Από 24.990 ευρώ το Nissan Qashqai στην Ελλάδα

Nissan Qashqai από 24.990 ευρώ

Ακόμη πιο ελκυστική κάνει την απόκτηση του Nissan Qashqai η τιμή εκκίνησης των 24.990 ευρώ «συνοδευόμενη» φυσικά και από τα υπόλοιπα ποιοτικά χαρακτηριστικά του crossover των Ιαπώνων.

Με εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, το Nissan Qashqai είναι από εκείνα τα μοντέλα που δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις, ακόμη περισσότερο από τη στιγμή που με την παρουσίαση της πρώτης γενιάς δημιούργησε ουσιαστικά μια νέα -τότε- κατηγορία, την Crossover.

Στην τρίτη πλέον γενιά του το Qashqai παρουσιάζεται πιο ολοκληρωμένο, ώριμο και προηγμένο από ποτέ με τις τιμές του να διατηρούνται παράλληλα σε λογικά επίπεδα που το κάνουν προσιτό και άκρως ελκυστικό στο ευρύ κοινό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με αρχική τιμή εκκίνησης τα 24.990 ευρώ, το μικρομεσαίο Qashqai είναι διαθέσιμο στο κοινό στην έκδοση Elite με το ήπια υβριδικό σύνολο που αποτελείται από μικρό ηλεκτρικό μοτέρ και τον ιδιαίτερα πολιτισμένο σε λειτουργία 4κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης του 1,3 λίτρου.

Ήδη από τη βασική του κιόλας έκδοση το μικρομεσαίο crossover της Nissan δείχνει ικανό να καλύψει με άνεση κάθε ανάγκη ξεκινώντας από τις προδιαγραφές του κινητήρα του. Το 4κύλινδρο μοτέρ αποδίδει 140 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. με την μέγιστη τιμή της ροπής των 240 Nm να παραμένει σταθερή από τις 1.650 έως και τις 4.000 περιορίζοντας σημαντικά τις αλλαγές στο μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων αλλά και την κατανάλωση καυσίμου.

Σε αυτή τη διαμόρφωση μοτέρ κιβωτίου το Qashqai καταναλώνει συνδυαστικά 6,4 λτ./100 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP με τις εκπομπές CO2 να περιορίζονται στα 143 γρ./100 χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο ίδιος κινητήρας διατίθεται και σε έκδοση με ισχύ 158 ίππων (με κίνηση στους εμπρός ή στους τέσσερις τροχούς), ενώ η κορυφαία επιλογή είναι το Nissan Qashqai e-Power των 190 ίππων.

Στην κορυφαία έκδοση την κίνηση στους εμπρός τροχούς δίνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με τον τούρμπο 1.500άρη βενζινοκινητήρα του Qashqai να λειτουργεί ως γεννήτρια παρέχοντας ηλεκτρική ενέργεια τόσο στην μπαταρία ιόντων λιθίου όσο και στο ηλεκτρικό μοτέρ.

Παράλληλα, στην εξοπλιστική έκδοση Elite, το crossover των Ιαπώνων φέρει όλα εκείνα τα στοιχεία που συμβάλλουν άμεσα στην άνεση και την ασφάλεια οδηγού και επιβατών στην καθημερινότητα, είτε κινείται εντός είτε εκτός των τειχών της πόλης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο εξοπλισμός άνεσης βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, TFT πίνακα πληροφοριών οδηγού με διαγώνιο στις επτά (7) ίντσες, air condition, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ενεργό cruise control και σύστημα ασύρματης εκκίνησης κινητήρα.

Πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού αφού σε αυτόν περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, εκτός από το ενεργό cruise control, σύστημα ελέγχου δυναμικής ευστάθειας, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας αλλά και διατήρησης λωρίδας. Στάνταρ είναι επίσης συστήματα προειδοποίησης τυφλού σημείου με λειτουργία παρέμβασης, προειδοποίησης επικείμενης εμπρόσθιας σύγκρουσης, αποφυγής σύγκρουσης κατά την έναρξη της οπισθοπορείας, αλλά και συστήματα υποβοήθησης τυφλού σημείου διασταύρωσης και παρακολούθησης προσοχής του οδηγού.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ