
Με 1.381 ίππους και επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 3,1 δευτερόλεπτα, το Zeekr 9X είναι κάτι περισσότερο από ένα τεράστιο οικογενειακό και πολυτελές SUV 5,24 μέτρων.
Χάρη σε έναν δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα και τρεις ηλεκτροκινητήρες, το νέο 9Χ της Zeekr, θυγατρικής του κολοσσού Geely, είναι στην ουσία ένα εκρηκτικό Super-SUV.

Παράλληλα, διαθέτει τη μεγαλύτερη μπαταρία που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε plug-in υβριδικό παραγωγής, ενώ η τεχνολογία των 900 Volt επιτρέπει φόρτιση από 20 έως 80% σε μόλις εννέα λεπτά.
BUY NOW
Πριν από τέσσερις μήνες, η Zeekr είχε προαναγγείλει την άφιξη του 9X στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης, όμως μόλις τώρα κυκλοφόρησαν οι επίσημες προδιαγραφές του νέου κορυφαίου SUV της μάρκας. Και, όπως συχνά συμβαίνει με τα νέα κινεζικά μοντέλα, κάνουν τις προτάσεις ορισμένων δυτικών ανταγωνιστών να φαίνονται ξεπερασμένες.

Το 9X είναι το πρώτο plug-in υβριδικό της Zeekr, καθώς μέχρι σήμερα η γκάμα της περιλάμβανε μόνο αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Κάτω από το καπό συναντάμε τον βενζινοκινητήρα των 2.0 λίτρων με 275 ίππους, ο οποίος συνεργάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες. Η συνολική ισχύς φτάνει τους 1.381 hp - νούμερο αληθινά εντυπωσιακό για SUV.
Με αυτά τα δεδομένα, η εταιρεία υποστηρίζει πως το 9X εκτοξεύεται από στάση στα 100 km/h σε 3,1 δευτερόλεπτα και αγγίζει τα 240 km/h τελικής. Ωστόσο, οι επιδόσεις είναι μόνο ένα μέρος της ιστορίας.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφορικής της Κίνας, οι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε μπαταρίες 55 kWh και 70 kWh. Η δεύτερη αποτελεί τη μεγαλύτερη μπαταρία που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε plug-in υβριδικό και εξασφαλίζει αυτονομία έως 302 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης.
Με μήκος 5.239 χιλιοστά, πλάτος 2.029 χιλιοστά, ύψος 1.819 χιλιοστά και μεταξόνιο 3.169 χιλιοστά, το 9X έχει επιβλητική παρουσία στον δρόμο.

Στο εσωτερικό, η Zeekr παρουσίασε μία προεπισκόπηση με κινούμενα γραφικά που δείχνει διάταξη 2+2+2 θέσεων. Ξεχωρίζουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, η μεγάλη κεντρική οθόνη infotainment και μία αναδιπλούμενη οθόνη ψυχαγωγίας για τους πίσω επιβάτες.
Σε ό,τι αφορά την αυτόνομη οδήγηση, το Zeekr 9X κάνει πρεμιέρα με το σύστημα Qianli Haohan H9, γνωστό και ως G-Pilot H9. Η τεχνολογία αυτή συνδυάζει πέντε αισθητήρες LiDAR -μεταξύ αυτών έναν μακράς εμβέλειας και τέσσερις για κάλυψη τυφλών σημείων και πλήρη περιμετρική παρακολούθηση- με δύο επεξεργαστές Nvidia Drive Thor-U.

Αν και οι επίσημες τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη, οι πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν ότι το 9X θα κοστίζει κάτω από 100.000 δολάρια (85.476 ευρώ), όταν ξεκινήσει η διαδικασία προπαραγγελιών στην Κίνα αργότερα μέσα στον μήνα.