Τζώρτζης Μονογυιός: Οδηγούσε τη Ferrari με απενεργοποιημένο το ESP;

Ferrari παραλιακή

Οι έρευνες του τραγικού τροχαίου δυστυχήματος που στοίχισε τη ζωή στον Τζώρτζη Μονογυιό βρίσκονται σε εξέλιξη, με τις αρχές να επικεντρώνονται στα όσα έχουν καταγραφεί από τις κάμερες.

Συγκεκριμένα, οι αξιωματικοί της τροχαίας «σκανάρουν» τα πλάνα από τις κάμερες που βρίσκονται σε κτίριο της οδού Κ. Καραμανλή που φέρονται να είναι διαφωτιστικά, επιδιώκοντας να φτάσουν στην άκρη του νήματος για το τι ήταν εκείνο που οδήγησε τον άτυχο οδηγό να χάσει τον έλεγχο της πολυτελούς Ferrari. Σύμφωνα με το MEGA, η Τροχαία έχει εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα μέσα από τα όσα έχουν καταγράψει οι κάμερες, τόσο για το τι προηγήθηκε της μοιραίας σύγκρουσης, όσο και για το τι επακολούθησε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα, βάσει των ως τώρα στοιχείων, ο Τζώρτζης Μονογυιός, τη στιγμή της στροφής έξω από το βενζινάδικο, είχε αναπτύξει ταχύτητα περίπου 90 χιλιομέτρων, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στο ρεπορτάζ του καναλιού, ενώ λίγα μέτρα αργότερα η ταχύτητα αυξήθηκε στα 130 χλμ./ώρα. Είναι η στιγμή που ο Τζώρτζης Μονογυιός χάνει τον έλεγχο του οχήματος, καταλήγοντας στο δέντρο.

Το τιμόνι «φωτίζει» τα αίτια της τραγωδίας

Την ίδια ώρα, το τιμόνι του οχήματος «κρύβει» σημαντικά στοιχεία για το τροχαίο που κόστισε τη ζωή στον Τζώρτζη Μονογυιό, σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ. Τα πρώτα στοιχεία της πραγματογνωμοσύνης, όπως μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, υπογραμμίζουν ενδείξεις απενεργοποίησης του συστήματος ευστάθειας (ESP) ή ακόμη και μη γνώσης για την ενεργοποίηση του, λαμβάνοντας υπόψιν ότι ο άτυχος οδηγός το οδηγούσε για πρώτη φορά. Μάλιστα, βάσει της πραγματογνωμοσύνης η φωτιά έχει ξεσπάσει στη δεξαμενή καυσίμου κάτω από το κάθισμα του οδηγού με τη σφοδρότητα της σύγκρουσης πιθανόν να προκάλεσε την διαρροή καυσίμου, ενώ διερευνάται η ποιότητα και τα χαρακτηριστικά των ελαστικών.

Τα μέχρι τώρα συμπεράσματα

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν διαρρεύσει έως τώρα από την Πυροσβεστική, το πολυτελές αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 45χρονος κινούνταν με ταχύτητα που υπερέβαινε τα 120 χλμ./ώρα.Από τα όσα έχουν συγκεντρώσει έως τώρα οι αξιωματικοί του Τμήματος Τροχαίας Ελληνικού προκύπτει ότι δεν υπάρχουν ίχνη φρεναρίσματος πριν από τη μοιραία πρόσκρουση σε πινακίδα της Περιφέρειας και στη συνέχεια σε δέντρο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ταυτόχρονα όλα δείχνουν πως απομακρύνεται το σενάριο για εμπλοκή άλλου οχήματος ή πεζού που με κάποιο τρόπο μπορεί να προκάλεσαν την εκτροπή του οχήματος, αφού από το υλικό που έχει συλλεχθεί δεν προκύπτει κάτι τέτοιο, τουλάχιστον μέχρι στιγμής.

«Η πρώτη εικόνα που έχουμε δείχνει ότι δεν εμπλέκεται άλλο αυτοκίνητο στο χθεσινό δυστύχημα στη Βούλα, όπου έχασε τη ζωή του ο οδηγός και τραυματίστηκε η σύζυγός του. Συγκεντρώνουμε βίντεο από κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας της περιοχής, ενώ έχουμε αναθέσει σε ειδικό πραγματογνώμονα να συντάξει πόρισμα», επεσήμαναν στο iefimerida.gr, πηγές της Τροχαίας.

Οι αξιωματικοί που χειρίζονται την υπόθεση ερευνούν εξονυχιστικά όλα τα βίντεο από τις κάμερες ασφαλείας από τα γύρω καταστήματα σε μία προσπάθεια να διαπιστώσουν τι πήγε λάθος και ο 45χρονος άνδρας έχασε τον έλεγχο του οχήματός του, με αποτέλεσμα να καρφωθεί πάνω στο δέντρο και το αυτοκίνητό του να τυλιχτεί στις φλόγες.

Μαδιάς: Ίδια με του Mad Clip τα ίχνη του οχήματος Μονογυιού

Από την πλευρά του, ο πραγματογνώμονας τροχαίων ατυχημάτων, Παναγιώτης Μαδιάς, μιλώντας στον ΑΝΤ1, εξήγησε πως τα ίχνη του οχήματος του Τζώρτζη Μονογυιού είναι τα ίδια με του Mad Clip, όπως παρατήρησε κατά την αυτοψία στον χώρο του τροχαίο με τη Ferrari, στη Βούλα.

Ωστόσο, όπως τόνισε, η διαφορά στο δυστύχημα στη Βούλα είναι ότι δεν υπάρχουν ίχνη τροχοπέδησης ούτε ίχνη πλαγίας ολίσθησης. «Αυτό σημαίνει ότι μήπως ήταν απενεργοποιημένο το σύστημα στο τιμόνι», συμπλήρωσε, εξηγώντας πως αν ήταν έτσι θα υπήρχαν ίχνη τροχοπέδησης ή πλαγίας ολίσθησης, «αλλά δεν έχουμε και είναι πάρα πολύ δύσκολο τροχαίο. Μόνο καμία κάμερα αν μας βοηθήσει που υπάρχει εκεί κοντά, στα 20 μέτρα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε στο iefimerida.gr όλα τα επίμαχα videos

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ