Ποια ήταν η μοιραία Ferrari του Μονογυιού

Ferrari 488

Ένας ακόμα άνθρωπος έχασε τη ζωή του πίσω από το τιμόνι ενός supercar, εγείροντας εύλογα ερωτηματικά για το πόσο… αθώα μπορεί να είναι η επιλογή ενός υπεραυτοκινήτου από έναν κοινό θνητό-οδηγό. Ποια ήταν όμως η μοιραία Ferrari, η οποία βρέθηκε έστω και για μερικά λεπτά στα χέρια του άτυχου Τζώρτζη Μονογυιού;

Δεν χρειάζεται πολύ σκέψη, ούτε φυσικά και τη σοφία ενός ειδικού, για να συμπεράνει κανείς ότι ένα υπεραυτοκίνητο -από τα πολλά που η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία παράγει απευθυνόμενη στους έχοντες και κατέχοντες αυτού του πλανήτη- απαιτεί έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης και… χρήσης.

Απαιτεί εμπειρία, γνώση και την απόλυση συνείδηση ότι η παρουσία του σε δημόσιο δρόμο, πόσο μάλλον όταν αυτός διαθέτει τα χαρακτηριστικά της ελληνικής ασφάλτου, εγκυμονεί κινδύνους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα τραγικά περιστατικά που φέρνουν για τον λάθος λόγο στο προσκήνιο της επικαιρότητας αυτοκίνητο υπερύψηλων επιδόσεων είναι πολλά, με τελευταίο το δυστύχημα που έκοψε το νήμα της ζωής του Τζώρτζη Μονογυιού.

Ferrari 488

Μια κατακόκκινη Ferrari 488, η οποία έμεινε στα χέρια του 45χρονου για μερικά λεπτά της ώρας, πριν καρφωθεί με ταχύτητα στη διαχωριστική νησίδα της παραλιακής οδού και τυλιχθεί αμέσως στις φλόγες.

H βασική Ferrari 488 εφοδιάζεται με έναν V8 κινητήρα χωρητικότητας 3,9 λίτρων η απόδοση του οποίου φτάνει τους 670 ίππους. Τα 760 Nm της μέγιστης ροπής καταλήγουν στους πίσω τροχούς μέσω ενός διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου επτά σχέσεων, ενώ σύμφωνα με την ίδια τη Ferrari η διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ferrari 488

Τρία χρόνια μετά την πρώτη εμφάνιση της Ferrari 488 και ειδικότερα τον Μάρτιο του 2018, οι Ιταλοί αποκάλυψαν την αναβαθμισμένη εκδοχή του αυτοκινήτου την οποία και ονόμασαν «Pista».

Η Ferrari 488 Pista διατήρησε τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα των 3,9 λίτρων κάτω από τις επιφάνειες του αμαξώματός της, ωστόσο, η ισχύς του αυξήθηκε στους 720 ίππους και η μέγιστη ροπή στα 770 Nm.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακόμα και σήμερα, ο κινητήρας της 488 Pista αποτελεί το ισχυρότερο οκτακύλινδρο σύνολο στην ιστορία της Ferrari, ωστόσο, δεν είναι μόνο η επιπλέον ισχύς που κάνει τη συγκεκριμένη έκδοση να ξεχωρίζει.

Η χρήση συνθετικών υλικών και ειδικότερα ανθρακονημάτων έχουν περιορίσει το βάρος της κατά 90 κιλά σε σχέση με τη συμβατική 488, την ίδια στιγμή που το αναβαθμισμένο αεροδυναμικό πακέτο του αμαξώματος προσφέρει επιπλέον κάθετη δύναμη.

Δείτε εδώ - Τζώρτζης Μονογυιός: Οδηγούσε τη Ferrari με απενεργοποιημένο το ESP;

Η παραγωγής της «απλής» Ferrari 488 τερματίστηκε το 2019, παραχωρώντας επί της ουσίας τη θέση της στην ισχυρότερη έκδοση Pista των 720 ίππων. Η τιμή της; Μεταχειρισμένη, μια Ferrari 488 κοστίζει στην ελληνική αγορά σχεδόν 300.000 ευρώ.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ