Η Alpine έδωσε το πρώτο teaser του νέου της αγωνιστικού hypercar

Alpine LMDh Hypercar teaser

Το υβριδικό hypercar της γαλλικής εταιρείας, με το οποίο θα ανταγωνιστεί τις Porsche, Ferrari και Lamborghini στην κορυφαία κατηγορία LMDh των αγώνων αντοχής (WEC), θα αποκαλυφθεί πλήρως στις φετινές 24 Ώρες του LeMans.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) έχει γίνει από φέτος το πεδίο μιας εκπληκτικής συγκέντρωσης σχεδόν όλων των κορυφαίων κατασκευαστών σπορ αυτοκινήτων του πλανήτη, καθώς η μετάβαση της κορυφαίας του κατηγορίας (LMDh) στην υβριδική τεχνολογία έχει κάνει τα αγωνιστικά της πρωτότυπα απόλυτα σχετικά με τα supercars και hypercars παραγωγής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι, αποτελεί μια ταιριαστή ευκαιρία για τους κατασκευαστές να εξελίξουν και να προβάλλουν τις νέες τους τεχνολογίες στην παγκόσμια ηλεκτροκίνηση, καθώς στην ουσία πρόκειται για αγωνιστικά πρωτότυπα τεχνολογίας αντίστοιχης με εκείνη της Formula 1 (αν και με 670 αντί για 1.000+ ίππους), αλλά με καλυμμένους τροχούς και κόκπιτ.

Έτσι, φέτος και το 2024 η κατηγορία LMDh θα εμπλουτιστεί με κατασκευαστές όπως η Ferrari, η Porsche, η Lamborghini, η Peugeot, η Alpine, η McLaren, η BMW και η Cadillac, δίπλα στην Toyota που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια.

Η Ferrari συμμετέχει από φέτος κιόλας με το πρωτότυπο 499Ρ, αλλά στις φετινές 24 Ώρες του LeMans (9-10 Ιουνίου 2023) θα έρθει η στιγμή της αποκάλυψης και του υβριδικού hypercar της Alpine. Και τώρα οι Γάλλοι έδωσαν στη δημοσιότητα τις πρώτες δύο teaser εικόνες του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην βασική από τις εικόνες αυτές μπορούμε να διαπιστώσουμε το αιχμηρό ρύγχος και τα νέα LED φώτα του, τους μεγάλους θόλους των τροχών, τις ιδιαίτερες αεροδυναμικές του ζάντες και τον μπλε χρωματισμό του στην κλασσική γαλλική αγωνιστική απόχρωση. Αρκετά περίπλοκη, επίσης, φαίνεται η εμπρός πτέρυγα (splitter) με πολλές και διαφορετικές πτυχώσεις.

Φυσικά το πρωτότυπο θα ενσωματώνει την τεχνογνωσία της ομάδας της Alpine F1 από τα υβριδικά συστήματα κίνησης, ενώ θα είναι βασισμένο σε σασί της ORECA. Ο κινητήρας του είναι εξελιγμένος από το αντίστοιχο τμήμα της Renault F1 στο Viry, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας του είναι ο ίδιος -απόδοσης 50 hp- που υποχρεωτικά χρησιμοποιούν όλες οι ομάδες της LMDh.

Σύμφωνα με τους Γάλλους, οι πρώτες δοκιμές του πρωτοτύπου θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι, ενόψει του αγωνιστικού του ντεμπούτου το 2024 με δύο αυτοκίνητα σε κάθε αγώνα του WEC, και φυσικά στις 24h του LeMans.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ