Ο Helmut Marko έχει τη λύση για το μεγάλο πρόβλημα του Mick Schumacher

Mick Schumacher

Τα δύο φετινά σφοδρά ατυχήματα του Mick Schumacher έχουν φέρει «πονοκέφαλο» στη Haas και το νεαρό Γερμανό σε δεινή θέση, αλλά ο σύμβουλος της RBR Helmut Marko προτείνει τη λύση που εφάρμοσε κι εκείνος με τον Yuki Tsunoda.

Το ατύχημα του Mick στη Jeddah κόστισε στη Haas από μισό ως ένα εκατομμύριο δολάρια, και εκείνο στο Μονακό -όπου η VF-22 κόπησε στη μέση- το ίδιο. Και τώρα, στους δρόμους του σιρκουί του Μπακού στο Αζερμπαϊτζάν αυτό το τριήμερο, ο γιος του Michael Schumacher βρίσκεται κάτω από μεγάλη πίεση να κρατήσει το μονοθέσιό του άθικτο.

Το ατύχημα του Mick Schumacher στο GP του Μονακό
Το ατύχημα του Mick Schumacher στο GP του Μονακό
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Gunther Steiner, αγωνιστικός διευθυντής της Haas, δεν αρνήθηκε ότι ένα νέο ατύχημα του Mick μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις για εκείνον: «Θα κάνουμε μια σοβαρή συζήτηση, διότι κάποια στιγμή θα ξεμείνουμε από εφεδρικά εξαρτήματα», τόνισε. «Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να κατασκευάζουμε ανταλλακτικά. Και πέραν των χρημάτων που πετάς, είναι πια και ανέφικτο να συνεχίσεις. Οπότε, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι δεν θα συμβεί κάτι εδώ. Ο Mick το γνωρίζει επίσης, και είναι εξάλλου επικίνδυνο και προσκρούεις στον τοίχο».

Ο διευθυντής της Haas F1, Gunther Steiner
Ο διευθυντής της Haas F1, Gunther Steiner

Ο Steiner συνέχισε: «Αυτά είναι χρήματα που πετάς στα σκουπίδια. Έχουμε τρία σασί [στο Μπακού], τα δύο βασικά και ένα εφεδρικό, που δεν είναι καν βαμμένο. Αν πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε εδώ, απλώς θα το καλύψουμε με άσπρη μπογιά. Το κόστος είναι πάντοτε πρόβλημα, αλλά η παραγωγή των εξαρτημάτων είναι μεγαλύτερο πρόβλημα. Η Dallara δεν έχει τόσο μεγάλη παραγωγική δυναμική. Η Ferrari μας βοήθησε με ορισμένα εξαρτήματα της ανάρτησης. Και δεν μπορείς να ξοδεύεις χρήματα που δεν έχεις».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως, ο Helmut Marko, σύμβουλος της Red Bull Racing, προτείνει στον Steiner τη λύση που εφάρμοσε και ο ίδιος πέρσι με τον Yuki Tsunoda - ο οποίος επίσης στην πρώτη του χρονιά στη F1 με την Alpha Tauri προκαλούσε διαρκώς ζημιές στο μονοθέσιό του.

«Η συχνότητα των ατυχημάτων του [Schumacher] είναι πρόβλημα, πιστεύω», είπε ο Marko. «Βρισκόμασταν κι εμείς σε μια παρεμφερή κατάσταση πέρσι, με τον Yuki Tsunoda. Ξεκίνησε σπουδαία από άποψη ταχύτητας, αλλά μετά είχε πολλά περιττά ατυχήματα. Αυτό είναι αρνητικές επιπτώσεις στους προϋπολογισμό μας. Πολύ αρνητικές επιπτώσεις».

O σύμβουλος της RBR Helmut Marko με τον Yuki Tsunoda της Alpha Tauri
O σύμβουλος της RBR Helmut Marko με τον Yuki Tsunoda της Alpha Tauri

Τότε, η Red Bull αποφάσισε να στείλει τον Ιάπωνα οδηγό να μείνει στην Ιταλία, πολύ κοντά στο εργοστάσιο της Alpha Tauri στη Φαέντσα, για να είναι διαρκώς δίπλα στην ομάδα, να συζητά διαρκώς μαζί της και φυσικά να περνά ατελείωτο χρόνο στον προσομοιωτή. «Και αυτό που κάναμε απέδωσε, όπως μπορείτε να δείτε», είπε ο Αυστριακός.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ