F1, Μεξικό: Ferrari και πειράματα στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής

Carlos Sainz

Η Scuderia Ferrari έκανε το 1-2 στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στην Πόλη του Μεξικού, ενώ ο George Russell πρώτευσε στην πειραματική δεύτερη περίοδο.

Βλέπετε εκεί οι οδηγοί δοκίμασαν τις σλικ γόμες ελαστικών της Pirelli για την επόμενη χρονιά άρα, μιλάμε για μία περίοδο που δεν προσφέρεται για συμπεράσματα. Θα τα εξετάσουμε όλα αναλυτικά - ας δούμε πρώτα τη έγινε στην πρωινή περίοδο ελεύθερων δοκιμών.

Το Autodromo Hermanos Rodriguez είχε γεμάτες κερκίδες και καλό καιρό. Είχε και νέα πρόσωπα αφού πέντε «νέοι» οδηγοί βρέθηκαν πίσω από το τιμόνι. Δηλαδή οδηγοί με έως δύο εκκινήσεις σε Γκραν Πρι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτοί ήταν ο Nyck de Vries που πήρε τη θέση του George Russell στη Mercedes, ο Jack Doohan που αντικατέστησε τον Esteban Ocon στην Alpine, ο Liam Lawson που πήρε την AlphaTauri του Pierre Gasly, o Pietro Fittipaldi που οδηγούσε τη Haas αντί του Kevin Magnussen και τέλος Logan Sargeant που συμμετείχε για λογαριασμό της Williams, στη θέση του Alex Albon.

H Ferrari έκανε το 1-2, με τον Carlos Sainz στην κορυφή με χρόνο 1:20.707. Ο Charles Leclerc ήταν 0.046sec πίσω του ενώ οι δύο Red Bull έκαναν ακριβώς τον ίδιο χρόνο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο τέταρτος Max Verstappen είχε μία στιγμή απώλειας προσανατολισμού, ενώ υπήρξαν δύο κόκκινες σημαίες που σταμάτησαν τη δράση αλλά όχι το χρονόμετρο. Στις ελεύθερες δοκιμές αυτό συνεχίζει να κυλά κανονικά.

Η πρώτη ήταν όταν ο κινητήρας στο πίσω μέρος της Haas VF-22 του Fittipaldi παρέδωσε πνεύμα, με τον Βραζιλιάνο να ακινητοποιείται στην πρώτη στροφή.

Λίγο αργότερα ο Zhou Guanyu έμεινε στην έξοδο του pit lane αλλά οι κριτές έσπευσαν να σπρώξουν την Alfa Romeo που είχε πρόβλημα με το κιβώτιο.

Εκεί δεν είχαμε τελικά κόκκινη σημαία, όμως αυτή ήρθε ξανά 4 λεπτά πριν από το φινάλε. Υπαίτιος για αυτή ήταν ο Lawson, που είδε τα φρένα της Scuderia AlphaTauri AT03 να καπνίζουν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κατάταξη του FP1:

Η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών είχε μεγαλύτερη διάρκεια – στα 90 λεπτά αντί των 60, αφού εκεί είχαμε το δεύτερο τεστ για τις σλικ γόμες της Pirelli για το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2023.

Αυτή τη φορά με πιο μαλακές γόμες, αρχικά κάνοντας δύο stint πέντε γύρων και μετά δύο stint οκτώ γύρων. Οι μόνοι που είχαν τη δυνατότητα να οδηγήσουν και με ελαστικά του 2022, ήταν οι πέντε οδηγοί που δεν συμμετείχαν στο FP1.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από αυτούς, ταχύτερος ήταν ο George Russell της Mercedes, με το 1:19.970 που πέτυχε, να έρχεται με τη μαλακή γόμα. Ακολούθησαν οι Yuki Tsunoda και Esteban Ocon.

Λίγο μετά τη συμπλήρωση 30 λεπτών, είχαμε κόκκινη σημαία και υπεύθυνος για αυτή ήταν ο Leclerc, που έχασε τον έλεγχο στη στροφή 8, χτύπησε με το πίσω μέρος στα προστατευτικά και προκάλεσε ζημιές που καθυστέρησαν την επιστροφή στη δράση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τον καλύτερο χρόνο με τα πρωτότυπα ελαστικά, τον πέτυχε ο τέταρτος γενικής Lewis Hamilton, με επίδοση 1:21.509, προτού ο Zhou προκαλέσει κόκκινη σημαία, όταν είχε πρόβλημα με τα υδραυλικά της Alfa Romeo, δύο λεπτά πριν την καρό σημαία.

H κατάταξη του FP2:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ