Αυτή η καθημερινή οδηγική μας συνήθεια τιμωρείται αυστηρά από τον Κ.Ο.Κ.

οδήγηση στην πόλη

Αρκετοί από εμάς καλούμαστε σε καθημερινή βάση να κινηθούμε στο σφικτό αστικό περιβάλλον των ελληνικών πόλεων, με αποτέλεσμα να καταφεύγουμε σε παράνομους ελιγμούς.

Η κίνηση στις μεγάλες πόλεις της χώρας μας δεν είναι μια εύκολη υπόθεση, καθώς λόγω ρυμοτομίας, χώρου και εκπαίδευσης των οδηγών και των ιδιοκτητών Ι.Χ. που σταθμεύουν όπου βρουν, ο ήπιος και στρωτός τρόπος οδήγησης πάει περίπατο από την πλειονότητα των χρηστών του δρόμου.

Δεν είναι λίγες οι φορές που κάποιος, πάνω στον πανικό ή την απροσεξία του, θα σταματήσει στην δεξιά λωρίδα του δρόμου και θα βάλει όπισθεν γιατί ξέχασε να βγει στην έξοδο που ήθελε ή να στρίψει στο στενό που τον βόλευε. Όπως αντιλαμβάνεστε, το να “πληρώσουν” οι ίδιοι το λάθος τους και να βγουν στην επόμενη έξοδο ή να στρίψουν στο επόμενο στενό, δεν τους περνά από το μυαλό και τελικά την “πληρώνουμε” όλοι μαζί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
οπισθοπορεία

Θα πρέπει λοιπόν να ξαναθυμηθούμε ότι η οπισθοπορεία, με κάποιες εξαιρέσεις, απαγορεύεται ρητά από τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Σύμφωνα με το άρθρο 22, απαγορεύεται η προς τα πίσω κίνηση των οχημάτων, με εξαίρεση τις περιπτώσεις κατά τις οποίες η προς τα εμπρός κίνηση είναι αδύνατη ή γίνεται ελιγμός στάθμευσης, καθώς και στις περιπτώσεις εκπαίδευσης και εξέτασης υποψηφίων οδηγών. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, ο οδηγός που κάνει όπισθεν τιμωρείται με πρόστιμο 80 ευρώ.

Τέλος, ο Κ.Ο.Κ. είναι ακόμα πιο σκληρός όσων αφορά την οπισθοπορεία σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας και σήραγγες, καθώς ο οδηγός που θα την πραγματοποιήσει με το όχημά του τιμωρείται με πρόστιμο 700 ευρώ, μιας και αυξάνεται κατακόρυφα η πιθανότητα να προκληθεί δυστύχημα.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ