Το Netflix δυναμώνει την απήχηση της F1

Yuki Tsunoda

Η Formula 1 του σήμερα είναι πολύ διαφορετική από αυτή που υπήρχε πριν από μία δεκαετία. Και τότε υπήρχαν social media, υπήρχε YouTube, όμως ο κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων του κορυφαίου μηχανοκίνητου σπορ, ο 91 ετών σήμερα Bernie Ecclerstone, τα σνόμπαρε επιδεικτικά.

Τα λεφτά έλεγε πως βρίσκονται σε μεγαλύτερες ηλικίες. Όταν οι τύχες της Formula 1 άλλαξαν χέρια, η Liberty Media άλλαξε πλήρως την τακτική της γύρω από το θέμα. Πραγματικά «αγκάλιασε» τα social media ενώ τις τελευταίες τρεις σεζόν, άνοιξε και τις πόρτες των paddock στο Netflix.

Το αποτέλεσμα είναι η σειρά ντοκιμαντέρ «Drive To Survive», η οποία έχει κερδίσει βραβεία και φυσικά έχει κερδίσει και το κοινό. Μάλιστα, έχει φέρει και πολύ νέο κοινό κοντά στο σπορ, αφού σε πολλούς εκπροσώπους της νέας γενιάς, η F1 συστήθηκε μέσα από το Netflix.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή η άνοδος στη δημοτικότητα είναι ιδιαίτερα εμφανής στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Ο αγώνας στο Τέξας, που διεξάγεται από το 2012, έχει βοηθήσει επίσης, όμως ειδικά φέτος, η προσέλευση του κοινού, ήταν εντυπωσιακή.

Είχε προηγηθεί η απουσία του αγώνα αυτού από το καλεντάρι του 2020, λόγω των περιορισμών που έφερε η παγκόσμια πανδημία της Covid-19.

Φέτος λοιπόν, στις τρεις ημέρες του αγώνα, πουλήθηκαν 380.000 εισιτήρια – αριθμός που αποτελεί άνοδο της τάξης του 20% σε σχέση με την τελευταία επίσκεψη της Formula 1 εκεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και η άνοδος θα συνεχιστεί, αφού το σπορ «κατακτά» ξανά τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, ζώντας δόξες της δεκαετίας του ’80. Από το 2022 θα υπάρχει και δεύτερος αγώνας εκεί, το Γκραν πρι του Μαϊάμι που θα γίνει στις 8 Μαΐου. Ενώ υπάρχει κουβέντα και για άλλες τοποθεσίες, όπως για παράδειγμα το Λας Βέγκας. Αν έπρεπε να ποντάρουμε, τότε λέμε πως σύντομα θα δούμε και τρίτο αγώνα στις ΗΠΑ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ