Αυτή είναι η γερμανική μέθοδος για να πληρώνεις φθηνότερα τη βενζίνη -Πώς θα γλιτώσεις έως 15 ευρώ σε κάθε γέμισμα

Με τη συγκεκριμένη τακτική, μπορείτε να εξοικονομήσετε έως και 30 λεπτά ανά λίτρο, με το συνολικό όφελος να φτάνει τα 15 ευρώ ανά γέμισμα.
Η εκτίναξη των τιμών των καυσίμων έχει οδηγήσει σχεδόν όλους τους οδηγούς να αναζητούν τρόπους μείωσης του κόστους ανεφοδιασμού. Οι περισσότεροι ακολουθούν τεχνικές οικονομικής οδήγησης και φροντίζουν να διατηρούν το όχημά τους σε καλή κατάσταση, ώστε να παραμένει χαμηλή η κατανάλωση. Παράλληλα, δεν είναι λίγοι όσοι ψάχνουν το φθηνότερο πρατήριο στη γειτονιά τους.

Κάτι παρόμοιο εφαρμόζουν και οι Γερμανοί οδηγοί όσον αφορά την επιλογή πρατηρίου, αποφεύγοντας να ανεφοδιάζονται σε πρατήρια που βρίσκονται σε μεγάλους αυτοκινητοδρόμους. Ο λόγος, όπως και στην Ελλάδα, είναι ότι οι τιμές των καυσίμων είναι σημαντικά υψηλότερες, καθώς ουσιαστικά πρόκειται για μονοπώλια, αφού ειδικά οι οδηγοί που πλησιάζουν το “λαμπάκι” δεν έχουν πολλές εναλλακτικές, ενώ τα πρατήρια στους αυτοκινητοδρόμους επιβαρύνονται με επιπλέον φόρους λόγω της τοποθεσίας τους.
BUY NOW
Αντίθετα, εκτός των αυτοκινητοδρόμων, όπου υπάρχει μεγαλύτερος ανταγωνισμός, οι τιμές είναι αισθητά χαμηλότερες, με τη διαφορά να φτάνει ακόμη και τα 30 λεπτά το λίτρο, ειδικά σε αστικές περιοχές. Πρόκειται για ένα ακόμη αποτέλεσμα του νόμου της προσφοράς και της ζήτησης, καθώς ακόμη και σε αγροτικές περιοχές λειτουργούν περισσότερα πρατήρια.

Η αυξημένη προσφορά εντείνει τον ανταγωνισμό, οδηγώντας τις επιχειρήσεις να μειώνουν τις τιμές τους για να προσελκύσουν πελάτες. Έτσι, μπορεί να εξοικονομήσετε μέχρι και 15 ευρώ ανά γέμισμα, ένα ποσό που σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο.
Eπίσης η γερμανική ADAC, η μεγαλύτερη ένωση αυτοκινήτου στην Ευρώπη, συμβουλεύει τους οδηγούς να γεμίζουν το ρεζερβουάρ πλήρως αντί να προσθέτουν λίγα λίτρα κάθε φορά, αφού όταν το ρεζερβουάρ είναι γεμάτο, μειώνονται οι απώλειες μέσω εξάτμισης. Επιπλέον, προτείνει ο ανεφοδιασμός να γίνεται μεταξύ 20:00 και 22:00 ή πολύ νωρίς το πρωί, όταν η θερμοκρασία είναι χαμηλή, αποφεύγοντας τις θερμές ώρες της ημέρας.

Θεωρητικά, η θερμοκρασία επηρεάζει την πυκνότητα του καυσίμου, αφού μια μεταβολή 20 βαθμών Κελσίου αυξάνει τον όγκο του κατά 2%, και επειδή το ενεργειακό περιεχόμενο εξαρτάται από τη μάζα, η ενέργεια ανά λίτρο μειώνεται επίσης κατά περίπου 2%. Δηλαδή, πληρώνετε περισσότερα για λιγότερα χιλιόμετρα.
Ωστόσο, στην Ελλάδα, όλες οι δεξαμενές των πρατηρίων είναι υπόγειες, με αποτέλεσμα η θερμοκρασία τους να παραμένει σταθερή καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου. Ακόμη και αν επηρεαστούν από ακραίες συνθήκες, οι αντλίες είναι εξοπλισμένες με μηχανισμούς αντιστάθμισης θερμοκρασίας, οι οποίοι προσαρμόζουν τον όγκο του καυσίμου με βάση τη θερμοκρασία του, εξασφαλίζοντας ότι η ποσότητα που πληρώνετε αντιστοιχεί πράγματι σε αυτό που λαμβάνετε.