Λίγες μόνο εβδομάδες μετά την πολυαναμενόμενη αποκάλυψη της νέας γενιάς του δημοφιλούς και διαχρονικού pick-up, ήρθε η αποκάλυψη της αγωνιστικής εκδοχής του.
Ενώ η εκκίνηση του Ράλλυ Ντακάρ 2026 είναι κάτι περισσότερο από ένα μήνα μακριά, η Toyota αποκάλυψε τη νέα του εκδοχή, με την οποία φιλοδοξεί να κατακτήσει μία ακόμα νίκη σε αυτή την επική δοκιμασία.
Αισθητικά, προφανώς είναι βασισμένο στη νέα, ένατη γενιά του Hilux. Και μη γελιέστε, οι Ιάπωνες κάνουν εδώ και καιρό εξαντλητικές δοκιμές με το DKR GR Hilux 2026, ώστε να είναι έτοιμο να βγει στους αμμόλοφους της Σαουδικής Αραβίας, αρχής γενομένης από τις 3 Ιανουαρίου.
BUY NOW
Για τη δημιουργία αυτού του off road θηρίου, η Toyota συνεργάστηκε με την επί σειρά ετών συνεργάτιδά της, τη βελγική Overdrive Racing. Το νέο DKR GR Hilux διαθέτει νέο σωληνωτό πλαίσιο, με μειωμένο βάρος αλλά αυξημένη στρεπτική ακαμψία. Επίσης, είναι ευκολότερο στις επισκευές, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο κατά τη διάρκεια του απαιτητικού αγώνα.
Επιπλέον, το ανανεωμένο αγωνιστικό pick-up έχει νέο σύστημα μετάδοσης που έχει σχεδιαστεί για μεγαλύτερη αντοχή στην 15ημερη καταπόνηση αυτής της επικής αγωνιστικής δοκιμασίας, κατά την οποία θα διανύσει σχεδόν πέντε χιλιάδες χιλιόμετρα!
Η Toyota δεν μοιράστηκε λεπτομέρειες σχετικά με τον κινητήρα, ωστόσο η ισχύς θα είναι υψηλότερη από τα 354 άλογα (και τα 620 Nm ροπής) του V6 κινητήρα 3.5 λίτρων με διπλό Turbo που χρησιμοποιούσε το GR DKR Hilux Evo του 2025. Πάντως, η ισχύς θα συνεχίσει να περνάει και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός εξατάχυτου σειριακού κιβωτίου.
Η εργοστασιακή ομάδα της Toyota Gazoo Racing θα χρησιμοποιήσει τη νέα εκδοχή στον αγώνα του Ιανουαρίου ενώ στα μισά του επόμενου έτους, θα τη διαθέσει και σε ιδιωτικές ομάδες.
Τέλος, πρέπει να σημειωθεί πως στο πλαίσιο της παρουσίασης του νέου αγωνιστικού Hilux, ο επικεφαλής σχεδιασμού της Toyota Αυστραλίας, Nicolas Hogios, άφησε να εννοηθεί ότι σύντομα η ιαπωνική εταιρεία αναμένεται να προσφέρει και έκδοση GR Sport για χρήση σε δημόσιους δρόμους.