Skoda: Αυτή είναι η νέα αγωνιστική ηλεκτρική Fabia

skoda re x1 kreisel rally ηλεκτρικό αγωινστικό

Σε συνεργασία με την Kreisel Electric, την Baumschlager Rallye & Racing και τη Skoda Αυστρίας, η Skoda Motorsport παρουσίασε την ηλεκτρική Fabia Rally2 EVO.

Skoda RE-X1 Kreisel ονομάζεται η νέα πρωτότυπη αγωνιστική και αμιγώς ηλεκτρική δημιουργία της τσέχικης εταιρίας, η οποία βασίζεται στην Fabia Rally2 Evo.

Το πρωτότυπο αγωνιστικό τροφοδοτείται από ένα σύστημα σε τάση 860 V που παρέχει ισχύ 254 ίππων. Η Skoda RE-X1 Kreisel πήρε ομολογκασιόν από την Αυστριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου AMF (ÖAMTC) και θα ντεμπουτάρει στο Πρωτάθλημα Ράλι της Αυστρίας μέσα στον μήνα, σύμφωνα και με σχετική ανακοίνωση των Τσέχων.

Η Kreisel Electric είναι η εταιρεία που έχει αναλάβει την προμήθεια της νέας, υβριδικής τεχνολογίας, γενιάς 2022 World Rally Cars για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA (WRC). Η συνεργασία με τη SKoda Motorsport προέκυψε από την ανάγκη εξέλιξης ενός πλήρως ηλεκτρικού αυτοκινήτου ράλι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Skoda RE-X1 Kreisel

Η επιλογή της Fabia Rally2 ως αρχική βάση ήταν μονόδρομος, καθώς είναι το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο παγκοσμίως της κατηγορίας Rally2, με περισσότερες από 400 μονάδες να έχουν διατεθεί και πολλές νίκες και τίτλους σε παγκόσμια και εθνικά πρωταθλήματα. Η Skoda Motorsport εξέλιξε το σασί, στο οποίο τοποθετήθηκε το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα της Kreisel.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας Kreisel Electric αποδίδει 354 ίππους και 600 Nm σε σύγκριση με τους 291 ίππους και τα 425 Nm του στάνταρ turbo βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων της Fabia Rally2 evo.

Εκτός από το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα, το υπόλοιπο αυτοκίνητο βασίζεται στη γνωστή SKODA FABIA Rally2 evo με κάποιες τροποποιήσεις, όπως για παράδειγμα στην ανάρτηση, για να υποδεχθεί την μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 52,5 kWh, τάσης 860 Volt.
Για βέλτιστη απόδοση, η συστοιχία των μπαταριών τποθετήθηκε όσο το δυνατόν χαμηλότερα στο πλαίσιο και ψύχεται με υγρό από την Shell E-Fluids. Η Kreisel Electric ανέπτυξε επίσης έναν ειδικό σταθμό φόρτισης, τον CHIMERO, με δυνατότητα λειτουργίας έως 200 kW, για χρήση κατά τη διάρκεια των αγώνων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρώτο πλαίσιο που κατασκευάστηκε από την SKoda Motorsport είναι ασφάλτινων προδιαγραφών με τις δοκιμές για το σασί που θα χρησιμοποιηθεί σε χωμάτινο τερέν να βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη.

Η παρθενική συμμετοχή της ηλεκτρικής αγωνιστικής Fabia έχει προγραμματιστεί για τον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος Αυστρίας εντός του Ιουλίου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ