Ξεπούλησε μέσα σε 13 λεπτά η Rolls-Royce των Κινέζων -Περισσότερες από 10.000 παραγγελίες για το SUV των 1.000 ίππων

Το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της Zeekr, θυγατρικής του ομίλου Geely, έκανε δυναμικό ξεκίνημα στην εμπορική του πορεία στην Κίνα.
Η επέλαση των κινεζικών κατασκευαστών στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό, και ο πιο πρόσφατος «παίκτης» που τραβά τα βλέμματα είναι η Zeekr, η premium φίρμα του ομίλου Geely, στον οποίο ανήκουν επίσης οι Volvo, Polestar, Lynk & Co και Lotus.
Με παρουσία ήδη σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες, η Zeekr επιχειρεί να ανατρέψει τα δεδομένα στην κατηγορία των πολυτελών SUV με το Zeekr 9X, ένα μοντέλο που πολλοί έχουν ήδη χαρακτηρίσει ως το «κινέζικο Rolls-Royce Cullinan».
BUY NOW

Το μοντέλο παρουσιάστηκε επίσημα πριν από λίγους μήνες, ωστόσο η αποδοχή του ξεπέρασε κάθε προσδοκία, αφού μέσα σε μόλις 13 λεπτά από την έναρξη των παραγγελιών, καταγράφηκαν 10.000 πωλήσεις!
Το νούμερο είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, αν σκεφτεί κανείς ότι μιλάμε για ένα μοντέλο που απευθύνεται σε ένα κοινό που αναζητά premium χαρακτηριστικά, όπως αποδεικνύεται από τις υψηλές επιδόσεις, τα προηγμένα τεχνολογικά συστήματα και τις ολοκληρωμένες λύσεις άνεσης που διαθέτει το 9X.
Πιο συγκεκριμένα, κάτω από το καπό του Zeekr 9X βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 2.0 λίτρων turbo με 279 ίππους, ο οποίος συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 395 και 500 ίππων αντίστοιχα.

Ο συνολικός συνδυασμός αποδίδει πάνω από 1.000 ίππους, προσφέροντας επιδόσεις υπεραυτοκινήτου, αφού η επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα. Το μήκος του φτάνει τα 5,24 μέτρα, ενώ ο σχεδιασμός του παραπέμπει ξεκάθαρα σε ευρωπαϊκά SUV πολυτελείας, με εμφανείς επιρροές από το εμβληματικό Rolls-Royce Cullinan. Σημειώνεται επίσης ότι υπάρχει επιλογή για τετρακίνηση.
Η Zeekr προσφέρει το μοντέλο με δύο μπαταρίες τύπου CATL Freevoy, χωρητικότητας 55 ή 70 kWh, ενώ χάρη στην αρχιτεκτονική 900 Volt, η φόρτιση από 20% έως 80% ολοκληρώνεται σε μόλις 9 λεπτά, ενσωματώνοντας έτσι ένα από τα ταχύτερα συστήματα φόρτισης που έχουν παρουσιαστεί μέχρι σήμερα σε SUV της κατηγορίας.
Εκτός από τις επιδόσεις του, το 9X εντυπωσιάζει και για τα επίπεδα τεχνολογίας με τα οποία είναι εξοπλισμένο. Πιο συγκεκριμένα, είναι το πρώτο SUV παγκοσμίως που χρησιμοποιεί το έξυπνο σύστημα οδήγησης Qianli Haohan H9, το οποίο περιλαμβάνει πέντε αισθητήρες LiDAR (έναν μακρινής εμβέλειας) και τέσσερις αισθητήρες τυφλών σημείων.

Επιπλέον, διαθέτει δύο επεξεργαστικά συστήματα Thor με υπολογιστική ισχύ 1.400 TOPS, ικανά να επεξεργάζονται και να ερμηνεύουν δεδομένα σε πραγματικό χρόνο καθώς και το σύστημα infrared AEB (Automatic Emergency Braking), το οποίο μπορεί να εντοπίζει εμπόδια ακόμα και σε συνθήκες περιορισμένης ορατότητας, όπως σε πυκνή ομίχλη ή τη νύχτα.
Στο εσωτερικό, το Zeekr 9X διακρίνεται για τον premium σχεδιασμό του. Η καμπίνα είναι διαμόρφωσης 2+2+2, με ηλεκτρικά ανακλινόμενα καθίσματα, μασάζ, εξαερισμό και θέρμανση για τη δεύτερη σειρά, καθώς και ανακλινόμενο υποπόδιο.
Η τρίτη σειρά διαθέτει ηλιοροφή με σκίαστρο, ενώ η οροφή Flybridge αποτελείται σχεδόν εξ ολοκλήρου από πανοραμικό γυαλί με ένα ανοιγόμενο τμήμα. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, σύστημα αυτόνομης στάθμευσης με μνήμη, πλοήγηση χωρίς οδηγό, καθώς και διαδραστικός φωτισμός Star Diamond Matrix που προσαρμόζεται ανάλογα με το περιβάλλον.

Η γκάμα του 9X περιλαμβάνει τέσσερις εκδόσεις, καλύπτοντας διαφορετικές ανάγκες σε επιδόσεις και αυτονομία. Η βασική έκδοση Max προσφέρει αυτονομία 300 χιλιομέτρων (κατά το πρότυπο CLTC) και διαθέτει τιμή εκκίνησης στα περίπου 54.700 ευρώ.
Η έκδοση Ultra ανεβάζει την αυτονομία στα 380 χιλιόμετρα, με την τιμή να διαμορφώνεται στα 57.110 ευρώ, ενώ η Hyper προσφέρει εντυπωσιακή ισχύ 1.030 kW (περίπου 1.400 ίππους) και αυτονομία 355 χιλιομέτρων, με τιμή 66.040 ευρώ. Τέλος, η κορυφαία έκδοση Black Edition, με την ίδια ισχύ των 1.030 kW, κοστολογείται στα 70.970 ευρώ, προσφέροντας επιπλέον εξοπλισμό και διαφορετική αισθητική.
Η Zeekr δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει αν το 9X θα διατεθεί στην Ευρώπη, όμως δεδομένης της ισχυρής παρουσίας του ομίλου Geely σε πολλές αγορές, το ενδεχόμενο αυτό θεωρείται πολύ πιθανό. Αν τελικά κυκλοφορήσει και στη Γηραιά Ήπειρο, θα αποτελέσει σοβαρό ανταγωνιστή για μοντέλα της Premium SUV κατηγορίας, προσφέροντας πολυτέλεια και επιδόσεις, αλλά σε πολύ χαμηλότερη τιμή.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ