Ξεπούλησε το ακριβότερο Volkswagen Golf που κατασκευάστηκε ποτέ

Volkswagen Golf R 333 Limited Edition

Τα μόλις 333 αντίτυπα της κορυφαίας έκδοσης του Golf R, της R 333 Limited Edition -όπου ο αριθμός 333 παραπέμπει στους ίππους της- πουλήθηκαν μέσα σε 8 λεπτά παρά την αστρονομική τους τιμή.

Οι 333 αυτοί αγοραστές δεν δίστασαν να δαπανήσουν από τουλάχιστον 76.410 ευρώ έκαστος για να αποκτήσουν το σπανιότερο, και ισχυρότερο Golf παραγωγής όλων των εποχών. Και, βεβαίως, ένα από τα τελευταία κορυφαία Golf επιδόσεων πριν το πέρασμα του εμβληματικού γερμανικού αυτοκινήτου στον αμιγή ηλεκτρισμό με την 9η γενιά του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Volkswagen Golf R 333 Limited Edition σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τη γερμανική αγορά. Δεν πρόκειται μόνο για το πιο ακριβό Golf παραγωγής της ιστορίας, αλλά είναι ακριβότερο ακόμα και από το αδερφό Audi RS3 με τον πανίσχυρο πεντακύλινδρο εν σειρά κινητήρα - και μάλιστα πλησιάζει και την τιμή της Porsche 718 Cayman S.

Η Volkswagen προσκάλεσε τους 333 αγοραστές του αυτοκινήτου στον εκθεσιακό χώρο Autostadt, στα κεντρικά του Wolfsburg, για να παραλάβουν αυτοπροσώπως τα αυτοκίνητά τους. Εκεί βρίσκονται προς το παρόν 20 αντίτυπα του Golf R 333, βαμμένα στο φωσφοριζέ κίτρινο Lime Yellow Metallic.

Και ξεχωρίζουν με εντυπωσιακές λεπτομέρειες όπως οι μαύρες ζάντες Estoril 19 ιντσών, η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης από την Akrapovic, τα μαύρα αυτοκόλλητα με τον αριθμό της έκδοσης στις πόρτες και τη δίχρωμη πτέρυγα στην απόληξη της οροφής, μεταξύ άλλων. Το εσωτερικό κοσμείται από τον αριθμό του κάθε αντιτύπου από τα 333 στο ταμπλό, καθώς και από αγωνιστικού τύπου bucket καθίσματα με επενδύσεις δέρματος Nappa.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με βάση το Golf R Performance, κάτω από το καπό βρίσκεται ο turbo κινητήρας βενζίνης 2.0 λίτρων που αποδίδει 333 hp και 420 Nm ροπής. Με το συνδυασμό του αυτόματου κιβωτίου DSG «εκτοξεύει» την έκδοση αυτή στα 0-100 km/h σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα, και μέχρι τα 270 km/h τελικής ταχύτητας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον έλεγχο της οδικής συμπεριφοράς συμβάλλουν φυσικά προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα όπως το R-Performance Torque Vectoring, με Vehicle Dynamics Manager, που κατανέμει τη ροπή όχι μόνο μεταξύ των δύο αξόνων αλλά και μεταξύ των πίσω τροχών ξεχωριστά. Επίσης, στα οδηγικά προφίλ έχουν προστεθεί και τα Drift και Special, εξελιγμένα στην πίστα του Nurburgring.

Αυτή είναι η τελευταία και κορυφαία προσθήκη στο Golf R, που έχει ήδη διαγράψει τη δική του, εικοσαετή ιστορία με περισσότερες από 250.000 πωλήσεις από το 2002. Και ενόψει της μετάβασης του Golf στον ηλεκτρισμό στο δεύτερο μισό της δεκαετίας, η R 333 Limited Edition θα είναι αναμφίβολα μία από τις σπανιότερες και πιο συλλεκτικές του μέλλοντος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ