Τι γνωρίζουμε μέχρι τώρα για το hatchback της Dacia, C-Neo

Dacia Bigster fascia

Μετά το νέο Duster, και έπειτα το Bigster που θα την βάλει το 2025 με αξιώσεις στα C-SUV, η Dacia προετοιμάζει και ένα hatchback με το οποίο θέλει να μπει στα “νερά” του Volkswagen Golf.

Η ρουμανική εταιρεία εσωτερικά αναφέρεται στο μοντέλο αυτό ως “C-Neo”, το οποίο θα συνυπάρξει με το best-seller 7θέσιο Jogger στην κατηγορία C. Το C-Neo θα είναι πενταθέσιο και θα προσφέρει μεγάλο χώρο αποσκευών, περίπου με τη σιλουέτα που έχει το Skoda Octavia.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Είναι προφανές ότι η Dacia πιστεύει ότι μπορεί να “κλέψει” πωλήσεις με το νέο αυτό μοντέλο και από το VW Golf και από τη Skoda Octavia, προσφέροντας εξαιρετικούς χώρους και κορυφαία σχέση τιμής-αξίας.

Εξάλλου, μέχρι την έλευση του θερμικού C-Neo, στο δεύτερο μισό της δεκαετίας, τα δύο τελευταία θα έχουν ακριβύνει πολύ λόγω της υιοθέτησης πιο δαπανηρών υβριδικών / ηλεκτρικών τεχνολογιών. Επιπλέον, είναι πιθανόν ότι εκτός από hatchback, το νέο μοντέλο της Dacia θα διατίθεται και σε wagon έκδοση, για περαιτέρω κάλυψη των οικογενειακών αναγκών.

Το C-Neo θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B του ομίλου Renault, όπως και ένα ακόμη φημολογούμενο νέου μοντέλο της ρουμανικής εταιρείας στην κατηγορία C. Στην ίδια αρχιτεκτονική βασίζονται, θυμίζουμε, τα Renault Clio και Captur, αλλά και το Nissan Juke.

Αυτή η πλατφόρμα είναι κομβική για το μέλλον της Dacia, όπως και η συνεχιζόμενη έμφαση στους κινητήρες εσωτερικής καύσης που θα της επιτρέπει να προσφέρει αυτοκίνητα με κορυφαίο value-for-money απέναντι στα πολύ ακριβότερα ηλεκτρικά του ανταγωνισμού. Αυτό δεν σημαίνει ότι η γκάμα της (όπως με το νέο Duster) δεν θα διαθέτει και ήπια ή πλήρως υβριδικές εκδόσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βάσει των μέχρι στιγμής δεδομένων με την πλατφόρμα CMF-B, το Dacia C-Neo πιθανότατα θα έχει στη βάση του τον τρικύλινδρο Turbo κινητήρα 1.0 λίτρου με απόδοση 109 hp, και έπειτα τη μονάδα 1.2 λίτρου και ισχύος 128 ίππων σε συνδυασμό με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V. Στην κορυφή δεν αποκλείεται να βρεθεί η έκδοση με την πλήρως υβριδική μονάδα ισχύος 1.6 λίτρου, που έχει το Jogger και το επερχόμενο Duster.

Όσο για το Bigster, η Dacia κάνει ξεκάθαρο ότι θα διατηρήσει τις βασικές αρετές χώρου, χρηστικότητας και αξίας της ρουμανικής εταιρείας, αλλά θα είναι ξεκάθαρα διαχωρισμένο από το Duster και θα απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ