Φουλ επίθεση από την Alfa Romeo με 5 νέα μοντέλα

Alfa Romeo Brennero render 1

Η ιταλική εταιρεία θα εμπλουτίσει την γκάμα της με σύγχρονα μοντέλα όλων των κατηγοριών που θα υποστηρίζουν με το καλύτερο τρόπο τις αξίες και τις αρχές της.

Η γκάμα της Alfa Romeo αυτή την στιγμή αποτελείται από τρία μοντέλα, την ολοκαίνουργια Tonale, την ανανεωμένη Giulia και την φρεσκαρισμένη Stelvio. Ο νέος CEO όμως Jean-Philippe Imparato θέλει να οδηγήσει την ιταλική φίρμα σε νέα μονοπάτια με ορισμένα εμβληματικά μοντέλα και φυσικά με ηλεκτροκίνητα.

Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας που διανύουμε, ο Γάλλος θέλει να αναθεωρήσει ριζικά το χαρτοφυλάκιο της Alfa Romeo και να ξεκινήσει από μία νέα πιο υγιή οικονομική βάση. Η Imparato είπε πρόσφατα σε μια παρουσίαση της Alfa Romeo ότι έχει «τη δυνατότητα να γίνει η παγκόσμια premium μάρκα του Ομίλου Stellantis».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Alfa Romeo Brennero render 2

Για να το κάνει όμως αυτό, θα βασιστεί στις νέες πλατφόρμες ηλεκτρικών οχημάτων του Ομίλου Stellantis, και την ιστορία που έχει ο ιταλός κατασκευαστής στις σπορ κατασκευές και την σχεδίαση.

Με αρχή το 2024, η Alfa Romeo θα εξηλεκτρίζει όλο και περισσότερο τη γκάμα της, με το κύριο μότο της να είναι «Από το 2024, η Alfa Romeo γίνεται Alfa e-Romeo». Μάλιστα, από το 2027, η ιταλική εταιρεία θα προσφέρει στις αγορές της Ευρώπης, των Η.Π.Α. και της Κίνας μόνο ηλεκτρικά μοντέλα.

Μια ομάδα 49 ειδικών εργάζεται πάνω στη νέα στρατηγική που χαράσει η Alfa Romeo. Η αρχή θα γίνει με το μικρό SUV Brennero. Πρόκειται για το τρίτο SUV μετά τις Stelvio και Tonale, και θα βγαίνει από τη γραμμή συναρμολόγησης στην Πολωνία. Το νέο SUV Brennero θα βασίζεται αρχικά στην πλατφόρμα e-CMP και η οποία θα αντικατασταθεί από την πλατφόρμα STLA Small μέχρι το 2026. Πολλά αδελφά μοντέλα όπως το Peugeot 2008 ή το Opel Mokka βασίζονται ήδη στην τελευταία εκδοχή της CMP.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Alfa Romeo Tonale Concept

Το νέο compact SUV της Alfa Romeo θα είναι το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της εταιρείας που θα προσφέρεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση που θα πλαισιώνει υβριδικές εκδόσεις με θερμικό κινητήρα βενζίνης. Οι τελευταίοι αποτελούν μία νέα σειρά κινητήρων που μόλις λανσαρίστηκαν από τον Ομίλο Stellantis και φέρουν ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης 48V και νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCT.

Ταυτόχρονα, υπάρχει ενδεχόμενο να δούμε και ήπια υβριδική έκδοση με τον 1.2 τούρμπο να αποδίδει τούλαχιστον 160 ίππους και να συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με επτά σχέσεις της Punch.

Η ηλεκτρική έκδοση θα φέρει το αναβαθμισμένο σύστημα κίνησης του Ομίλου με εμπρός ηλεκτρομοτέρ 156 ίππων και 260 Nm, και μπαταρία τουλάχιστον 54 kWh για αυτονομία που θα ξεπερνά τα 500 χλμ. στην πόλη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το 2024 θα δούμε τις νέες γενιές των Giulia και Stelvio. Και τα δύο θα βασίζονται στην σύγχρονη πλατφόρμα STLA Large που υποστηρίζει όλους τους τύπους συστήματος κίνησης.

Alfa Romeo Giulia 2024 render

Η αμιγώς ηλεκτρική Giulia θα ακολουθήσει το 2025, θα ονομάζεται E-Giulia και θα έχει τρεις εκδόσεις. Η βασική έκδοση θα αποδίδει 350 ίππους, η ενδιάμεση Veloce 800 ίππους και η κορυφαία Quadrifoglio θα αποδίδει κοντά 1.000 ίππους.

Θα υποστηρίζεται από παρόμοιο ηλεκτρικό σύστημα με αυτό που έχει η Maserati Granturismo Folgore, με έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα και δύο πίσω, και η χωρητικότητα της μπαταρίας θα ξεπερνά τις 100 kWh για αυτονομία άνω των 500 χλμ.

Η Alfa Stelvio θα λανσαριστεί επίσης και ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο βασιζόμενο στην πλατφόρμα STLA Large και θα φέρει παρόμοια συστήματα κίνησης με την E-Giulia.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Alfa Romeo Gloria Concept

Το 2027 θα δούμε κατά πάσα πινατότητα και ένα μεγάλο πολυτελές ηλεκτρικό σεντάν από την Alfa Romeo, που και αυτό θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA-Large. Όπως είναι ευκόλως κατανοητό, η νέα ηλεκτρική λιμουζίνα επιδόσεων της ιταλικής εταιρείας θέλει να χτυπήσει τις Porsche Taycan και Mercedes-Benz EQS.

Το αφεντικό της Alfa θεωρεί ότι αυτός ο τύπος αμαξώματος, τα sport sedan, ευνοούν την ηλεκτροκίνηση, λόγω μειωμένης αεροδυναμικής αντίστασης, επιτυγχάνωντας με αυτόν τον τρόπο μεγαλύτερη αυτονομία. Η τελευταία θα ξεπερνά στο νέο μοντέλο τα 600 χλμ.

Alfa Romeo Vassago EV SUV render
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την ίδια χρονιά θα δούμε άλλο ένα SUV από την ιταλική φίρμα, την Alfa Romeo Castello. Το νέο μοντέλο θα ντεμπουτάρει στην κατηγορία των μεγάλων πολυτελών SUV για να κοντράρει τον καθιερώμενο γερμανικό ανταγωνισμό και θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Large. Θα λανσαριστεί ως αμιγώς ηλεκτρικό και θα ξεχωρίζει για την δυναμική σχεδίαση και την πρακτικότητα της καμπίνας.

Η ονομασία Castello δεν είναι δεδομένη, αλλά ταιριάζει με την υπόλοιπη γκάμα των SUV της εταιρείας, καθώς αφορά γνωστό ορεινό οδικό πέρασμα. Το όνομα παραπέμπει επίσης και στο Castello Sfortzeso που είναι ένα συγκρότημα παλατιών στην παλιά πόλη του Μιλάνου, εκεί όπου ξεκίνησε να γράφεται η ιστορία της Alfa Romeo.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ