Αυτό είναι το Toyota Yaris των 150.000 ευρώ -Τι κρύβει κάτω από το καπό του

Toyota GR Yaris SRD Tuning

Ο οίκος βελτιώσεων πήρε το Toyota GR Yaris, διπλασίασε την ισχύ του, το έκανε πιο άγριο σε εμφάνιση και δημιούργησε μία από τις πιο επικές και δαπανηρές μετατροπές του ιαπωνικού hot-hatch - αλλά όχι και την πιο ισχυρή.

Ακόμα και στην εργοστασιακή του εκδοχή, το GR Yaris είναι ένα γνήσιο και ωμό μηχάνημα της παραδοσιακής εμπειρίας της σπορ οδήγησης, παρά το μικρό του μέγεθος. Η Toyota το προσφέρει με τον Turbo τρικύλινδρο κινητήρα 1.6 λίτρου, που αποδίδει 261 ίππους, ενώ το ίδιο μοτέρ στην GR Corolla ανεβαίνει στους 300 hp. Το ίδιο θα συμβεί και με το GR Yaris στην αναέωση του 2024, που θα συνοδευτεί και από το νέο αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως, ο αυθεντικός χαρακτήρας και οι ικανότητες του πλαισίου του GR Yaris αποδεικνύονται από τη δημοφιλία του μεταξύ των οίκων μετατροπών ανά τον κόσμο, που το υποβάλλουν σε κάθε είδους βελτίωση και ενίσχυση που μπορεί κανείς να φανταστεί.

Ένας από τους οίκους αυτούς είναι ο SRD Tuning από το Δυτικό Sussex της Αγγλίας, που ξεκίνησε να δουλεύει στο GR Yaris έπειτα από ειδική παραγγελία από ιδιώτη. Η SRD πήρε τον κινητήρα G16E-GTS του GR Yaris και κατάφερε να ανεβάσει την ισχύ του στους 537 ίππους, χρησιμοποιόντας υπερσυμπιεστή Plusar. Το μοτέρ μπορεί να λειτουργεί επίσης και με την καύση αιθανόλης, αλλά αποδίδει 436 hp σε αυτή την περίπτωση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι βρετανικός οίκος μετατροπών δυσκολεύτηκε να αντλήσει περισσότερη ισχύ, καθώς διαπίστωσε ότι αυτό είναι το όριο που επιτρέπει το μέγεθος της βαλβίδας διαφυγής. Ωστόσο, ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου που έκανε την παραγγελία πιστεύει ότι είναι εφικτό η ισχύς να φτάσει μέχρι τους 670 hp, με περαιτέρω παρεμβάσεις. Έτσι, στο κυνήγι της ακόμη περισσότερης δύναμης, η SRD κατέβασε και τοποθέτησε το μοτέρ άλλες πέντε φορές.

Πέραν της μετατροπής του κινητήρα, ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου ζήτησε να τοποθετηθεί σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων και να τροποποιηθεί το πλαίσιο με την αύξηση του μεταξονίου, ώστε να χωρέσουν όλες οι μετατροπές του αμαξώματος. Για το σκοπό αυτό, έχει ήδη δαπανήσει περισσότερα από 150.000 ευρώ, και η δουλειά δεν έχει τελειώσει ακόμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρά το εξωφρενικό αυτό ποσό, αυτό το το GR Yaris δεν είναι το ισχυρότερο του κόσμου. Η αυστραλιανή Powertune κατάφερε να αντλήσει από το τρικύλινδρο μοτέρ την εξωφρενική ισχύ των 741 ίππων. Πάντως, η δημιουργία της SRD Tuning είναι άκρως εντυπωσιακή, όπως μπορείτε να δείτε και στο παρακάτω Video:

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ