Την πρεμιέρα του επί ελληνικού εδάφους πραγματοποίησε το Maxus T60 Max, με τον όμιλο Σαρακάκη να έχει αναλάβει την διαχείριση της μάρκας σε συνεργασία με την εισαγωγική εταιρεία του ομίλου Motor Oil.
Το νέο επαγγελματικό όχημα του ομίλου Saic κινείται από ένα πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων και δύο turbo προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις αλλά και δυνατότητες φόρτωσης και ρυμούλκησης ενώ εντυπωσιακές είναι και οι προηγμένες τεχνολογίες που υπάρχουν το μοντέλο της Maxus.
Ο κ. Κωνσταντίνος Στέφας από τον όμιλο Σαρακάκη κατά την διάρκεια της παρουσίασης του Maxus T60 Max επισήμανε ότι οι εταιρείες Leasing έχουν ήδη δει το κορυφαίο επαγγελματικό μοντέλο και τα πρώτα σχόλια που έχει λάβει είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά.
BUY NOW
Οι εκπρόσωποι του Ειδικού Τύπου είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν το νέο Maxus T60 Max σε μια ήπια off-road διαδρομή στον Υμηττό κινούμενοι βέβαια και μέσω Αττικής Οδού όπου αποκομίσαμε και τις πρώτες εντυπώσεις για το κινεζικό μοντέλο.
Οι τιμές του Maxus T60 Max AWD Luxary με 215 ίππους και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων ανέρχεται σε 44.880 ευρώ ενώ υπάρχει και ένα Launch Promo ύψους 1.690 ευρώ που μειώνει την τιμή και με αυτό τον τρόπο η εισαγωγική εταιρεία βοηθά το επίσημο δίκτυο για το λανσάρισμα του μοντέλου.
Να τονίσουμε επίσης ότι το Maxus T60 Max συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών ή 160.000 χλμ. (ότι έρθει πρώτο).
Εντυπωσιακή εμφάνιση
Σχεδιαστικά το Maxus T60 Max αποτελεί ένα μοντέλο με έντονη προσωπικότητα και δυναμικά χαρακτηριστικά σε όλο το αμάξωμα χωρίς ωστόσο να αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του επαγγελματικού οχήματος.
Στο εμπρόσθιο μέρος κυριαρχεί η μεγάλη μαύρη μάσκα η οποία σε συνδυασμό με τον ενισχυμένο προφυλακτήρα προσδίδουν ένα μυώδη χαρακτήρα. Από την άλλη μεριά τα λεπτά φωτιστικά σώματα δίνουν ένα πιο πολυτελή και ποιοτικό τόνο.
Κοιτώντας κανείς το Maxus T60 Max από το πλάι διακρίνει τα τονισμένα φτερά αλλά και τους προστατευόμενους θόλους αλλά και τα πλαϊνά σκαλοπάτια με τις ράγες οροφής τονίσουν περαιτέρω τον off-road χαρακτήρα του μοντέλου.
Στο πίσω μέρος, η πόρτα της καρότσας με μεγάλο το λογότυπο του μοντέλου διαθέτει υποβοήθηση ανύψωσης, διευκολύνοντας τη φόρτωση και εκφόρτωση, ενώ ο χώρος φόρτωσης είναι επενδυμένος με βαμμένη αντιολισθητική επιφάνεια, αυξάνοντας την αντοχή στην καθημερινή και απαιτητική χρήση.
Με μήκος 5.395 mm και μεταξόνιο 3.155 mm, το T60 Max προσφέρει άνετους εσωτερικούς χώρους για επιβάτες και επαγγελματικό εξοπλισμό. Η καρότσα, με διαστάσεις 1485 × 1510 × 530 mm, έχει ωφέλιμο φορτίο 1.050 κιλά, ενώ η ικανότητα ρυμούλκησης έως 3.500 kg με φρένα επιτρέπει τη μεταφορά βαρέων ρυμουλκούμενων, μηχανημάτων ή σκαφών.
Hitech καμπίνα επιβατών
Η καμπίνα επιβατών του Maxus T60 Max κυριολεκτικά μόνο επαγγελματικό διπλοκάμπινο όχημα δεν θυμίζει. Οι επιβάτες με το που εισέρχονται στην καμπίνα βρίσκονται αντιμέτωποι με δύο μεγάλες οθόνες 12,3 ιντσών που αφορούν στον ψηφιακό πίνακα οργάνων και στο σύστημα infotainment οι οποίες δημιουργούν ένα ενιαίο περιβάλλον προβολής.
Ο οδηγός και ο συνοδηγός θα εκτιμήσουν δεόντος τα θερμαινόμενα και ηλεκτρικά καθίσματα ενώ οι πίσω επιβάτες θα εντυπωσιαστούν από την άνεση αλλά και την ύπαρξη εξόδου αέρα στο κεντρικό υποβραχιόνιο.
Η ηχομόνωση της καμπίνας περιορίζει τους θορύβους του δρόμου, του κινητήρα και του χώρου φόρτωσης, προσφέροντας καλύτερες συνθήκες οδήγησης τόσο στην πόλη όσο και σε εκτός πόλης διαδρομές.
Η συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto επιτρέπει την απρόσκοπτη ενσωμάτωση των smartphone στην καθημερινή χρήση, ενώ η ασύρματη φόρτιση κινητού (50W) και οι τρεις θύρες USB καλύπτουν τις ανάγκες φόρτισης όλων των επιβατών.
Το T60 MAX διαθέτει ένα από τα πληρέστερα πακέτα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας στην κατηγορία του καθώς εξοπλίζεται με έξι αερόσακους, ηλεκτρικό χειρόφρενο με λειτουργία Auto Hold και 360° πανοραμική κάμερα. Η κάμερα, σε συνδυασμό με τους εμπρός και πίσω αισθητήρες, διευκολύνει τους ελιγμούς ακόμη και σε στενούς χώρους ή σε συνθήκες περιορισμένης ορατότητας.
215 ίπποι
Το T60 MAX εξοπλίζεται με τον νέο δίλιτρο κινητήρα 2.0 Bi-Turbo Diesel, ο οποίος αποδίδει 215 ίππους και 500 Nm ροπής. Στην πράξη ο κινητήρας αποδείχθηκε ότι έχει άμεση απόκριση στις χαμηλές στροφές και σταθερή παροχή ισχύος στις υψηλότερες, προσφέροντας υψηλή ελκτική ικανότητα ακόμη και με πλήρες φορτίο ή κατά τη ρυμούλκηση.
Το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο ZF 8AT, προσφέρει άμεση απόκριση και ακρίβεια στις αλλαγές σχέσεων, συμβάλλοντας τόσο στις επιδόσεις όσο και στην οικονομία καυσίμου.
Το σύστημα τετρακίνησης Intelligent Torque-On-Demand (BorgWarner) κατανέμει σε πραγματικό χρόνο τη ροπή στους 2 άξονες ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, εξασφαλίζοντας μέγιστη πρόσφυση εκεί όπου χρειάζεται.
Οι λειτουργίες 2H, AUTO, 4H και 4L επιτρέπουν στον οδηγό να προσαρμόζει την απόδοση του οχήματος σε κάθε είδους δρόμο, είτε πρόκειται για αυτοκινητόδρομο, επαρχιακό δίκτυο, είτε για χωμάτινες και ορεινές διαδρομές.
Η παρουσία μπλοκέ πίσω διαφορικού, σε συνδυασμό με τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος και τις γωνίες προσέγγισης/αναχώρησης 29°/26°, επιτρέπει στο T60 Max να κινείται με άνεση σε λάσπη, χαλίκι, άμμο προσφέροντας πραγματικές off-road δυνατότητες που συναντά κανείς σε καθαρόαιμα εκτός δρόμου οχήματα.
Η πρώτη επαφή με το Maxus T60 Max
Κατά την σύντομη επαφή που είχαμε με το Maxus T60 Max το πρώτο πράγμα που αντιληφθλήκαμε αμέσως είναι ότι πρόκειται για ένα σκληροτράχηλο διπλοκάμπινο με κορυφαίες επιδόσεις και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.
Μάλιστα η Maxus με το T60 Max απέδειξε ότι θέλει να γίνει γνωστή όχι μόνο για τα ηλεκτρικά φορτηγά της αλλά και για το πετρελαιοκίνητο διπλοκάμπινο το οποίο θέλει να αποτελέσει μια ισχυρή πρόκληση για την κατηγορία.
Ο κινητήρας diesel απόδοσης 215 ίππων και 500 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο απέδειξε ότι κινεί με άνεση το αμάξωμα του Maxus T60 Max και βέβαια χωρίς να καταναλώνει τεράστιες ποσότητες καυσίμου καθώς η μέση κατανάλωση κατά την διάρκεια της σύντομης επαφής μας κυμάνθηκε σε 9,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ. με επιλεγμένο το οδηγικό προφίλ «Power». Αν κάποιος θέλει να μειώσει την κατανάλωση τότε μπορεί να επιλέξει το «Eco» ή το «Normal» οδηγικό προφίλ.
Στην άσφαλτο το Maxus T60 Max κινείται με απίστευτη άνεση κρύβοντας τις διαστάσεις του ενώ τα μεγάλα ελαστικά απορροφούν τις όποιες κακοτεχνίες στο οδόστρωμα. Η οδήγηση στο ορεινό δίκτυο της Αττικής περιελάβανε χώμα και λάσπη όπου το κινεζικό μοντέλο ξεδίπλωνε τις «αρετές» του.
Άλλωστε η απόσταση από το έδαφος έως και 230 χιλιοστά προδίδει ότι πρόκειται για ένα off-road αυτοκίνητο ενώ σε συνδυασμό με το μπλοκέ διαφορικό το Maxus προσφέρει γωνία προσέγγισης έως 29 μοίρες και γωνία διαφυγής έως 26 μοίρες, κάτι που είναι ανταγωνιστικό στην κατηγορία του. Βέβαια η ύπαρξη ανάρτησης με φύλλα σούστας θυμίζει άλλες εποχές αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για επαγγελματικό όχημα…