Υποθαλάσσια Ζεύξη Σαλαμίνας-Περάματος: Ξεμπλοκάρουν οι διαδικασίες

υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας Περάματος

Μετά από πολλά χρόνια καθυστερήσεων, το μεγαλεπήβολο σχέδιο της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας-Περάματος φαίνεται πως μπαίνει σε τροχιά…τελικής φάσης. Ας δούμε όλες τις τελευταίας πληροφορίες.

 Η υποθαλάσσια ζεύγη Σαλαμίνας-Περάματος αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα οδικά έργα των τελευταίων ετών στην Αττική, καθώς οι τοπικές μετακινήσεις με τα φερυμπότ αφορούν σε ετήσια βάση 4 εκατομμύρια οχήματα και 11 εκατομμύρια επιβάτες. Μετά από πολλές καθυστερήσεις, η έγκριση των περιβαλλοντικών μελετών φαίνεται πως βρίσκονται στο τελευταίο στάδιο διαβούλευσης και έτσι, αμέσως μετά αναμένεται να ξεκινήσει η διαδικασία του διαγωνισμού για την κατασκευή του.  Οι εκτιμήσεις αναφέρουν πως το κόστος κατασκευής θα φτάσει τα 500 εκατομμύρια ευρώ και οι εργασίες θα ξεκινήσουν πιθανότατα στις αρχές του 2023. Αναφορικά με την ημερομηνία ολοκλήρωσης, λόγω των υψηλών τεχνικών απαιτήσεων, το διάστημα αυτό μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 5 έτη.  

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έκτακτη επικαιρότητα: Νέο λουκέτο στην ασφαλιστική αγορά. Στον αέρα χιλιάδες αυτοκίνητα

σήραγγα σαλαμίνας

Η σήραγγα θα ξεκινά από την περιοχή του Περάματος κοντά στην περιοχή του κολυμβητηρίου, όπου θα δημιουργηθεί και ο σχετικός κόμβος, και θα καταλήγει στη Σαλαμίνα ανάμεσα από το νησάκι του Αγίου Γεωργίου και την είσοδο του Ναυστάθμου (δεξιά από τα φέρυ).

Το βασικό έργο αφορά στην κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας που θα βρίσκεται στο βυθό, με 2 λωρίδες κυκλοφορίας σε κάθε κατεύθυνση και με μήκος περίπου 400 μέτρα (συνολικό μήκος περίπου 1 με 1,1 χλμ. μαζί με τις εκατέρωθεν προσβάσεις) από ανισόπεδο κόμβο στο Πέραμα, μέχρι ανισόπεδο κόμβο στα Παλούκια της Σαλαμίνας. Για τις ανάγκες του έργου θα κατασκευαστούν οδικά τμήματα παράκαμψης των πόλεων Περάματος και Σαλαμίνας. Βάσει του σχεδιασμού, ένας νέος οδικός άξονας θα ξεκινά πλησίον της υπάρχουσας Λεωφόρου Σχιστού-Σκαραμαγκά στην περιοχή του ναυτικού οχυρού Σκαραμαγκά, και θα εκτείνεται μέχρι την περιοχή του Κολυμβητηρίου Περάματος, έναντι του Πορθμείου, όπου θα δημιουργηθεί και κόμβος για τη σύνδεσή του με το παρακείμενο οδικό δίκτυο. Από το σημείο εκείνο, ο οδικός άξονας θα βυθίζεται προοδευτικά στη θάλασσα με την κατασκευή υποθαλάσσιας οδικής σήραγγας, η οποία θα εδράζεται στον βυθό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι, ο χρόνος μετάβασης από το Πέραμα στη Σαλαμίνα δε θα ξεπερνά τα 5 λεπτά, ενώ η γραμμή των φερυμπότ θα παραμείνει σε λειτουργία αποτελώντας μια προσιτή εναλλακτική λύση για όποιον επιθυμεί να μετακινηθεί με χαμηλότερο κόστος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ