Audi: H πληρέστερη γκάμα plug-in υβριδικών μοντέλων

Audi plug-in hybrid γκάμα 2021

Συνδυάζοντας υψηλή απόδοση μηχανικών συνόλων, φιλικότητα στο περιβάλλον και κορυφαία οικονομία καυσίμου, η Audi προσφέρει 10 διαφορετικά plug-in υβριδικά μοντέλα, που μπορούν να καλύψουν κάθε απαίτηση.

Η plug-in υβριδική τεχνολογία μπαίνει για τα καλά στη ζωή μας, καθώς συνδυάζει τα περιβαλλοντικά οφέλη της ηλεκτρικής ενέργειας, με την ελευθερία κίνησης αλλά και την απόδοση ενός θερμικού μοτέρ. Ειδικά για την premium κατηγορία, η Audi προσφέρει και στη χώρα μας την πιο πλήρη γκάμα plug-in υβριδικών μοντέλων από κάθε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία, με δέκα συνολικά επιλογές – οκτώ άμεσα διαθέσιμες και δύο να αναμένονται μέσα στο έτος – που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα αμαξωμάτων, από την compact κατηγορία έως αυτή των μεγάλων SUV, σεντάν και κουπέ. Πρόκειται για τεχνολογικά προηγμένες προτάσεις, που προσφέρουν κορυφαία οδηγική εμπειρία, μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία, εύκολη και γρήγορη φόρτιση, παράλληλα με έως και πλήρη απαλλαγή από το φόρο χρήσης για εταιρικά στελέχη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πώς λειτουργεί ένα plug-in υβριδικό Audi;

Το υβριδικό κινητήριο σύστημα των Audi TFSI e επιλέγει αυτόματα τη βέλτιστη στρατηγική λειτουργίας. Εκτός του στάνταρ υβριδικού τρόπου λειτουργίας “Auto Hybrid”, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των λειτουργιών “EV”, “Battery Hold” και “Battery Charge”. Η λειτουργία “EV” είναι η προεπιλεγμένη ρύθμιση κάθε φορά που ξεκινά το όχημα. Στη λειτουργία αυτή, το όχημα κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, εφόσον ο οδηγός δεν υπερβαίνει ένα μεταβλητό επίπεδο πίεσης στο πεντάλ γκαζιού. Στη λειτουργία “Battery Hold”, το σύστημα διαχείρισης κινητήρα διατηρεί την υπάρχουσα κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, για να καταστεί δυνατή η πλήρως ηλεκτρική οδήγηση στη συνέχεια, για παράδειγμα σε αστικές περιοχές με σχετικούς περιορισμούς στην κυκλοφορία. Στη λειτουργία “Battery Charge”, η κίνηση γίνεται αποκλειστικά με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος παράλληλα φορτίζει την μπαταρία για αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας, για μετέπειτα χρήση.

Κατά τη διάρκεια της πέδησης, τα Audi TFSI e μοντέλα επανακτούν σημαντικά ποσοστά ενέργειας. Ο ηλεκτροκινητήρας χειρίζεται όλες τις μικροεπιβραδύνσεις - με άλλα λόγια, την πλειονότητα των καταστάσεων πέδησης στην καθημερινή οδήγηση. Σε πιο απαιτητικές καταστάσεις, ο ηλεκτροκινητήρας μοιράζεται τη διαδικασία επιβράδυνσης με το υδραυλικό σύστημα φρένων, με τα τελευταία να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά μόνα τους μετά από ένα συγκεκριμένο, μεγαλύτερο επίπεδο επιβράδυνσης (0,4 g). Το ευφυές σύστημα διαχείρισης πέδησης των TFSI e μοντέλων είναι τόσο προηγμένο, ώστε να εξασφαλίζει ότι ουσιαστικά ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται διαφορές στην αίσθηση φρεναρίσματος, ανεξάρτητα από τα χρησιμοποιούμενα είδη πέδησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα plug-in υβριδικά μοντέλα της Audi

A3 Sportback 40 TFSI e S tronic

Συνδυασμένη ισχύς 204 PS
Βενζινοκινητήρας 1.4 TFSI με 150 PS & ηλεκτροκινητήρας 116 PS
Ηλεκτρική αυτονομία έως 78 χιλιόμετρα
Κάτω από το όριο των 50 γρ./χλμ. εκπεμπόμενων ρύπων CO2

Q3 45 TFSI e S tronic

Συνδυασμένη ισχύς 245 PS
Βενζινοκινητήρας 1.4 TFSI με 150 PS & ηλεκτροκινητήρας 116 PS
Ηλεκτρική αυτονομία έως 59 χιλιόμετρα
Κάτω από το όριο των 50 γρ./χλμ. εκπεμπόμενων ρύπων CO2

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Q3 Sportback 45 TFSI e S tronic

Συνδυασμένη ισχύς 245 PS
Βενζινοκινητήρας 1.4 TFSI με 150 PS & ηλεκτροκινητήρας 116 PS
Ηλεκτρική αυτονομία έως 59 χιλιόμετρα
Κάτω από το όριο των 50 γρ./χλμ. εκπεμπόμενων ρύπων CO2

Q5 50 TFSI e quattro S tronic

Συνδυασμένη ισχύς 299 PS
Βενζινοκινητήρας 2.0 TFSI με 265 PS & ηλεκτροκινητήρας 143 PS
Ηλεκτρική αυτονομία έως 67 χιλιόμετρα
Κάτω από το όριο των 50 γρ./χλμ. εκπεμπόμενων ρύπων CO2

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Q5 Sportback 50 TFSI e quattro S tronic

Συνδυασμένη ισχύς 299 PS
Βενζινοκινητήρας 2.0 TFSI με 265 PS & ηλεκτροκινητήρας 143 PS
Ηλεκτρική αυτονομία έως 67 χιλιόμετρα
Κάτω από το όριο των 50 γρ./χλμ. εκπεμπόμενων ρύπων CO2

Q7 55 TFSI e quattro Tiptronic

Συνδυασμένη ισχύς 381 PS
Βενζινοκινητήρας 3.0 TFSI με 340 PS & ηλεκτροκινητήρας 136 PS
Ηλεκτρική αυτονομία έως 52 χιλιόμετρα
Εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 57 γρ./χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Q8 60 TFSI e quattro Tiptronic

Συνδυασμένη ισχύς 462 PS
Βενζινοκινητήρας 3.0 TFSI με 340 PS & ηλεκτροκινητήρας 136 PS
Ηλεκτρική αυτονομία έως 53 χιλιόμετρα
Εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 64 γρ./χλμ.

A6 50 TFSI e quattro S tronic

Συνδυασμένη ισχύς 299 PS
Βενζινοκινητήρας 2.0 TFSI με 265 PS & ηλεκτροκινητήρας 143 PS
Ηλεκτρική αυτονομία έως 72 χιλιόμετρα
Εκπεμπόμενοι ρύποι κάτω από το όριο των 50 γρ./χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

A7 50 TFSI e quattro S tronic

Συνδυασμένη ισχύς 367 PS
Βενζινοκινητήρας 2.0 TFSI με 265 PS & ηλεκτροκινητήρας 143 PS
Ηλεκτρική αυτονομία έως 66 χιλιόμετρα
Εκπεμπόμενοι ρύποι κάτω από το όριο των 50 γρ./χλμ.

A8 60 TFSI e quattro S tronic

Συνδυασμένη ισχύς 448 PS
Βενζινοκινητήρας 3.0 TFSI με 340 PS & ηλεκτροκινητήρας 136PS
Ηλεκτρική αυτονομία έως 45 χιλιόμετρα
Εκπεμπόμενοι ρύποι 54γρ./χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε περισσότερα για όλη την plug-in υβριδική γκάμα της Audi

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ