Η Alfa Romeo αναγεννά τη θρυλική 33 Stradale

Alfa Romeo Stradale 33

Μέσα στον «πυρετό» και της δικής της αναγέννησης, η Alfa Romeo φέρεται να αποφάσισε να αναβιώσει την 33 Stradale με ένα εξίσου εκθαμβωτικό σύγχρονο sports coupe που, αρχικά τουλάχιστον, θα κατασκευάσει σε μόλις 33 αντίτυπα.

Η ιταλική εταιρεία βρίσκεται στη διαδικασία αναδόμησης με τις υποδομές και τις επενδύσεις της Stellantis για την επιστροφή στην κερδοφορία. Δεδομένου ότι η κερδοφορία σήμερα δεν επιτυγχάνεται με σπορ αυτοκίνητα αλλά με Crossover/SUVs -όπως η νέα Tonale και η Brennero που έρχονται- δεν υπήρχε η ελπίδα ότι θα δούμε σύντομα κάποιον διάδοχο της 4C.

Η Alfa Romeo 33 Stradale ήταν ένα από τα πρώτα supercars του πλανήτη. Κατασκευάστηκε σε μόλις 18 αντίτυπα, την περίοδο 1967-'69. Με τον όρο Stradale οι Ιταλοί περιγράφουν τις εκδόσεις δρόμου αγωνιστικών αυτοκινήτων, και η 33 Stradale είναι η έκδοση δρόμου του σπορ πρωτοτύπου Tipo 33.
Η Alfa Romeo 33 Stradale ήταν ένα από τα πρώτα supercars του πλανήτη. Κατασκευάστηκε σε μόλις 18 αντίτυπα, την περίοδο 1967-'69. Με τον όρο Stradale οι Ιταλοί περιγράφουν τις εκδόσεις δρόμου αγωνιστικών αυτοκινήτων, και η 33 Stradale είναι η έκδοση δρόμου του σπορ πρωτοτύπου Tipo 33.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πόσω μάλλον μια αναβίωση της 33 Stradale. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα, η Alfa Romeo σκοπεύει σε πρώτο στάδιο να κατασκευάσει το νέο της sportscar σε μόλις 33 αντίτυπα. Από αυτά, τα 16 θα έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης, άλλα 16 θα έχουν αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, ενώ το ένα που απομένει -και δεν γνωρίζουμε τον κινητήρα του- θα δημοπρατηθεί για φιλανθρωπικούς σκοπούς ή θα βρει τη θέση του στη συλλογή της Alfa.

Οι στόχοι της εταιρείας του Τορίνου με την αναγέννηση της 33 Stradale είναι πολλαπλοί: πρώτον, θα συμβάλλει σημαντικά στη διάδοση της νέας, premium εικόνας της Alfa Romeo, και παράλληλα θα αποδείξει ότι η εταιρεία δεν ξαναγεννιέται για να κατασκευάζει μόνο εμπορικά SUV, αλλά και για να κρατήσει στη ζωή την κληρονομιά κατασκευής σπορ αυτοκινήτων. Άλλωστε, ο CEO Jean-Philippe Imparato έχει δηλώσει ότι «θα σέβομαι πάντα το σχεδιασμό της Alfa Romeo». Μια νέα 33 Stradale θα είναι η χειροπιαστή απόδειξη ότι η Alfa δεν ξεχνά το παρελθόν της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεύτερον, το νέο sports coupe θα προσφέρει -με βάση την υποδοχή του από τον κόσμο της αυτοκίνησης και την απήχησή του- πολύτιμες πληροφορίες στην Alfa Romeo όχι μόνο για το αν ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα μπορούσε να έχει εμπορικό νόημα μαζικής παραγωγής στη σημερινή παγκόσμια σκηνή, αλλά και τι είδους κινητήριο σύνολο θα πρέπει να έχει. Γι' αυτό και θα βγει σε δύο εκδόσεις, βενζίνης και ηλεκτρική.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θα μπορούσε, για παράδειγμα, μια μεγαλειώδης αναγέννηση της 33 Stradale να είναι το συλλεκτικό και εκθαμβωτικό «κύκνειο άσμα» του κινητήρα εσωτερικής καύσης πριν τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της Alfa Romeo - και έπειτα το ίδιο αυτοκίνητο να συνεχίσει τη ζωή του ως ηλεκτρικό.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Alfa Romeo έχει ήδη δείξει στους αντιπροσώπους της τα σχέδια του νέου της sportscar που αναβιώνει την 33 Stradale. Θυμίζουμε ότι, στο πλαίσιο της αποκάλυψης της νέας Tonale, o Imparato είχε κάνει σαφείς υπαινιγμούς για τις προσεχείς εξειδικευμένες δημιουργίες της εταιρείας αναφέροντας συγκεκριμένα την 33 Stradale και τη Spider Duetto.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Alfa Romeo σκοπεύει να παρουσιάζει από ένα καινούριο αυτοκίνητο κάθε χρόνο, πριν τον πλήρη εξηλεκτρισμό της. Μετά την Tonale, θα ακολουθήσει το B-SUV Brennero και οι νέες Giulia και Stelvio. Δεν αποκλείεται το νέο sports coupe να βγει και αυτό στην παραγωγή, αν η αποκάλυψή του φέρει όλα τα σωστά συμπεράσματα για την Alfa Romeo. Κάτι τέτοιο, όπως αναφέρουν ιταλικά δημοσιεύματα, μπορεί να συμβεί ακόμα και μέσα στο 2023.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ