Το Toyota bZ4X αναβαθμίζεται -Ποιες αλλαγές έκαναν οι Ιάπωνες

Το toyota bz4x αναβαθμίστηκε 2024

Η Toyota προχώρησε στην αναβάθμιση του αμιγώς ηλεκτρικού SUV bZ4X με στόχο να βελτιώσει τα επίπεδα άνεσης και χρηστικότητας αλλά και τους χρόνους φόρτισης της μπαταρίας του.

Ως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της ιαπωνικής εταιρείας, το Toyota bZ4X που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ως concept το 2021 κατέχει μια ιδιαίτερη θέση στην γκάμα της.

Η Toyota ακολουθεί τη λογική της διαρκούς βελτίωσης για το μεσαίο ηλεκτρικό της SUV και προχωρά σε αναβαθμίσεις για να βελτιώσει την άνεση και την ευκολία που προσφέρει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειδικότερα και σύμφωνα και με τη σχετική ανακοίνωση, οι Ιάπωνες προχώρησαν σε «τεχνικές προσαρμογές» στο σύστημα θέρμανσης της συστοιχίας μπαταριών που αποβλέπουν στην μείωση του χρόνου ταχυφόρτισης σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος.

Η Toyota αναφέρει ότι οι χρόνοι μειώθηκαν, ανάλογα με την περίσταση από 10% έως και 80%, ειδικά σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος κάτω από μηδέν βαθμούς Κελσίου.

Παράλληλα, η Toyota τοποθέτησε νέο καλοριφέρ υπέρυθρης ακτινοβολίας, το οποίο αποτελεί μέρος του στάνταρ εξοπλισμού στην έκδοση High. Το νέο καλοριφέρ βρίσκεται κάτω από την κολόνα του τιμονιού και προσφέρει άμεσα θερμότητα στα πόδια του οδηγού και του συνοδηγού και μικρότερο συνολικά χρόνο θέρμανσης για την καμπίνα.

Στις αλλαγές περιλαμβάνεται επίσης και μια αναβάθμιση του συστήματος που εντοπίζει και αποτρέπει τυχόν σύγκρουση με άλλο όχημα όταν το bZ4X κινείται με την όπισθεν. Πλέον το σύστημα μπορεί να ελέγχει και να λειτουργεί πιο σωστά σε περισσότερα σενάρια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης, στην εξοπλιστική έκδοση High, το SUV των Ιαπώνων θα προσφέρεται και με ψηφιακό κλειδί, το οποίο είναι συμβατό με συσκευής που φέρουν λειτουργικό Android αλλά και iOS. Το ψηφιακό κλειδί μπορεί να διαμοιραστεί σε έως και πέντε οδηγούς του αυτοκινήτου.

Η γκάμα του νέου Toyota bZ4X διαθέτει δύο επιλογές συστήματος κίνησης, ένα προσθιοκίνητο με ηλεκτρικό κινητήρα 205 ίππων και 265 Nm, και ένα τετρακίνητο AWD με δύο ηλεκτρομοτέρ (ένα σε κάθε άξονα) συνολικής απόδοσης 218 ίππων και 337 Nm.

Και στις δύο εκδόσεις, η μπαταρία έχει χωρητικότητα 71,4 kWh και εξασφαλίζει αυτονομία που φτάνει τα 512 χλμ. με μία φόρτιση. Επιπλέον, χάρη στον ενσωματωμένο φορτιστή των 11 kW, μία πλήρης φόρτιση σε αντίστοιχης ισχύος wallbox διαρκεί 6μιση ώρες.

Το αναβαθμισμένο bZ4X θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία στις αγορές της Ευρώπης μέσα στο 2024 με τους Ιάπωνες να μην αναφέρουν σε αυτό το σημείο συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ