Audi: Πώς οι τεχνικοί δημιουργούν ένα ποιοτικό εσωτερικό;

audi a6 e-tron concept

Ανίχνευση, ανάλυση και διόρθωση ενοχλητικών θορύβων στα αυτοκίνητα. Αυτή είναι η αποστολή στην οποία έχει αφοσιωθεί η Ομάδα Θροϊσμάτων και Κροταλισμών της Audi. 

Για τον σκοπό αυτό, οι επαγγελματίες ακουστικής στέλνουν τα αυτοκίνητα σε ειδικές διαδρομές ακραίων δονήσεων και συνδυάζουν υδροπαλμικό εξοπλισμό και υδραυλικούς δονητές. Χρησιμοποιούν συνηθισμένο, καθημερινό λεξιλόγιο για να κατονομάζουν τους ήχους που προκύπτουν - αλλά η επιτυχία στην εργασία τους εξαρτάται από το να κάνουν λεπτές διακρίσεις. Ένας θόρυβος μπορεί να ξεκινά από την μπροστινή πόρτα, να μεταφέρεται στο πίσω μέρος μέσω εξαρτημάτων του αυτοκινήτου και να γίνεται αισθητός στην κολόνα C. Εκτός από τέτοιες πολύπλοκες διαδρομές, η ομάδα πρέπει να ανιχνεύει κρίσιμους συνδυασμούς υλικών, προβλήματα εμποδίων και τα αποτελέσματα της αεροδυναμικής προκειμένου να εντοπίζει ακουστικές διαταραχές και τις πηγές τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
audi

Το ποιοι ήχοι πρέπει να ονομάζονται τσίριγμα ή κροτάλισμα στην τεχνική ορολογία έχει καθιερωθεί εδώ και χρόνια στην Audi.  Η τεχνογνωσία στην ομάδα Θροϊσμάτων και Κροταλισμών προέρχεται από την πλήρη ανάπτυξη οχημάτων και αμαξωμάτων καθώς και από τη διασφάλιση ποιότητας.  Όταν χρειάζεται, απευθύνονται σε ειδικούς από άλλα πεδία όπως η γραμμή παραγωγής ή η ανάπτυξη κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων.  

Τα μέλη λαμβάνουν μετρήσεις μέσω διαδρομών σε ειδικές πίστες δονήσεων με διαφορετικές ανομοιόμορφες επιφάνειες δρόμου και στην πραγματική οδική κυκλοφορία. Και χρησιμοποιούν εργαλεία που κάνουν το αυτοκίνητο να δονείται προκειμένου να προσδιοριστούν πιθανές πηγές για ενοχλητικούς θόρυβους χωρίς να χρειάζεται να εστιάζουν στην οδήγηση ταυτόχρονα. Σε αυτή τη διαδικασία, οι επαγγελματίες χρησιμοποιούν κύλινδρους δονήσεων στην κατασκευή οχημάτων που μπορούν να προσομοιώσουν, για παράδειγμα, την οδήγηση πάνω από βότσαλα. Επιπλέον, δοκιμάζουν επιλεγμένα οχήματα σε εξοπλισμό υδροπαλμικές διατάξεις. Αυτό ενεργοποιεί μια επιλέξιμη ζώνη συχνοτήτων που παρέχει παλμούς μέσω των τροχών και του πλαισίου μέσα στο αυτοκίνητο. Επειδή η ένταση μπορεί επίσης να μεταβάλλεται με αυτό τον τρόπο, η ομάδα μπορεί πραγματικά να κάνει σχεδόν τα πάντα να δονούνται και να παράγουν ήχο - μια δοκιμή αντοχής ακόμη και για οχήματα ανώτερης ποιότητας. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα στοιχείο εξοπλισμού που ονομάζεται υδραυλικός δονητής λειτουργεί παρόμοια, με τη διαφορά ότι χρησιμοποιείται για την παραγωγή δονήσεων άμεσα στο αμάξωμα του αυτοκινήτου.  Αυτό επιτρέπει στην ομάδα να αποφεύγει φαινόμενα απόσβεσης που προκαλούνται από τα ελαστικά, τα αμορτισέρ και το πλαίσιο.  Οι εξοπλισμοί δοκιμών καθιστούν δυνατή την έκθεση του αυτοκινήτου σε ερεθίσματα υπό εργαστηριακές συνθήκες που προηγουμένως καταγράφονταν στην πίστα δοκιμών - χωρίς ενοχλητικές ενδεχόμενες συνθήκες όπως άνεμος, κινητήρες ή θόρυβοι κύλισης και με τη δυνατότητα απεριόριστης επαναληψιμότητας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ