Το Toyota IQ μεταμορφώθηκε σε μινιόν GR Yaris και έχει 208 ίππους

Toyota IQ mini GR Yaris

Μοιάζει με μινιατούρα, αλλά δεν είναι. Αυτό το Toyota IQ είναι ένα GR Yaris σε σμίκρυνση, και όχι μόνο στην εμφάνιση - στην ουρά του κρύβει έναν λυσσαλέο κινητήρα της Kawasaki, που μεταδίδει 208 ίππους στους πίσω τροχούς.

Έτσι, οι μηχανικοί του ιαπωνικού οίκου μετατροπών που εμπνεύστηκαν αυτή την ιδέα δεν περιορίστηκαν στην αντιγραφή της μάσκας, ώστε το IQ να έχει μόνο την εικόνα του GR Yaris. Επέκτειναν το θέμα και στις επιδόσεις, καθώς ο κινητήρας του Kawasaki Ninja ZX-14R που τοποθέτησαν αποδίδει 208 ίππους.

Πρόκεται για μια τετρακύλινδρη μονάδα με χωρητικότητα 1.441 κ.εκ. και 154 Nm ροπής, που μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω πιθανώς του σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων της ιαπωνικής μοτοσικλέτας. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στη θέση των πίσω καθισμάτων του IQ, ενώ η στενή χωροταξία έστειλε αναγκαστικά τη απόληξη της εξάτμισης στο πίσω αριστερό παράθυρο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά συνέπεια, έχουμε ένα πισωκίνητο mini αυτοκίνητο, με πολύ κοντό μεταξόνιο, χαμηλό βάρος και έναν πανίσχυρο κινητήρα για τα κιλά του. Θα είναι ενδιαφέρον να δει κανείς πώς θα μπορούσε να συμπεριφέρεται ένα τέτοιο concept - και οι απορίες για τους Ιάπωνες θα λυθούν μετά την επίσημη πρεμιέρα του μικροσοπικού αυτού GR Yaris στο Σαλόνι του Τόκιο τον Ιανουάριο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πάντως, το μικρό μεταξόνιο μάλλον δεν είναι πρόβλημα, δεδομένου ότι η Gazoo Racing είχε κατασκευάσει το «αγριεμένο» GRMN iQ 130G το 2012 με κινητήρα 1.3 Turbo, ενώ στο IQ είχε βασιστεί και το αρκετά ισχυρό και απόλύτως αποτυχημένο Aston Martin Cygnet. Μάλιστα, για κάποιο λόγο που δεν μοιάζει κατανοητός, η εταιρεία του Gaydon είχε κατασκευάσει και μια εκδοχή του Cygnet με κινητήρα V8 4.7 λίτρων.

Πίσω στο IQ, και πέραν της τοποθέτησης του πανίσχυρου μοτέρ της Kawasaki, η μεταμόρφωσή του σε λιλιπούτειο GR Yaris συνεχίστηκε με την επιτυχημένη μεταμόσχευση των φωτιστικών σωμάτων του τελευταίου, καθώς και με αντίστοιχης αισθητικής ειδικά κατασκευασμένους προφυλακτήρες, ποδιές και πτέρυγες.

Το σύνολο συμπληρώνεται από τις λευκές ζάντες με πλατύτερα ελαστικά στους πίσω τροχούς, καθώς και στο εσωτερικό από δύο αγωνιστικού τύπου bucket καθίσματα, επίσης αγωνιστικό τιμόνι τριών ακτινών, νέο πίνακα οργάνων και οθόνη δεδομένων τηλεμετρίας στο κέντρο της κονσόλας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ