Τι είπε ο CEO της Stellantis για τους περιορισμούς που βάζει η ΕΕ στους πελάτες;

πεθγεοτ

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου ξεκαθαρίζει ότι η ευρωπαϊκή νομοθεσία αποδυναμώνει την αυτοκινητοβιομηχανία.

Απόλυτος και αιχμηρός εμφανίστηκε ο Antonio Filosa, Διεύθυνων Σύμβουλος του ομίλου Stellantis, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Rai σχετικά με τις διαφορές μεταξύ των αμερικανικών και των ευρωπαϊκών κανονισμών. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι πρώτοι έχουν συνταχθεί για να ωφελήσουν τον πελάτη, ενώ οι δεύτεροι αποδυναμώνουν την αυτοκινητοβιομηχανία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μαλιστα ο Antonio Filosa από το πλατό της ιταλικής δημόσιας τηλεόρασης, το στέλεχος επανέλαβε γιατί αποφάσισε να επενδύσει 13 δισεκατομμύρια δολάρια στις Ηνωμένες Πολιτείες  σε σύγκριση με μόνο 2 δισεκατομμύρια δολάρια στην Ιταλία εξηγώντας τη μέθοδο και τη στρατηγική του, ιδίως όσον αφορά τις επενδύσεις στις διάφορες χώρες όπου η εταιρεία έχει βιομηχανική παρουσία.

«Υπάρχει μια διαφορά μεταξύ της Ευρώπης και των Ηνωμένων Πολιτειών. Με τη νέα κυβέρνηση του Donald Trump στην εξουσία, οι ΗΠΑ μετέτρεψαν τους κανόνες με μοναδικό και γρήγορο πραγματισμό. Έδωσαν πίσω στους Αμερικανούς την επιλογή να αγοράσουν το αυτοκίνητο που θέλουν. Στην Ευρώπη, οι κανόνες εξακολουθούν να είναι περιοριστικοί και πρέπει επειγόντως να αναθεωρηθούν ώστε να αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα της αγοράς και να δώσουν πίσω στους Ευρωπαίους πελάτες την ελευθερία να επιλέξουν το αυτοκίνητο που θέλουν.»

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί αποδυναμώνουν την αυτοκινητοβιομηχανία, ξεκαθαρίζει ο επικεφαλής της Stellantis και απαιτεί τέσσερα πράγματα από τις ευρωπαϊκές αρχές:

-Ανοιχτότητα στην τεχνολογική ουδετερότητα: Με άλλα λόγια να μην ανεγερθεί ο πλήρως ηλεκτρικός ορίζοντας του 2035 ως ένα ακλόνητο τοτέμ.

-Να εξεταστεί ένας μηχανισμός για την ανανέωση του παλαιού στόλου οχημάτων.

-Τη δημιουργία μιας ειδικής κατηγορίας για μικρά αυτοκίνητα  (τύπου kei-car)  στα οποία, σύμφωνα με τον ίδιο, η Ιταλία είναι ο παγκόσμιος ηγέτης χάρη στη μάρκα Fiat.

-Την επείγουσα αναθεώρηση των στόχων εκπομπών CO2 για τα επαγγελματικά οχήματα,  οι οποίοι προς το παρόν είναι ανέφικτοι.

Όταν ρωτήθηκε για την πιθανή απειλή που θέτουν οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες στην ευρωπαϊκή αγορά, ο Antonio Filosa πιστεύει ότι: «Όσο επιθετικοί κι αν είναι στον ανταγωνισμό τους, δεν αποτελούν το πραγματικό πρόβλημα. Το πρόβλημα έγκειται στους κανονισμούς που προέρχονται από τις Βρυξέλλες οι οποίοι είναι μη ρεαλιστικοί και αποδυναμώνουν την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Εάν αυτοί οι κανονισμοί αλλάξουν, η Stellantis θα έχει τότε όλα όσα χρειάζεται για να ανακτήσει την προηγούμενη θέση της».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εν τω μεταξύ ο Carlos Tavares, πρώην Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Stellantis, είναι απασχολημένος με την προώθηση του βιβλίου του που συνοψίζει τη θητεία του καθώς πλησιάζει η πρώτη επέτειος της αιφνιδιαστικής παραίτησής του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ