Αυτό είναι το πιο σπορ VW T-Roc

VW T-ROC R 1

Η έκδοση R του δημοφιλούς Volkswagen T-Roc αποδίδει 300 ίππους και είναι ένας πραγματικός δεκαθλητής.

Η Volkswagen ανανέωσε ολόκληρη την γκάμα του μικρομεσαίου SUV με την οπισθοκλινή οροφή, συμπεριλαμβανομένης και της έκδοσης επιδόσεων R με τους 300 ίππους.

VW T-ROC R 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο VW T-Roc R υπέστη φέτος ένα μικρής έκτασης αισθητικό ρετουσάρισμα, με τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες να αναδεικνύουν ακόμα πιο πολύ το ξεχωριστό παρουσιαστικό του μοντέλου. Οι μεγαλύτερες διαφορές εντοπίζονται στους προφυλακτήρες με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και την μάσκα, στον νέο πίσω προφυλακτήρα με τον ενσωματωμένο διαχύτη που χωρίζει τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης (διατίθενται και έξτρα τιτανίου της Akrapovic) και στη μεγαλύτερη αεροτομή οροφής. Το νέο αεροδυναμικό κιτ, οι τέσσερις μπούκες της εξάτμισης, οι μεγάλοι τροχοί (στάνταρ 18 ιντσών και έξτρα 19 ιντσών) και η λίγο χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος, εξασφαλίζουν την απαραίτητη σπορ εμφάνιση.

VW T-ROC R 3

Όπως αντιλαμβάνεστε, πρόκειται για ένα ισχυρό μέλος της νέας κατηγορίας των μικρομεσαίων SUV επιδόσεων και κοντράρει τις αντίστοιχες εκδόσεις των Audi Q2, BMW X2, CUPRA Formentor, Mercedes-AMG GLA και MINI Countryman. Το T-Roc R κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2019, δύο χρόνια μετά την παρουσίαση του μοντέλου, αλλά η ανανέωση που υπέστη το μοντέλο πριν μερικούς αφορούσε ολόκληρη την γκάμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
VW T-ROC R 7

Στο εσωτερικό, το ανανεωμένο T-Roc R διαθέτει νέο ταμπλό με μαλακά πλαστικά στο πάνω μέρος του και νέο σύστημα πολυμέσων με μεγαλύτερη οθόνη αφής 10,25 ιντσών. Την σπορ εικόνα συμπληρώνουν τα νέα καθίσματα και το τιμόνι που πλέον διαθέτει και μεγαλύτερα paddles για τις αλλαγές σχέσεων στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

VW T-ROC R 8
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο οδηγός ενημερώνεται από τον στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων με τα διάφορα μοτίβα γραφικών ανάλογα το πρόγραμμα που χρησιμοποιεί στο Drive Profile. Το τελευταίο, πέρα από τις κλασικές ρυθμίσεις, έχει και την επιλογή Race.

VW T-ROC R 9

Κάτω από το καπό φωλιάζει ο δίλιτρος TSI EA888 που αποδίδει 300 ίππους και 400 Nm, και συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός χαρίζει επιδόσεις υψηλού επιπέδου στα 1.575 kg του ανανεωμένου T-Roc R (5,25 kg/PS). Έτσι, τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται με τη χρήση launch control σε μόλις 4,9 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα που δεν περιορίζεται ηλεκτρονικά ακουμπά τα 250 χλμ./ώρα.

VW T-ROC R 5
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπλέον, πέρα από τη νέα ανάρτηση (προαιρετικά με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ), η γερμανική εταιρεία προχώρησε σε επαναρρύθμιση των συμπλεκτών της τετρακίνησης Haldex στον πίσω άξονα. Ο στόχος της ήταν να περνά νωρίτερα ροπή στους πίσω τροχούς και να εξουδετερώνει τις τάσεις υποστροφής. Ακόμα, διαθέτει αλουμινένιο υποπλαίσιο στο εμπρός μέρος για ακόμα μεγαλύτερη ακαμψία, ενώ τα φρένα του προέρχονται από το πακέτο Performance του Golf R με μεγαλύτερους και αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς, καθώς και ειδικά εξελιγμένα τακάκια.

VW T-ROC R 6

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ