SEAT Ibiza: Με κινητήρες βενζίνης και φυσικού αερίου για περισσότερη οικονομία

Seat Ibiza με οικονομικούς κινητήρες βενζίνης και φυσικού αερίου 2023

Χαμηλότερες εκπομπές CO2 και άμεσα καθημερινά οφέλη στο πορτοφόλι του οδηγού προσφέρει το SEAT Ibiza χάρη στους οικονομικούς κινητήρες βενζίνης και φυσικού με τους οποίους είναι διαθέσιμο.

Στις καθημερινές μετακινήσεις στο αστικό τοπίο κάθε ευρώ που κερδίζεται, χωρίς θυσίες στην άνεση και την ασφάλεια του οδηγού, είναι πολύτιμο. Η επίτευξη οικονομίας κάθε ημέρα μεταφράζεται σε ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό στο τέλος του μήνα που γίνεται ακόμη αν το δει κανείς σε βάθος ενός χρόνου.

Με τις τιμές των καυσίμων να διατηρούνται σε υψηλά επίπεδα η οικονομία μπορεί να προέρθει από την απόκτηση ενός μοντέλου που φέρει προηγμένους κινητήρες που δίνουν έμφαση στην χαμηλή κατανάλωση, χωρίς να θυσιάζουν παράλληλα τις επιδόσεις που απαιτούνται για άνετη και ασφαλή μετακίνηση τόσο εντός όσο και εκτός των τειχών της πόλης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Seat Ibiza με οικονομικούς κινητήρες βενζίνης και φυσικού αερίου 2023

Η SEAT φροντίζει για το παραπάνω έχοντας ως «όπλο» το Ibiza και φυσικά τα κινητήρια σύνολα που βρίσκονται κάτω από το καπό του, τα οποία μπορούν να εξυπηρετήσουν κάθε ανάγκη και να το κάνουν παράλληλα αυτό πολύ οικονομικά.

Στη βάση της γκάμας του Ibiza βρίσκεται το μοντέλο που φέρει τον οικονομικό ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης MPI του ενός λίτρου, ο οποίος αποδίδει 80 ίππους.

Με το εν λόγω μοτέρ η κατανάλωση του ισπανικού hatchback περιορίζεται στα 5,3 λίτρα, στον συνδυασμένο κύκλο του WLTP, ενώ οι εκπομπές CO2 βρίσκονται στα 120 γρ./χλμ. Η τιμή του Ibiza 1.0 MPI ξεκινά από τα 15.990 ευρώ.

Seat Ibiza με οικονομικούς κινητήρες βενζίνης και φυσικού αερίου 2023
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για εκείνους που επιθυμούν υψηλότερες επιδόσεις χωρίς να υπάρξουν θυσίες στην οικονομία καυσίμου, διαθέσιμη είναι και η υπετροφοδοτούμενη έκδοση TSI του τρικύλινδρο συνόλου, η οποία αποδίδει 95 ίππους.

Παρά τη σημαντική αύξηση της ισχύος και της ροπής λόγω της ύπαρξης του υπερσυμπιεστή εξάτμισης, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, η συνδυασμένη κατανάλωση του Ibiza φτάνει επίσης στα 5,3 λίτρα, με τις εκπομπές CO2 του ισχυρότερου μοτέρ να βρίσκονται στα 119 γρ./χλμ. Η τιμή του turbo Ibiza των 95 ίππων ξεκινά από τα 17.690 ευρώ.

Από πλευράς οικονομίας το μοντέλο που βρίσκεται στην κορυφή των εκδόσεων του SEAT Ibiza είναι αναμφίβολα η έκδοση TGI με τον τρικύλινδρο κινητήρα σε έκδοση που καταναλώνει βενζίνη αλλά πιο σημαντικά φυσικό αέριο.

Στο Ibiza TGI το υπετροφοδοτούμενο μοτέρ αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπής με την κατανάλωση σε φυσικό αέριο να φτάνει στα 3,6 κιλά στα 100 χιλιόμετρα. Παράλληλα οι εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 περιορίζονται σημαντικά και δεν ξεπερνούν τα 98 γρ./χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο TGI κινητήρας του Ibiza, για να λειτουργεί απροβλημάτιστα με φυσικό αέριο και να διατηρεί την αξιοπιστία του στα ίδια υψηλά επίπεδα με το μοτέρ βενζίνης, έχει υποστεί μεγάλες αλλαγές με σημαντικότερες από αυτές να είναι η επανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή, οι νέες βαλβίδες και ο νέο σύστημα ψεκασμού.

Με την τιμή για ένα κιλό CNG να βρίσκεται στο 1,2 ευρώ, το Ibiza TGI αναδεικνύεται ως ένας πραγματικός σύμμαχος οικονομίας στην καθημερινότητα του οδηγού αφού το καύσιμο που καταναλώνει αντιστοιχεί σε μόλις 4,32 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα. Οι τιμές για το Ibiza διπλού καυσίμου ξεκινούν στη χώρα μας από τα 19.090 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ