Τι θα κάνει η Nissan με το νέο LEAF;

Nissan Chill Out Concept

Σε λιγότερο από δύο χρόνια η Nissan θα φέρει εντελώς αλλαγμένο από το σημερινό, το νέο LEAF.

Ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά μαζικής παραγωγής και προσιτά για το ευρύ κοινό, πίσω στο μακρινό 2011, το Nissan LEAF μέχρι το τέλος του 2023 είχε φτάσει τον εντυπωσιακό αριθμό των 670.000 πωλήσεων. Στο μεσοδιάστημα, το 2018 πέρασε στη δεύτερη γενιά του, κρατώντας την εμπορική του επιτυχία άθικτη χάρη στην αύξηση της απόδοσης και της αυτονομίας του - και πρόσφατα ανανεώθηκε.

Για να συνεχίσει αυτή την τροχιά, ειδικά μετά την πτώση των πωλήσεών του κατά 41% το 2023, το LEAF καλείται τώρα να ακούσει το κάλεσμα της εποχής, στην οποία την κεντρική σκηνή έχουν τα Crossover/SUV. Κατά συνέπεια, στην 3η του γενιά -που θα αποκαλυφθεί μέσα στο 2025, ως μοντέλο του 2026- θα αποκτήσει υπερυψωμένη σιλουέτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Nissan Chill-Out Concept

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, το νέο LEAF θα αντλήσει τη σχεδιαστική του έμπνευση από το πρωτότυπο Chill-Out του 2021. Πρόκειται για ένα στιλπνό Crossover με λείες επιφάνειες και φουτουριστικά στοιχεία - όπως η ενσωμάτωση των λεπτών LED φώτων μέσα στη γυαλιστερή μαύρη μάσκα και την αντίστοιχη ουρά, η απουσία ορατών κολονών ανάμεσα στις γυάλινες επιφάνειες και οι πολύ ιδιαίτεροι τροχοί.

Nissan Chill Out Concept
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο LEAF πιθανότατα θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV της συμμαχίας Renault-Nissan, που έχει το Ariya και μια σειρά ακόμη μοντέλα των Γάλλων, και λέγεται ότι η βασική του έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα θα αποδίδει μεταξύ των 214 και 238 ίππων. Η ισχυρότερη δικινητήρια θα έχει ισχύ 335 έως 389 hp, ενώ θα προσφέρεται με την επιλογή μπαταρίας 66 ή 91 kWh. Το 2026 δεν θα είναι έτοιμες οι μπαταρίες στέρεου τύπου που εξελίσσει (και) η Nissan.

Nissan Chill Out Concept

Έτσι, το νέο LEAF -τουλάχιστον στην αρχή- θα έχει αυτονομία τουλάχιστον 350 χιλιομέτρων, κι έπειτα εξαρτάται από το πώς θα έχει εξελιχθεί η τεχνολογία μέχρι τότε. Αυτό πιθανότατα θα κάνει το LEAF λίγο ακριβότερο σε σχέση με την τρέχουσα δεύτερη γενιά, αν και η Nissan θα πρέπει να κρατήσει το κόστος υπό έλεγχο στον όλο και αυξανόμενο ανταγωνισμό των συμπαγών ηλεκτρικών SUV.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ