Toyota: Έρχεται το νέο MR2

Toyota ΜΡ2 έρχεται

Οι φήμες για την αναβίωση του Toyota MR2 καλά κρατούν, ωστόσο νέα που έρχονται από τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, φέρουν το σπορ μοντέλο των Ιαπώνων πιο κοντά στην παραγωγή από ποτέ.

Η αντεπίθεση διαρκείας της Toyota σε όλα τα μέτωπα συνεχίζεται με την ιαπωνική εταιρεία να έχει πλέον παρουσία και εκπρόσωπο σε πολύ περισσότερες κατηγορίες σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, ενώ την ίδια στιγμή δίνει και πολύ μεγαλύτερη έμφαση στη δυναμική συμπεριφορά των τετράτροχων προτάσεών της.

Η αναβίωση του MR2 με την παρουσίαση μιας ολοκαίνουργιας γενιάς από την Toyota είναι κάτι που φημολογείται εδώ και αρκετό καιρό με τις ελπίδες των φίλων της ιαπωνικής εταιρείας να ενισχύονται και από τα 16 συνολικά μοντέλα που παρουσιάστηκαν πριν από δύο περίπου χρόνια υπό τη μορφή concept, με κάποια από αυτά να έχουν ήδη δει το φως της παραγωγής, όπως για παράδειγμα η νέα γενιά του C-HR.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα νέο MR2 θα ενίσχυε ακόμη περισσότερο τη γκάμα αλλά και το κύρος των Ιαπώνων σε όλο τον κόσμο και νέα δημοσιεύματα από την Ιαπωνία θέλουν την Toyota να εργάζεται πυρετωδώς όχι σε ένα αλλά σε δύο διαφορετικά μοντέλα.

Συγκεκριμένα το ιαπωνικό Best Car αναφέρει ότι οι άνθρωποι της Toyota ετοιμάζουν τη συμβατική έκδοση του μοντέλου με ορίζοντα παρουσίασης στα τέλη του 2025. Το νέο μοντέλο, που δεν αποκλείεται να αντικαταστήσει την υφασμάτινη οροφή της προηγούμενης γενιάς με σταθερή μεταλλική, φημολογείται ότι θα έχει κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς και ιδανική κατανομή μαζών για σπορ αυτοκίνητο, με τον θερμικό του κινητήρα να τοποθετείται στο κέντρο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναφορικά με το ίδιο το μοτέρ, οι φήμες θέλουν να «μετακομίζει» πίσω από τις πλάτες των καθισμάτων του οδηγού και του συνοδηγού ο υπετροφοδοτούμενος τρικύλινδρος κινητήρας που βρίσκεται ήδη στο GR Yaris και μπορεί να αποδώσει ισχύ ακόμη και πάνω από 300 ίππους, αρκετή δηλαδή για να χαρακτηριστεί το MR2 ως γνήσιο σπορ αυτοκίνητο και να έρθει παράλληλα πιο κοντά στη δεύτερη γενιά του.

Εκτός από το συμβατικό MR2 με θερμικό κινητήρα το Best Car αναφέρει ότι η Toyota εξελίσσει παράλληλα και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του σπορ μοντέλου της, η οποία θα βασίζεται στο πρωτότυπο FT-Se που είδαμε για πρώτη φορά μεταξύ των 16 concepts των Ιαπώνων. Σε αυτή την περίπτωση το μοντέλο θα κινείται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν για κάθε άξονα και η Toyota έχει ακόμη υψηλότερες προσδοκίες για τις επιδόσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα και με αυτά που έχουν ειπωθεί επίσημα το ιαπωνικό coupe θα μπορεί στην αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση να επιταχύνει από τα μηδέν έως και τα 100 χλμ./ώρα σε τρία δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του θα φτάνει έως και τα 250 χλμ./ώρα.

Οι Ιάπωνες έχουν μάλιστα θέσει ψηλά στις προτεραιότητες τους και τη δυναμική συμπεριφορά του μοντέλου τους, η οποία θα αποδεικνύεται και με έναν ανάλογο χρόνο στην «Πράσινη Κόλαση» της θρυλικής πίστας του Nordschleife.

Πάντως, προς το παρόν τουλάχιστον, η Toyota δεν έχει αφήσει κάποια υπόνοια που να συνδέει το αμιγώς ηλεκτρικό σπορ μοντέλο της με την αναβίωση του MR2 κάτι που θα μπορούσε ωστόσο να αλλάξει στο μέλλον.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ