χειριστήριο και ο οδηγός το χειρίζεται, πέρα από την αφή, μέσω των φυσικών διακοπτών στην κονσόλα «δαπέδου» ή φωνητικών εντολών.

Το ταμπλό της Mercedes-Benz GLA ακολουθεί μια πιο συμβατική προσέγγιση και με περισσότερους φυσικούς διακόπτες για τις βασικές λειτουργίες, όπως του κλιματισμού. Και εδώ πρωταγωνιστές είναι οι δύο οθόνες του ταμπλό που έχουν διαγώνιο από επτά ίντσες (10,25 ίντσες προαιρετικά όπως αυτές στις φωτογραφίες), προσφέρουν ατελείωτη πληροφορία και άπειρους συνδυασμούς εμφάνισης. Η αριστερή παίζει το ρόλο του πίνακα οργάνων, ενώ η δεξιά προβάλλει το infotainment και δίνει πρόσβαση σε πολλές από τις βασικές, και όλες τις δευτερεύουσες ρυθμίσεις του αυτοκινήτου.

Mercedes-Benz GLA 200 5
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο χειρισμός φαίνεται δύσκολος στην πρώτη επαφή, γρήγορα όμως αναγνωρίζεις ότι υπάρχει λογική και τη μαθαίνεις. Μάλιστα, το σύστημα πολυμέσων μπορείς να το χειριστείς είτε μέσω φωνητικών εντολών είτε από τα πλήκτρα αφής του τιμονιού είτε από την οθόνη αφής είτε από το touchpad που βρίσκεται στην κονσόλα δαπέδου.

Mercedes-Benz GLA 200 6

Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιήσει τόσο η BMW όσο και η Mercedes-Benz είναι πολύ καλής ποιότητας μαλακά και σκληρά πλαστικά, με την GLA να καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό με πιο αφράτο πλαστικό κορυφαίας ποιότητας σε σχέση με την X1. Θα θέλαμε όμως τα πάνελ των θυρών της Mercedes να έχουν πιο στιβαρή αίσθηση εκεί που συναντιούνται τα διαφορετικά υλικά, κάτι που δεν συμβαίνει στην BMW. Και τα δύο έχουν κορυφαία συναρμογή, με την X1 όμως να χαρίζει συνολικά μια πιο μασίφ αίσθηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
BMW X1 sDrive18i 8

Οι χώροι είναι αρκετά καλοί για τέσσερις ενήλικους και στα δύο αυτοκίνητα, με έναν τρίτο πίσω να ψάχνει περισσότερο χώρο για τα πέλματά του λόγω του μεγάλου τούνελ μετάδοσης που διαθέτουν λόγω των διαθέσιμων τετρακίνητων εκδόσεων. Επιπλέον, και τα δύο μοντέλα διατίθενται προαιρετικά με συρόμενο πίσω κάθισμα που ευνοεί την πρακτικότητα.

Mercedes-Benz GLA 200 8
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρόμοια «ευρυχωρία» συναντάμε και για τα καθημερινά μικροαντικείμενα, με την BMW όμως να διαθέτει πιο χρηστικές θήκες. Η X1 διακρίνεται και στην χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ με 540 λίτρα έναντι 435 λίτρων της GLA, ενώ και τα δύο διαθέτουν διπλό πάτωμα που βοηθά στην δημιουργία επίπεδου χώρου φόρτωσης σε περίπτωση αναδίπλωσης της πλάτης του πίσω καθίσματος.

Φουλ πανσιόν

Τα δύο μοντέλα του συγκριτικού μας υποστηρίζουν έμπρακτα τον όρο premium και με την γκάμα κινητήρων που διαθέτουν, καθώς προσφέρονται σε εκδόσεις βενζίνης, πετρελαίου, ήπια υβριδικές, επαναφορτιζόμενες υβριδικές και ηλεκτρικές. Ποικιλία και επιλογές για όλους, που δεν θα τις βρείτε εύκολα στον ανταγωνισμό.

BMW X1 sDrive18i 11

Η X1 που δοκιμάζουμε αποτελεί την βασική έκδοση βενζίνης, με τον αλουμινένιο 3κύλινδρο 1,5 TwinPower Turbo να λειτουργεί στον θερμοδυναμικό κύκλο Miller. Διαθέτει ανασχεδιασμένους αυλούς εισαγωγής και θάλαμο καύσης, νέο σύστημα ανάφλεξης και ψεκασμού καυσίμου, και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και εκκεντροφόρων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η απόδοση της sDrive18i είναι 136 ίπποι από τις 4.400 έως τις 6.500 σ.α.λ. και 230 Nm από τις 1.500 σ.α.λ., και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.

BMW X1 sDrive18i 7

Από την άλλη, η GLA 200 της δοκιμής αποτελεί την δεύτερη στη σειρά έκδοση κινητήρα βενζίνης της γκάμας, υπάρχει και η 180, με το 4κύλινδρο αλουμινένιο υπερτροφοδοτούμενο 1,3 να αποτελεί προϊόν συνεργασίας μεταξύ της Daimler και της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi.

Η κεφαλή του έχει σχήμα «Δέλτα», τα τοιχώματα των κυλίνδρων και των εμβόλων είναι ειδικά κατεργασμένα για ελάχιστες τριβές, η πίεση υπερπλήρωσης ελέγχεται ηλεκτρονικά και διαθέτει φίλτρο μικροσωματιδίων GPF. Στη συγκεκριμένη εφαρμογή αποδίδει 163 ίππους στις 5.500 rpm και 250 Nm από τις 1.620 rpm και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Μάλιστα, σε συνδυασμό με το τελευταίο, προστίθεται και το σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων για περισσότερη οικονομία καυσίμου σε συνθήκες χαμηλού φορτίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Mercedes-Benz GLA 200 11

Και τα δύο αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη έχουν ομαλή λειτουργία, κάνουν σβέλτες αλλαγές σχέσεων και έχουν άμεσο kickdown, αλλά σε συνθήκες κίνησης με χαμηλή ταχύτητα στην πόλη, αυτό της BMW δείχνει πιο σωστά διαβασμένο για την επιλογή της σωστής σχέσης. Τόσο αυτό της BMW όσο και αυτό της Mercedes-Benz, διαθέτουν σύστημα ελεύθερου τροχασμού για συνθήκες μηδενικού φορτίου, δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών μέσω των paddles, ενώ η λειτουργία τους επηρεάζεται από το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης.

Επιπλέον, όταν η BMW συνδυάζεται με το πακέτο M Sport διαθέτει, μεταξύ άλλων, και λειτουργία Boost που ενεργοποιείται κρατώντας πατημένο το paddle κατεβάσματος με αποτέλεσμα να βάζει σε επιθετικό mode τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν αλλάζει κάτι συνταρακτικό σε επιδόσεις ή αίσθηση, αλλά ίσως βοηθά σε μία προσπέραση.

Mercedes-Benz GLA 200 7
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από πλευράς επιδόσεων, τα δύο γερμανικά SUV βρίσκονται κοντά, με την ισχυρότερη και ελαφρύτερη κατά 90 κιλά GLA να υπερέχει ελαφρώς. Για να πιάσει η GLA 200 τα 100 χλμ./ώρα από στάση χρειάζεται 8,7 δλ., με την ίδια μέτρηση για την X1 sDrive18i να διαρκεί 9,2 δλ. Παρόμοιο δυνατό πρόσωπο παρουσιάζουν και τα φρένα των δύο αυτοκινήτων, με το πλατύ πεντάλ να έχει καλή αίσθηση και αναλογική αντίσταση.

Σπορ και αποτελεσματικά

Τα δύο premium μικρομεσαία SUV διαθέτουν ανάρτηση με σφιχτή ρύθμιση, ειδικά όταν συνδυάζονται με τα πακέτα M Sport και AMG αντίστοιχα. Στην περίπτωση της BMW, η ανάρτηση έχει αμορτισέρ τύπου FSD όταν διαθέτει το συγκεκριμένο πακέτο, που ρίχνει και την απόσταση από το έδαφος κατά 15 χλστ. (190 χλστ. συνολικά). Η αντίστοιχη τιμή για την GLA είναι 155 χλστ.

BMW X1 sDrive18i 9
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, τα αυτοκίνητα της δοκιμής φορούσαν μεγάλους τροχούς 20 ιντσών (BMW) και 19 ιντσών (M-B), που επιβαρύνουν ελαφρώς την άνεση, αλλά προσδίδουν πιο άμεσες αντιδράσεις στις εντολές του οδηγού. Η ανάρτηση της BMW, προσφέρει συνολικά καλύτερη λειτουργία και δουλεύει καλύτερα στις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων, αλλά και τα δύο σε έντονες ανωμαλίες θα ακουστούν ελάχιστα, χωρίς να ενοχλήσουν.

Mercedes-Benz GLA 200 9

Η δύναμη περνά στο δρόμο από τους εμπρός τροχούς ελεγχόμενα και για τα δύο μοντέλα, χωρίς παρατράγουδα μέσα στην στροφή. Επιπλέον, παρουσιάζουν μια ιδιαίτερη ζωντάνια που βοηθά στην τοποθέτηση των αυτοκινήτων όταν οδηγούνται με γρήγορο ρυθμό, με την κατευθυντικότητα που προσφέρουν να είναι πολύ καλή. Το τιμόνι όμως της BMW ξεχωρίζει σε ακρίβεια και αίσθηση. Ταυτόχρονα, η κλίση στις στροφές είναι μετρημένη και στα δύο μοντέλα, με τον οδηγό να κάθεται σε ένα ψηλά τοποθετημένο κάθισμα με πολύ καλή πλευρική στήριξη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
BMW X1 sDrive18i 2

Στον ανοιχτό δρόμο παρουσιάζουν ένα ιδιαίτερα στιβαρό πρόσωπο και τρομερή ευθυβολία, με την ησυχία στην καμπίνα να ευνοείται από την μακριά κλιμάκωση των κιβωτίων επτά σχέσεων και την μελετημένη αεροδυναμική που περιορίζει τον αντίστοιχο θόρυβο. Συνολικά, η BMW διαθέτει λίγο καλύτερη ποιότητα κύλισης λόγω της πιο ενισχυμένης μόνωσης στην περιοχή των θόλων που μειώνει τον θόρυβο κύλισης.

Mercedes-Benz GLA 200 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον τομέα της ορατότητας, διακρίνεται η BMW χάρη στην χαμηλότερη γραμμή του ταμπλό και τις μεγαλύτερες γυάλινες επιφάνειες περιμετρικά, ενώ από πλευράς εργονομίας και τα δύο δεν πρόκειται να προβληματίσουν τον οδηγό, αρκεί να ασχοληθεί για 15 λεπτά με αυτή.

Στο τομέα της κατανάλωσης καυσίμου κατά την διάρκεια της συγκριτικής δοκιμής μας, η X1 sDrive18i κατανάλωσε κατά μέσο όρο 7,9 λτ./100 χλμ. και η δυνατότερη GLA 200 8,1 λτ./100 χλμ.

Αντί συμπεράσματος

Με τις τιμές των αυτοκινήτων να έχουν πάρει την ανιούσα τους τελευταίους μήνες και αυτές των C-SUV να εκκινούν πια από τα 30.000 ευρώ, τα δύο γερμανικά premium SUV μοιάζουν να έχουν λογική τιμή, χωρίς εξοπλιστικές «ιδιαιτερότητες».

Απεναντίας, διαθέτουν πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, με την BMW να προσφέρει ελαφρώς καλύτερο εξοπλισμό άνεσης (αυτόματο διζωνικό κλιματισμό). Εννοείται ότι και τα δύο προσφέρονται σε διάφορα εξοπλιστικά επίπεδα, με την λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού να είναι ατελείωτη και φυσικά να εκτοξεύει την τιμή τους.

Στις βασικές τους εκδόσεις, η τιμή τους κυμαίνεται γύρω από τα 37.000 ευρώ και όπως προαναφέραμε, είναι ανταγωνιστικές ακόμα και σχέση με μοντέλα της κατηγορίας που δεν θεωρούνται «premium».

BMW X1 sDrive18i vs Mercedes-Benz GLA 200
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέρα όμως από την λογική τιμή και τον καλό εξοπλισμό, τα δύο καλοαναθρεμένα SUV με τους προηγμένους κινητήρες βενζίνης χαμηλού κυβισμού, εξασφαλίζουν και λογικά ετήσια πάγια έξοδα που μειώνει το κόστος χρήσης.

Εν κατακλείδι, τα δύο γερμανικά μικρομεσαία SUV αποτελούν δύο από τις καλύτερες προτάσεις της κατηγορίας, premium ή μη, με την νεότερη BMW X1 sDrive18i να διακρίνεται έναντι της Mercedes-Benz GLA 200 σε όλους σχεδόν τους τομείς, πλην των επιδόσεων. Και συνολικά, η αρτιότητα της νέας X1 της δίνει το δικαίωμα να στρογγυλοκαθίσει στον θρόνο της κατηγορίας.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ BMW X1
Κινητήρας: 1.499 κ.εκ. βενζίνη, 136 ίπποι/4.400 – 6.500 σ.α.λ., 230 Nm/1.500 – 4.000 σ.α.λ.
Μετάδοση: αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, στους εμπρός τροχούς
Επιδόσεις: 9,2 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 208 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 6,3 λτ./100 χλμ., 143 γρ./χλμ.
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.500/1.845/1.642 χλστ., 2.692 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.500 κιλά
Χώρος αποσκευών: 540 λίτρα
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: 36.920 ευρώ / 100,10 ευρώ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Mercedes-Benz GLA
Κινητήρας: 1.332 κ.εκ. βενζίνη, 163 ίπποι/5.500 σ.α.λ., 250 Nm/1.600 – 4.000 σ.α.λ.
Μετάδοση: αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, στους εμπρός τροχούς
Επιδόσεις: 8,7 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 210 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 6,7 λτ./100 χλμ., 152 γρ./χλμ.
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.410/1.834/1.611 χλστ., 2.729 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.410 κιλά
Χώρος αποσκευών: 435 λίτρα
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: 37.000 ευρώ / 106,40 ευρώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ